Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تکواندو آخرین وضعیت برگزاری لیگ ها در رشته‌های مختلف تکواندو را تشریح و اعلام کرد: در رابطه با اردوهای ملی و لیگ پومسه جوز گرفته بودیم و منتظر ابلاغه ستاد مقابله با کرونا در ورزش برای لیگ کیوروگی هستیم.

به گزارش ایسنا، سید محمد پولادگر در حاشیه سی و دومین نشست مقابله با گسترش کرونا در ورزش که به میزبانی فدراسیون تکواندو برگزار شد با اشاره به اینکه این فدراسیون جزو اولین هایی بود که پروتکل های بهداشتی مربوطه را تدوین و ارائه کرد و گفت: در ابتدای امر با برگزاری مسابقات و اردوها موافقت شد اما پس از آن به دلایل مشخص از جمله شیوع ویروس مسابقات به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به تازگی و از هفته آینده قرار است با برگزاری مسابقات و لیکا در رشته‌های مختلف با شرط رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده و نظارت جدی برگزار شود که رشته تکواندو نیز از این قضیه مستثنا نیست.

رییس فدراسیون تکواندو با اشاره به اینکه پیش از این مجوز برگزاری اردو ها در رشته تکواندو صادر شده است، اظهار کرد: در حال حاضر برگزاری لیگ برای فدراسیون تکواندو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید اعلام کنیم که ۴۳۰ تیم در لیگ های مختلف داریم و ۹۰۰۰ ورزشکار و مربی درگیر مسابقات لیگ هستند که در حال حاضر بلاتکلیف اند.

پولادگر با تاکید بر اینکه برگزاری لیگ تکواندو نقطه قوت این رشته ورزشی، عنوان کرد: قرار بر این است تا با رعایت پروتکل های سختگیرانه لیگ در رشته تکواندو برگزار شود و در این راستا متحمل هزینه‌های سنگین هستیم و نه تنها فدراسیون تکواندو بلکه سایر فدراسیون‌ها از فدراسیون پزشکی ورزشی درخواست حمایت مالی دارند و امیدواریم که این مسئله مد نظر قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید فعالیت ورزشکاران و برگزاری رویدادهای ورزشی با درنظر گرفتن پروتکل های بهداشتی سختگیرانه از سر گرفته شود، خاطرنشان کرد: در لیگ پومسه پیش از این مجوز لازم را دریافت کرده بودیم و طبق تاریخ در نظر گرفته شده رقابت‌های لیگ در این رشته برگزار می شوند چرا که افراد در محوطه های ۱۰۰ متری به صورت انفرادی اجرای فنون و فرم خواهند داشت.

رئیس فدراسیون تکواندو در مورد برگزاری لیگ کیوروگی نیز، اعلام کرد: در این رابطه منتظر ابلاغیه از سوی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تکواندو فدراسیون تکواندو رشته تکواندو برگزاری لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام مدرک‌های مالی خود را بارگذاری کرد تا تاییدیه لازم را دریافت کند.

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع رسیدگی به مدرک‌های ارسالی با بررسی تمام پرونده‌های جاری و پیشین باشگاه در سطح طلبکاران داخلی و خارجی آنها را تأیید و نتیجه بررسی‌های خود را به AFC ارسال کرد.

همچنین خود اظهاری اعضای فصل جاری تیم مبنی بر دریافت مطالبات خود تا تاریخ دهم دی ماه ۱۴۰۲ نیز مورد تأیید کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار گرفت و به AFC ارسال شد.

از این رو پرسپولیس هیچ پرونده جاری مالی ندارد و آنها تنها باید موارد مرتبط با واگذاری مالکیت به بخش خصوصی را تا عصر فردا بارگذاری کنند که مورد بررسی سه روزه کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار بگیرد و نظر نهایی در این باره اعمال شود.

شایان ذکر است دوشنبه گذشته بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس بالاخره در تالار فرابورس به فروش رفت تا کنسرسیوم بانکی به عنوان صاحبان اصلی این مجموعه انتخاب شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی