Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:50:52 GMT

کیف پول هوشمند ارزان با قفل الکترونیک غیرقابل نفوذ

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۰۹۵۷

کیف پول هوشمند ارزان با قفل الکترونیک غیرقابل نفوذ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، این کیف پول الکترونیک کشیو نام دارد و قفل الکترونیک آن تنها با بررسی اثر انگشت کاربران باز می‌شود. بنابراین هیچ فرد دیگری نمی‌تواند قفل این کیف را باز کند.

هر فرد حداکثر می‌تواند تا ۲۰ اثر انگشت را برای استفاده بر روی هر کیف کشیو تعریف کند. اما برای این کار اجباری وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای جلوگیری از گم شدن این کیف، امکان متصل کردن آن به گوشی هوشمند از طریق فناوری بلوتوث وجود دارد.

قابلیتی که بدین منظور در نظر گرفته شده، Buzz my Cashew نام دارد و اپلیکیشن مبتنی بر بلوتوث این کیف می‌تواند به طور آنی موقعیت مکانی کیف را نمایش دهد. اگر مالک کیف با استفاده از این امکانات هم نتواند یک کیف گمشده کشیو را بیابد، می‌تواند با ارسال پیام گروهی در محیط این اپلیکیشن خواستار کمک گرفتن از دیگر مالکان این کیف برای مکان‌یابی و شناسایی آن شود.

باتری این کیف برای ۹ ماه استفاده از آن کافی است. کیف هوشمند مذکور در آینده نزدیک با قیمت ۱۰۰ دلار به بازار می‌آید.

کد خبر 5029330

منبع: مهر

کلیدواژه: امنیت اطلاعات هوشمندسازی ویروس کرونا تحقیقات علمی واکسن کرونا شبکه اجتماعی تیک تاک فناوری فضایی شبکه ملی اطلاعات ایالات متحده امریکا ماهواره نوآوری امنیت اطلاعات موبایل گوگل شرکت دانش بنیان ربات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، حامد گنجعلی گفت: از ابتدای امسال تاکنون کارشناسان واحد نظارت اداره دامپزشکی زاهدان در بازدید‌های نظارتی مستمر و شبانه روزی از ۸۸۴ واحد صنفی تولید، نگهداری و عرضه فرآورده خام دامی در سطح این شهرستان ۲۰۲ واحد صنفی موارد غیربهداشتی مشاهده کردند.
وی افزود: حدود ۳۷ تن فرآورده‌های خام دامی برای نمونه‌برداری و ادامه روند قانونی ضبط و حدود هشت تن فرآورده خام دامی که به دلیل شرایط ظاهری نامناسب و یا براساس نتایج آزمایشگاهی غیرقابل مصرف انسانی تشخیص داده شده به دستور مقام قضایی معدوم شد.
رئیس اداره دامپزشکی زاهدان گفت: همچنین تعداد ۲۹ واحد صنفی متخلف با هماهنگی مرجع قضایی مهروموم و ۳۸ نفر متخلف بهداشتی نیز برای ادامه روند قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
گنجعلی بیان کرد: با توجه به وسعت و تنوع کار، سامانه گویای ۱۵۱۲ اداره دامپزشکی زاهدان آماده دریافت شکایات، گزارشات، انتقادات و پیشنهادات همشهریان است .

دیگر خبرها

  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد