Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت فدراسیون پرورش اندام نوشت: سرپرست دبیری فدراسیون گفت: با سوء استفاده کنندگان هرگونه برگزاری دوره، سمینار و آزمون درحوزه بدنسازی برخورد قاطع و قانونی می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسن کرباسی سرپرست دبیری فدراسیون گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در هرگونه دوره، سمینار و آزمون درحوزه بدنسازی فقط از طریق سایت رسمی فدراسیون به آدرس WWW.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iranbbf.ir اقدام به ثبت نام کنند و به اطلاع جامعه بزرگ بدنسازی و پرورش اندام با صراحت می‌رساند که تنها ثبت‌نام‌های که از طریق لینک‌های اعلام شده در سایت مذکور وجاهت قانونی خواهد داشت.

کرباسی ادامه داد: برخی از مؤسسات و افراد با سوء استفاده از نام و لوگوی فدارسیون در سطح گسترده با فرصت طلبی و عدم اطلاع مردم در حال ثبت نام در دوره های مربیگری می‌باشند که این گونه اقدامات به هیچ وجه مورد تأیید فدراسیون نبوده و ارتباطی با فعالیت‌های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ندارد .

وی افزود: ضمن هشدار به این افراد باید عرض کنم 2 شرکت در این خصوص شناسایی شده که توسط کمیته حقوقی فدراسیون نسبت به مراجعه مراجع قضایی و اعلام جرم علیه نامبردگان در دستور کار قرار گرفته و بقیه فعالین غیر قانونی نیز  پس از جمع آوری مستندات به مراجع قضایی معرفی تا برخورد قانونی با آنها صورت پذیرد.

حسن کرباسی در پایان خاطرنشان کرد: به شدت با افرادی که نسبت به تبلغات مبنی بر اعزام تیم درحوزه بدنسازی و پرورش اندام و به مسابقات خارجی بدون هماهنگی و مجوز از فدراسیون در حال فعالیت می‌باشند برخورد خواهیم کرد و به اطلاع جامعه بزرگ بدنسازی و پرورش اندام می‌رساند هرگونه اعزام خارجی بدون اخذ مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان غیر قانونی و مدارک آن نیز فاقد هرگونه ارزش و اعتبار می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرورش اندام بدنسازی بدنسازی و پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم  امیرحسین منظمی آمده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند