Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزنامه هنر چاپ لندن، در هفته‌ای که گذشت به کارکنان آکادمی سلطنتی هنر اعلام شد با هدف پس‌انداز سالانه حدود ۸ میلیون پوند، ۱۵۰ عنوان شغلی این موسسه حذف خواهد شد.

اکسل روگر (Axel Rüger) مدیر این موسسه هنری در بیانیه‌ای گفت: همه‌گیری کرونا یک فشار شدید مالی به ما تحمیل کرده است. نیروهای ما به طرز باورنکردنی نسبت به کار در آکادمی سلطنتی هنر متعهد و پرشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین با کمال تاسف به در خطر بودن عناوین شغلی موسسه اذعان می‌کنیم اما تمرکز ما باید روی تضمین بقای آکادمی سلطنتی هنر باشد. 

آکادمی سلطنتی هنر که قدمتی ۲۵۰ ساله دارد و یکی از مقاصد محبوب هنردوستان است، با شیوع ویروس کرونا از ماه مارس تا ژوئیه (از اسفند ۹۸ تا تیر ۹۹) تعطیل شد. پس از این تاریخ نیز بازگشایی موسسه منوط به کاهش ظرفیت بازدید بود.

در بیانیه این موزه آمده است:

فاصله‌گذاری اجتماعی ظرفیت و درآمد موزه را تا ۷۵ درصد کاهش می‎دهد و ضررهای سنگین ما ادامه دارد. بودجه اختصاص داده شده به کارکنان بزرگترین بخش مخارج آکادمی سلطنتی هنر است. متاسفانه این بدان معناست که بخش اعظم پس‌انداز ۸ میلیون پوندی باید از محل دستمزدها تامین شود.

تعدیل نیرو در این موسسه انگلیسی، مشمول کارگران موزه خواهد بود و پس از مشورت‌های رسمی، از ماه آینده آغاز می‌شود.  

برخلاف بیشتر موزه‌های بزرگ لندن، آکادمی سلطنتی هنر بودجه دولتی ندارد و در عوض از فروش بلیت، کمک‌های مالی، فعالیت‌های تجاری و حق عضویت‌های دریافتی مخارج خود را تامین می‌کند. 

این موسسه بخش عمده برنامه‌های خود برای باقی سال ۲۰۲۰ و اوایل سال ۲۰۲۱ را اعلام کرده است که از آن جمله می‌توان به برپایی طولانی‌ترین رویداد آن موسوم به نمایشگاه تابستانی از ۱۵ مهر تا ۱۴ دی اشاره کرده که امسال برای اولین بار در تاریخ ۲۵۰ ساله این موزه در زمستان برگزار می‌شود.

ویروس کرونا موسوم به کووید-۱۹ اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان در استان هوبی چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

این بیماری که به تدریج به کشورهای مختلف سرایت و سازمان جهانی بهداشت از آن با واژه همه‌گیری یاد کرد، تا لحظه تنظیم خبر ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر را در جهان مبتلا کرده است که از این میان بیش از ۹۵۶ هزار نفر جان باخته‌اند.

شیوع این ویروس موجب تعطیلی بسیاری از فعالیت و رویدادهای مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از جمله جشنواره‌ها، نمایشگاه ها و بسته شدن سینماها، سالن های تئاتر و کنسرت و کتابفروشی‌ها شد و تأثیرات منفی زیادی بر بازارهای جهانی و اقتصاد کشورها در بخش های گوناگون از جمله فرهنگ گذاشت.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: آکادمی سلطنتی هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ غزه و حملات ایران جایگاه اقتصادی اسرائیل را کاهش داده است

به گزارش جماران به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، موسسه بین المللی اعتبارسنجی آمریکایی «استاندارد اند پورز» امروز جمعه از کاهش رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی خبر داد. این موسسه تاکید کرد این روند نزولی در پی خطرات رو به افزایش ناشی از حمله ایران به اراضی اشغالی اتفاق افتاده که باعث منفی شدن آینده آن شده است.

 این موسسه آمریکایی در بیانیه‌ای اعلام کرد: انتظار می‌رود کسری بودجه امسال دولت اسرائیل به 8 درصد تولید ناخالص داخلی سال 2024 افزایش یابد و دلیل اصلی آن افزایش بودجه دفاعی است.

این موسسه تاکید کرد افزایش اخیر سطح درگیری با ایران عملاً خطرات ژئو سیاسی را برای رژیم صهیونیستی شدت بخشیده است.

یاهلی روتنبرگ حسابرس کل وزارت دارایی رژیم صهیونیستی اعلام کرد کاهش رتبه اعتباری بلند مدت این رژیم در گزارش اخیر «استاندارد اند پورز» با حمله موشکی ایران ارتباط دارد.

کاهش رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی در شرایطی است که اقتصاد این رژیم از 7 اکتبر و آغاز حمله به نوار غزه رو به فرسایش بوده در حالی که ادعای تاب‌ آوری در برابر تاثیرات جنگ را داشته است. این شرایط اقتصادی همچنین در سایه ادامه حملات نیروهای ارتش یمن به کشتی‌های مرتبط با رژیم اشغالگر در دریای سرخ، باب المندب و اقیانوس هند، افزایش هزینه‌های دولت، کاهش واردات و صادرات، تعطیلی کارخانه‌ها و نابودی بخش گسترده‌ای از گردشگری داخلی و خارجی اتفاق افتاده است.

بحران اقتصادی در اراضی اشغالی از جنبه‌های مختلفی خود را نشان داده که از جمله آنها کاهش مداوم ارزش شِکل و کاهش رتبه اعتباری رژیم اشغالگر در موسسه آمریکایی مودیز است که در گزارش‌های اقتصادی رسانه‌های صهیونیستی به طور مفصل مورد بررسی قرار گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • جنگ غزه و حملات ایران جایگاه اقتصادی اسرائیل را کاهش داده است
  • اقدام غیر قانونی در شرکتی کردن پرسنل سابق موسسه اعتباری نور
  • رکورد تاریخی: گلر آکادمی پرسپولیس بدون گل خورده
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • خودکفایی ایران در تولید بذر اصلاح شده گندم دیم
  • گیاهی که برای تعدیل قند خون در افراد دیابتی مفید است | فواید بی‌نظیر ریواس : این افراد نباید ریواس مصرف شود
  • پادشاه خیانتکار اردن کیست؟ | با همسر و فرزندان این عرب اسرائیل‌دوست آشنا شوید ؛ از همسر فلسطینی تا دختر خلبان | تصاویر
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟