Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@04:22:50 GMT

دفاع مقدس نماد غیرت ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۱۰۱۷

دفاع مقدس نماد غیرت ملت ایران است

حجت الاسلام خدایاری گفت: دفاع مقدس نماد و‌ تبلور غیرت ملت ایران است.

«حجت الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه؛ درپیامی که روز دوشنبه  به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس صادر کرد آورده است: دفاع مقدس آیینه تمام‌نمای یکدلی و‌همبستگی ملت ایران از هرقوم و‌نژاد در برابر قدرت های بزرگ جهان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی با کمترین امکانات رشادت های وصف ناپذیری کرده و با تکیه بر توان خود دشمن تا دندان مسلح را عقب راندند.

خدایاری با بیان اینکه، در جنگ تحمیلی ایران اسلامی با کمترین امکانات و‌نیروها در برابر رژیم بعثی صدام که مورد حمایت ابرقدرت ها بود قرار گرفت ولی با حداقل امکانات بزرگترین عملیات ها را طراحی و ‌به سرانجام رساند، افزود: دفاع مقدس برای کشور گشایی نبود بلکه دفاع از ناموس و‌وطن بود.

وی اظهار کرد: چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت مغتنمی است برای باز خوانی ابعاد مختلف جنگ تحمیلی و انتقال وقایع آن به نسل های آینده.

این مسئول تصریح کرد: دفاع مقدس از نادر ترین جنگ هایی است که وجبی از خاک نصیب دشمن نشد و‌این افتخار درسایه جانفشانی هزاران هزار رزمنده دلاور بود.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارومیه آذربایجان غربی جوانان دفاع مقدس ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با درود به روح تابناک همه گلگون کفنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، توفیق روزافزون آن نیروی الهی را در راستای تحقق حداکثری اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ظهور حضرت بقیة الله الاعظم (عج) از خداوند منان مسئلت می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با صدور پیامی فرا رسیدن روز ارتش را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با درود به روح تابناک همه گلگون کفنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، توفیق روز افزون آن نیروی الهی را در راستای تحقق حداکثری اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ظهور حضرت بقیة الله الاعظم (عج) از خداوند منان مسئلت می‌کند.

پیام تاریخی و به موقع معمار کبیر انقلاب اسلامی در 29 فروردین 1358 حیات دوباره‌ای بر کالبد ارتش انقلابی دمید و با حمایت قاطعانه خویش مشت محکمی بر دهان مزدوران داخلی و بدخواهان ایران عزیز کوبید. این درایت و دوراندیشی حکیمانه بنیان گذار جمهوری اسلامی، زمینه ساز نقش مهم ارتش در دوران 8 سال دفاع مقدس شد و غیور مردان ارتش با شجاعت و ایثارگری مثال‌زدنی خود، نقشی کلیدی در دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور ایفا کردند. 

رژه روز ارتش در لویزان برگزار می‌شود

به فرموده‌ی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی): در دفاع مقدّس، جوهر ارتش جمهوری اسلامی ایران آشکار شد. ارتش در بخش‌های مختلف، با عناصر گوناگون خود توانست کار‌های درخشان و بزرگی را انجام بدهد.

اکنون که بیش از 4 دهه از حیات طیبه انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، ارتش قهرمان با تحولات و پیشرفت‌های اعجاب انگیز در عرصه‌های گوناگون و حوزه‌های مختلف؛ نشان داد که نیرویی انقلابی و ولایتمدار و مقتدر در جهت پیشبرد آرمان‌های این نظام مقدس است.

امروز اقتدار، آمادگی و توانمندی بی نظیر ارتش جمهوری اسلامی خود به قدرتی بازدارنده تبدیل و غیورمردان ارتش دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در کنار سایر قوای نظامی و انتظامی کشور در جهت تحکیم اقتدار و امنیت این مرزو بوم جان بر کف و گوش به فرمانِ فرمانده معظم کل قوا، حاضرند تا همچون شیرانی غران در برابر هر تهدیدی از سوی دشمنان این مرز و بوم به میدان آمده و از ارزش‌های این نظام مقدس در هر گوشه‌ای از پهنه‌ی گیتی حراست و صیانت کنند.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با درود به روح تابناک همه گلگون کفنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، توفیق روز افزون آن نیروی الهی را در راستای تحقق حداکثری اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ظهور حضرت بقیة الله الاعظم (عج) از خداوند منان مسئلت می‌نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • ارتش نماد پرافتخار عزت و فداکاری در کشور است
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • ارتشیان، نماد رشادت و مردانگی
  • امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • عروج جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج محمد(جمعلی) کیانی