Web Analytics Made Easy - Statcounter

خضرزاده گفت: ۱۶ عنوان برنامه به مناسبت روز جهانی گردشگری با شعار توسعه گردشگری روستایی در سطح استان برگزار می‌شود.

«ریتا خضرزاده»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه؛ اظهار کرد: این اداره‌کل به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری از تاریخ پنجم تا یازدهم مهر امسال با هدف معرفی صنعت گردشگری استان برنامه‌هایی را به صورت حضوری و مجازی تدارک دیده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی با اشاره به عناوین این برنامه‌ها افزود: همایش بین‌المللی شمس و مولانا از تاریخ 8 تا 10 مهر، تور معرفی توانمندی‌های روستای تمتمان در  8 مهر، موزه گردانی از موزه مردم شناسی در 6 مهر از جمله برنامه‌های مجازی این اداره محسوب می‌شوند.


وی ادامه داد: برگزاری حضوری و غیر حضوری دوره‌های آموزشی توانمندسازی فعالین حوزه گردشگری، برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی ارومیه در گالری میلان در تاریخ 5 تا 11 مهر و فراخوان ایده‌های خلاقانه در حوزه توسعه روستایی از 1 تا 10 مهر از جمله دیگر برنامه‌های هفته جهانی گردشگری هستند.

 

این مسئول برگزاری مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری و شمس تبریزی به صورت حضوری، برگزاری تور یک روزه به شمال استان برای آشناسازی اصحاب رسانه، برگزاری مراسم تنظیف جاده شهید کلانتری با همکاری انجمن، برگزاری کارگاه معرفی جاذبه‌های گردشگری استان طی گزارش ویژه خبری از طریق صدا و سیمای مرکز استان، برگزاری برنامه ویژه شب‌های تخت سلیمان تکاب، برگزاری گفتمان طبیعت، معماری و فرهنگ و نیز جشنواره عکس شب‌های تخت سلیمان را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در هفته گردشگری برشمرد.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه های هفته گردشگری ارومیه آذربایجان غربی جهانی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، همزمان با نخستین روز از هفته زمین پاک با شعار “ مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" بخش‌هایی از محدوده دهکده ساحلی چی چست و حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه از وجود زباله و پسماند پاکسازی شد.    این برنامه صبح امروز با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست اذربایجان غربی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان و شهرداری ارومیه و با حضور سرپرست معاونت محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و جمعی از مسئولین و روسای ستادی به مناسبت هفته زمین پاک و هفته سلامت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز
  • مجموعه ریسباف در مسیر احیا/ اجرای بزرگ‌ترین طرح میراث فرهنگی کشور پس از انقلاب
  • نمایشگاه کتاب تهران در حوزه گردشگری ادبی نیاز به استراتژی دارد