Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@16:33:01 GMT

حسین پاکدل دومین روایتگر موسیقی_نمایش علمدار

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۱۰۷۷

حسین پاکدل دومین روایتگر موسیقی_نمایش علمدار

حسین پاکدل هنرمند عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون دوم مهر روایتگر موسیقی-نمایش «علمدار» در تالار وحدت می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، داریوش ارجمند آغازگر اجرای موسیقی- نمایش «علمدار» به تهیه کنندگی پرویز پرستویی، کارگردانی حسین پارسایی، رهبری ارکستر بردیا کیارس و آهنگسازی پوریا خادم است که از روز سه شنبه اول مهر ساعت ۲۱ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تماشاگران محدود و به صورت آنلاین در تالار وحدت اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حسین پاکدل یکی دیگر از هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون دوم مهر روایتگر موسیقی-نمایش «علمدار» را در تالار وحدت روایت می‌کند.

گروه آوازی به سرپرستی صبا یاوری و اعضای آن شامل: گلناز نوروزی، پگاه نجفی، صبا یاوری، مریم جلالی کندی، دریا رضوی، پرنیان روحانی، نغمه حسینی، شیما محمدبیگی، فرناز ساحری، هستی خمان، مرجان علی، حانیه عاملی، موژان موثقی، نفیسه بابایی، صبا دلداده، کیمیا شیدایی، عدنان فروردین، علی جنابی، امیر یوسفی‌ها، فرزین تهرانی، مانی فرزانه، منوچهر طالبی، افشین ثابت گنجی، افشین فرخی، پیام حسینی، حسین لبیبی، امید رضایی، پرهام دمشقی، محمدهادی مجیدی، امیررضا اردیبهشت، ارکستر سمفونیک تهران را با اشعار آئینی همراهی می‌کنند.

علی براتی طراح حرکت و پژمان زهاب طراح جلوه‌های ویژه بصری پروژه «علمدار» به نویسندگی محمد رضا کوهستانی است.

موسیقی-نمایش «علمدار» با مشارکت بنیاد فرهنگی و هنری رودکی و مؤسسه خادمین علی ابن‌ابیطالب (ع) با اهداف خیرخواهانه تهیه و تولید شده است.

تهیه بلیت این برنامه از طریق سایت ایران نمایش به آدرس: www.irannamayesh.com به صورت همت عالی است و کلیه درآمدهای این برنامه صرف امور خیریه در مناطق محروم کشور به ویژه سیستان و بلوچستان می‌شود.

تماشاگران محترم می‌توانند با پرداخت بهای بیشتر بلیت در این رویداد فرهنگی و خیریه مشارکت کنند.

کد خبر 445512

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسین پاکدل علمدار نمایش موسیقی بنیاد فرهنگی هنری رودکی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق موسیقی نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس عاشقانه سمانه پاکدل و هادی کاظمی زیر باران

سمانه پاکدل عکس جدیدی از خود و هادی کاظمی در باران بهاری منتشر کرد. 

سمانه پاکدل (زادهٔ ۲۶ مهر ۱۳۶۶) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید. او در مرداد ۱۳۹۷ با هادی کاظمی ازدواج کرد.

tags # سینما ، بازیگران سینما و تلویزیون ایران سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • تعویض رایگان بیش از ۵ هزار کنتور آب در یزد
  • عکس عاشقانه سمانه پاکدل و هادی کاظمی زیر باران
  • اجرای نمایشنامه‌ای از حسین کیانی
  • بررسی وضعیت تداوم کارکرد تأسیسات آبرسانی در استان یزد
  • خوب و بد هندبال ایران در سال 1402 از نگاه پاکدل
  • «شاماران» از بهبهان به تماشاخانه سنگلج می‌آید
  • خوب و بد هندبال ایران در سال ۱۴۰۲ از نگاه پاکدل
  • کاهش ۴۲درصدی وقوع سرقت در ۷ روز اول سال جدید در خوی
  • عکس | ازدواج دوم بهنوش طباطبایی بعد طلاق مهدی پاکدل!
  • باند سارقین اماکن‌ خصوصی و سیم برق در خوی متلاشی شد