Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@06:44:54 GMT

ترخیص خودروها از طریق دفاتر پلیس+10 صورت می گیرد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۱۲۰۴

ترخیص خودروها از طریق دفاتر پلیس+10 صورت می گیرد

سردار حمیدی رییس پلیس راهور فاتب ضمن اشاره به این مطلب گفت :از اول مهرماه 1399 ترخیص خودروها از طریق دفاتر پلیس+10 صورت میگیرد و دیگر نیازی نیست مالکین به مراکز اجراییات مراجعه نمایند .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمد حسین حمیدی ضمن بیان این مطلب گفت : همشهریان و رانندگان تهرانی که خودروی آنها توقیف شده برای تحویل خودوری خود دیگر نیازی نیست به پارکینگ ها و مراکز اجراییات مراجعه نمایند و برای گرفتن خودروی خود از طریق مراکز پلیس +10 اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : پس از توقیف وسیله نقلیه قبض سفید پارکینگ توسط مامور توقیف کننده تحویل متصرف و یا مالک می گردد. که در این مرحله -متصرف/مالک  می بایست با در دست داشتن مدارک (قبض سفید پارکینگ - سند یا کارت – صورت وضعیت خلافی به همراه فیش پرداخت – کارت شناسایی معتبر –  گواهینامه متصرف) به یکی از دفاتر پلیس + 10 مراجعه، مدارک وی اسکن شده و اقدام به ثبت درخواست ترخیص می نماید.

سردار حمیدی اشاره کرد : پرونده ثبت درخواست شده از طریق سامانه پارکینگ دفاتر پلیس +10 (حاوی مدارک اسکن شده) برای کاربران اداره اجرائیات راهور فاتب ارسال و پس از بررسی مدارک، پیامک ترخیص یا عدم ترخیص برای متصرف/مالک ارسال می شود و درصورتی که پرونده ارسالی از نظر کارشناسان اداره اجرائیات راهور فاتب مورد تایید بوده پیامک حاوی مبلغ فیش پرداختی پارکینگ و جرثقیل برای متصرف/مالک ارسال و پس از پرداخت آن به جهت تحویل وسیله نقلیه به پارکینگ مراجعه می نماید. 

حمیدی گفت: ولی اگر مدارک نقص داشته باشد پیامک مراجعه حضوری به اداره اجرائیات راهور برای متصرف/مالک جهت تکمیل مدارک و رفع نقص ارسال تا پس از آن اقدام به ترخیص و تحویل گرفتن وسایله نقیله گردد. 

او همچنین اشاره ای هم به دلایل  عودت مدارک کرد و گفت :  لازم به ذکر است حدود 85% از ثبت درخواست ترخیص الکترونیکی از طریق دفاتر پلیس +10 اقدام میگردد و مابقی آن با دلایل کسری مدارک عودت می شود و به صورت حضوری انجام می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترخیص خودرو سردار حمیدی دفاتر پليس 10 دفاتر پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ هزار قوطی اکتان بنزین در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی پایتخت، انباری را در جنوب تهران در حوالی شهرری که محل نگهداری کالا و تخلیه بار‌های بسته بندی شده بود، شناسایی و موضوع را برای تحقیق و بررسی در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی هویت مالک این انبار شناسایی شد، افزود: با تایید صحت خبر و محرز شدن تخلیه محموله‌های قاچاق در این انبار با دستور قضایی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران در یک عملیات پلیسی مالک انبار را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با بیان اینکه با دستگیری متهم، بازرسی از انبار مورد نظر در دستور کار مأموران قرار گرفت، گفت: در بازرسی از داخل انبار، ۱۲ هزار عدد قوطی اکتان بنزین ۲۵۰ میلی لیتری کشف شد.

سرهنگ کارآگاه افشاری با اشاره به اینکه انبار مذکور با دستور قضایی مهروموم شد، افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید از وضعیت نابسامان پارکینگ‌های شهر کرمانشاه
  • ارائه مجوزهای ترخیص کالا از طریق سامانه یکپارچه
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد
  • کشف ۱۲ هزار قوطی اکتان بنزین در جنوب تهران
  • جذب «امریه سربازی» توسط وزارت علوم
  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد/ ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودرو
  • کشف انبار کالای قاچاق در جنوب تهران