Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@18:07:30 GMT

مردی که ازترس کرونا کور شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۱۲۶۶

مردی که ازترس کرونا کور شد

ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ فردی را که با فروش الکل تقلبی موجب کور شدن یکی از شهروندان شده بود، شناسایی و دستگیر کردند. ناطقان: چندی پیش فردی به پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی پایتخت مراجعه و طی شکایتی اعلام کرد: در چند روز اخیر با فردی آشنا شدم که ادعا می کرد با مصرف الکل می توانم از خودم دربرابر ویروس کرونا محافظت کنم من هم با توجه به اینکه به شدت از ابتلا به این ویروس هراس داشتم یک شیشه الکل از وی خریدم و آن را مصرف کردم اما پس از مدتی دچار سردرد شدید و تاری چشم شدم به نحوی که بینایی خود را اکنون از دست داده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از اظهارات شاکی، ماموران پلیس بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و هویت متهم و مخفیگاهش را شناسایی کردند. با شناسایی مخفیگاه متهم هماهنگی لازم با مقام قضایی نیز انجام شد و سرانجام این فرد در عصر روز بیست و نهم شهریور ماه در مخفیگاهش درحوالی میدان شوش دستگیر و به پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران منتقل شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اقرار کرد و گفت که اقدام به فروش الکل های تقلبی به شهروندان مضطرب از ابتلای به کرونا کرده است که در همین راستا نیز پرونده‌ای برای این فرد تشکیل شده و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
منبع: ایسنا برچسب ها: کرونا ، ترس ، ناطقان ، الکل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کرونا ترس ناطقان الکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا

عبدالعلی شعبانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وصول گزارشات متعدد مبنی بر درگیری و ایجاد آزار و اذیت و اختلال در آرامش و نظم و امنیت عمومی در نقاط مختلف شهر آستارا توسط تعدادی از افراد با سابقه درگیری و شرارت در شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام و در عرض کمتر از ۴ ساعت ۶ نفر از متهمان را که با ایجاد شرارت و درگیری موجب رعب و وحشت در بین مردم منطقه شده بودند، دستگیر کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان، اجازه سلب آسایش و آرامش مردم را به کسی نخواهد داد به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: کسانی که بخواهند به هر نحوی موجب رعب و وحشت در بین مردم شوند قطعاً با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 6082710

دیگر خبرها

  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • برادرکُشی با اسلحه شکاری!
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز