Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان جنوبی، محمد صادق معتمدیان در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس، نماد ایثار، استقامت و شهادت، به تأسی از سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و تحقق شعار «هیات منا الذله» است.

وی افزود: دفاع مقدس، جلوه‌گاه پرشکوه‌ترین حماسه ایثارگری و قله بلند پایداری و غیرت ملتی با شرف در کتاب تاریخ مقاومت ایران اسلامی است که در تداوم انقلاب میلیونی و دوران‌ساز خود و در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) با جانفشانی و از خودگذشتگی برای ذره ذره خاک، ناموس و کیان دین، قطره قطره خون خویش را در طبق اخلاص نهادند و با دلاوری و سلحشوری، اندیشه تجاوز به سرزمین عزیز ایران را برای همیشه از ذهن بداندیشان انقلاب و نظام زدودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: روزگاری دلیرمردان و شیرزنان ایران، برای حفظ استقلال و اقتدار ایران اسلامی با حضور در جبهه‌های نبرد و با نثار جان خویش، درهای وابستگی به بیگانه را بستند و امروز، جوانان غیور ایران باید در جبهه علم‌آموزی و تولید دانش و فناوری، گره‌های وابستگی را باز کرده و با شکوفایی علمی و توسعه فناوری، کشور را به خودکفایی همه جانبه برسانند.

وی گفت: دوران دفاع مقدس، برگ زرینی است بر افتخارات زنان و مردان این مرز و بوم که تا همیشه تاریخ از آن به عنوان سند رادمردی و عزتمندی ایرانیان یاد خواهد شد و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را برای نسل‌های بعد به یادگار خواهد گذاشت.

معتمدیان افزود: اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت غیور ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور استان خراسان جنوبی، رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا تبریک عرض نموده و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، مسألت می‌نمایم.

برچسب‌ها استانداری خراسان جنوبی محمدصادق معتمدیان چهلمین سالگرد دفاع مقدس پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی محمدصادق معتمدیان چهلمین سالگرد دفاع مقدس استانداری خراسان جنوبی محمدصادق معتمدیان چهلمین سالگرد دفاع مقدس اخبار کنکور خراسان جنوبی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود