Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@10:49:11 GMT

شهروند تهرانی به دلیل ترس از کرونا کور شد؟!

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۱۳۹۹

شهروند تهرانی به دلیل ترس از کرونا کور شد؟!

خبرگزاری تسنیم: بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ، روز گذشته فردی با طرح شکایتی به پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی پایتخت مراجعه و عنوان کرد: در چند روز اخیر با فردی آشنا شدم که ادعا می‌کرد با مصرف الکل می‌توانید خود را در مقابله با ویروس کرونا محافظت کنید. من هم با توجه به اینکه به شدت از ابتلا به این ویروس هراس داشتم یک شیشه الکل از وی خریدم و آن را مصرف کردم، اما پس از مدتی دچار سردرد شدید و تاری چشم شدم به نحوی که بینایی خود را اکنون از دست داده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اظهارات شاکی مأموران پلیس بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و هویت متهم و مخفیگاهش را شناسایی کردند.

بنا بر این گزارش، مأموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی پایتخت موفق شدند با هماهنگی‌های قضائی عصر روز بیست و نهم شهریور ماه متهم را در مخفیگاهش درحوالی میدان شوش دستگیر کرده و به پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران انتقال دهند.

در ادامه این گزارش آمده است، متهم به جرم انتسابی مبنی بر فروش الکل‌های تقلبی به شهروندان مضطرب از ابتلای بیمار کرونا، اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده متهم برای ادامه روند رسیدگی قضائی به دادسرا معرفی شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: شهروند تهرانی کرونا کوری مصرف الکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه طی اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: با هدف ارتقای امنیت در سطح جامعه و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری‌های تابعه در عملیات‌های جداگانه موفق به کشف هشت دستگاه خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت و کشف شش فقره سرقت محتویات داخل خودرو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در این طرح ۲۲ متهم متواری شناسایی، دستگیر و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 746696

دیگر خبرها

  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • (ویدئو) اعتراف وزیر امنیت اسرائیل به تلفات شدید حمله ایران
  • (ویدئو) اعتراف وزیر امنیت ملی اسرائیل به تلفات شدید حمله ایران
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت