Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از فراهم شدن امکان ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس+۱۰ خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار محمدحسین حمیدی با اشاره به تهمیدات پلیس برای کاهش مراجعات حضوری مردم و ارتقای خدمات الکترونیک گفت: با اقدامات انجام شده و تامین زیرساخت‌ها از ابتدای مهرماه ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس+۱۰ انجام خواهد شد و دیگر نیازی به حضور مالک خودرو در مراکز اجرائیات نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه پس از توقیف وسیله نقلیه قبض سفید پارکینگ توسط مامور توقیف کننده تحویل متصرف یا مالک می شود، گفت: در این مرحله متصرف یا مالک خودرو باید با در دست داشتن مدارک شامل قبض سفید پارکینگ، سند یا کارت خودرو، صورت وضعیت خلافی به همراه فیش پرداخت، کارت شناسایی معتبر و  گواهینامه به یکی از دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کند که در آنجا مدارک این فرد اسکن و درخواستش ثبت خواهد شد.

 حمیدی با بیان اینکه پرونده ثبت درخواست شده از طریق سامانه پارکینگ دفاتر پلیس +۱۰ برای کاربران اداره اجرائیات راهور فاتب ارسال می‌شود، گفت: در این مرحله پس از بررسی مدارک، پیامک ترخیص یا عدم ترخیص برای متصرف یا مالک ارسال شده و درصورتی که پرونده ارسالی از نظر کارشناسان اداره اجرائیات راهور فاتب مورد تایید باشد پیامک حاوی مبلغ فیش پرداختی پارکینگ و جرثقیل برای متصرف یا مالک ارسال  می‌شود که پس از پرداخت آن می‌توان با مراجعه به  پارکینگ اقدام به ترخیص وسیله نقلیه کرد. 

رییس پلیس راهنمایی  و رانندگی تهران بزرگ افزود: اگر مدارک فردی ناقص باشد پیامک مراجعه حضوری به اداره اجرائیات راهور برای متصرف یا مالک ارسال خواهد شد تا با مراجعه به این مراکز برای  تکمیل مدارک و رفع نقص اقدام کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران دفاتر پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودروهای مسروقه در دامغان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامحسین عرب صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در کلانتری ۱۱ شهر دامغان بیان کرد: در پی وقوع سرقت ۲ دستگاه خودروی سواری سمند و پراید در شهرستان دامغان، بلافاصله تمامی گشت‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی وارد عمل شدند.

وی افزود: با تلاش‌های بی وقفه مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ و ۱۲ شهرستان دامغان با هوشیاری و دقت نظر موفق به کشف وسایل نقلیه سرقتی در کمتر از ۲۴ ساعت شدند.

فرمانده انتظامی دامغان با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص شناسایی سارق یا سارقان همچنان ادامه دارد از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمن و بازدارنده مجهز کنند.

عرب همچنین گفت: مردم شهرستان دامغان در صورت مشاهده موارد مشکوک، به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 6080669

دیگر خبرها

  • ترخیص ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شد
  • انتقاد شدید از وضعیت نابسامان پارکینگ‌های شهر کرمانشاه
  • اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
  • ترخیص بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه توقیفی
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد