Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرماندار قائم شهر ضمن تاکید بر ایجاد شهرک های صنفی در حاشیه شهر از هیئت رئیسه اتاق اصناف خواست، تدابیر و تمهیداتی اتخاذ شود تا صنوف آلاینده ساماندهی و در یک مجتمع و  شهرک متمرکز فعالیت کنند تا ضمن کاهش ترافیک شهری، بخشی از مشکلات اصناف نیز حل شود.       
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان قائم شهر، یحیی یوسف پور در دیدار با اعضای اتاق اصناف شهرستان با اشاره به ضرورت تعامل و همکاری اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف با دستگاههای اجرایی و سایر نهادهای ذیربط برای حل مشکلات صنفی شهرستان، گفت: آموزش صنوف مختلف و رونق بازار باید با راهکارهای متنوع و مختلف مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

         
فرماندار قائم شهر با بیان اینکه تنظیم بازار بر سه محور تامین، توزیع و نظارت استوار است و در این حوزه باید به گونه‌ای عمل شود که همزمان به نفع تولیدکننده و مصرف کننده باشد، اظهار کرد: نظارت مستمر بر بازار توزیع و عرضه کالاها ضرورت دارد و باید سازمان حمایت از مصرف کنندگان، تولیدکنندگان و بازرسی اتاق اصناف تقویت شوند.
نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر موضوع نظارت ادامه داد: نظارت باید بر مبنای روش های نوین باشد و در حال حاضر مهم‌ترین کمک در بخش بازرسی و نظارت، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی هستند.      
یوسف پور خاطرنشان کرد: باید تلاش شود ابتدایی‌ترین حقوق مصرف‌کنندگان که دانستن نرخ قیمت‌هاست تامین شود که لازم است به این منظور واحدهای صنفی قیمت گذاری کنند.    
وی با اشاره به سال جهش تولید و لزوم توجه به صنوف تولیدی، خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان در توسعه و پیشرفت شهرستان نقش مهمی دارند و اتاق اصناف نیز در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده دارد.          
فرماندار قائم شهر ضمن تاکید بر ایجاد شهرک های صنفی در حاشیه شهر از هیئت رئیسه اتاق اصناف خواست، تدابیر و تمهیداتی اتخاذ شود تا صنوف آلاینده ساماندهی و در یک مجتمع و  شهرک متمرکز فعالیت کنند تا ضمن کاهش ترافیک شهری، بخشی از مشکلات اصناف نیز حل شود.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نظارت مستمر بر بازار توزیع و عرضه کالا شهرستان اتاق اصناف قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد