Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، احمد فاضلی افزود: بانک صادرات ایران امسال شرایطی در صورت‌های مالی خود ارائه خواهد کرد که در ۶۸ سال گذشته در این بانک بی‌نظیر بوده است. این اتفاق را سهامداران بانک به‌زودی در صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای و به مراتب بهتر و قوی‌تر در صورت‌های مالی سالانه شاهد خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: به تمام کسانی که از بانک صادرات ایران تسهیلات دریافت می‌کنند این نوید را می‌دهیم که با تغییر، افزایش و بهبود نسبت کفایت سرمایه به درستی و با اطمینان در خدمت تسهیلات‌گیرندگان هستیم. تولیدکنندگان واقعی می‌توانند روی بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک مطمئن حساب کنند.
فاضلی گفت: خوشحالیم که توانستیم ۲۰ درصد سهام شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات «وسپهر» را در بورس عرضه اولیه کرده و این موفقیت بزرگ را رقم بزنیم و یکی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری را برای عرضه به سهامداران عام ارائه کنیم.
وی اظهار کرد: اطمینان داریم استقبال مناسبی که از سهام «وسپهر» در بازار سهام صورت گرفته به این خاطر است که فعالان بازار بورس براساس اطلاعات اقدام به معامله در این بازار می‌کنند.
معاون مالی بانک صادرات ایران اضافه کرد: «وسپهر» این قابلیت را دارد که سهامداری که وارد شده و این سهم را خریداری می‌کند، امنیت سرمایه‌گذاری‌اش تامین شود. امنیت از این منظر که ارزش سهمش نه تنها کاهش پیدا نمی‌کند بلکه افزایش قابل توجه خواهد داشت و این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که بازار را نیز دچار هیجان نخواهیم کرد.
فاضلی گفت: بازارگردانی «وسپهر» به صورتی کارا و موثر صورت خواهد گرفت و به نحوی رفتار خواهد شد که بازار دچار التهاب نشود. ولی از سهم‌مان در زمان‌های مناسب و همراه با بازار حمایت می‌کنیم. تمام تلاش ما این خواهد بود که واسطه‌گری و سفته‌بازی از بازار بورس رخت بندد. ما تلاش کردیم در بازارگردانی سهام سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات این اتفاق رخ دهد و درصد قابل توجهی سهم برای این امر اختصاص دادیم.
وی افزود: شرکت‌های بزرگی در زیرمجموعه گروه مالی سپهر صادرات وجود دارد که مقدمات برای عرضه اولیه سهام آنها در بورس فراهم شده که امیدواریم این مهم تا پایان سال اتفاق بیفتد.

منبع: فارس

کلیدواژه: صادرات صورت های مالی ایران شناسایی بانک صادرات ایران صورت های مالی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائیل و اوکراین

قانونگذاران آمریکایی پس از حمله موشکی و پهپادی تهران به اسرائیل، در بسته کمک مجلس نمایندگان برای اوکراین و اسرائیل و دیگر متحدان این کشور، تحریم‌هایی را علیه صادرات نفت ایران گنجاندند.

به گزارش یورونیوز، زمان دقیق تصویب و اجرای این تحریم‌ها مشخص نیست، زیرا این اقدامات همچنان در حال بررسی است و به رئیس جمهور آمریکا اختیار تخصیص معافیت نیز می‌دهد.

مایک جانسون، رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان گفت که ممکن است از همین شنبه، کنگره کار بررسی و رای‌دادن به این بسته را آغاز کند.

با وجود طیف گسترده‌ای از تحریم‌های ایالات متحده علیه صادرات نفت ایران، صادرات این کشور در بحبوحه تقاضای چین برای طلای سیاه همچنین فعالیت شبکه‌هایی خارج از سیستم مالی آمریکا که تجارت نفت را انجام می‌دهند، افزایش یافته است.

بسته کمک اوکراین

این بسته که شامل میلیارد‌ها دلار کمک برای اوکراین، اسرائیل و متحدین آمریکا در منطقه اقیانوس‌های هند و آرام است، حاوی چند اقدام در مورد تحریم‌های ایران نیز خواهد بود.

خبرگزاری رویترز به نقل از شرکت ClearView Energy Partners، که یک گروه تحقیقات در زمینه تجارت و صادرات نفت و انرژی است، نوشت که دو مورد از این تحریم‌ها می‌توانند در صورت اجرا و اعمال، بطور مستقیم بر صادرات نفت ایران تأثیر بگذارند.

در اولین مورد، در چهارچوب قانون توقف پناه دادن به نفت ایران (SHIP)، تحریم‌هایی علیه بنادر، کشتی‌ها و پالایشگاه‌هایی اعمال می‌شود که «به طور آگاهانه» در حمل و نقل، انتقال، معامله و فرآوری نفت خام و دیگر محصولات ایران مشارکت داشته باشند.

کشتی‌هایی که این ممنوعیت را نقض کنند، برای دو سال از ورود به بنادر ایالات متحده منع خواهند شد.

با این حال، این لایحه شامل معافیت‌های ۱۸۰ روزه‌ای است که بایدن می‌تواند آن‌ها را اعمال و از افزایش قیمت نفت جلوگیری کند.

این بسته همچنین تحریم‌های ثانویه علیه نفت ایران را گسترش می‌دهد که شامل هر تراکنش یک مؤسسه مالی چینی در ارتباط با خرید نفت از ایران خواهد بود. این تحریم‌ها با ارزیابی‌های سالانه اعمال می‌شود و تا سال ۲۰۲۹ ادامه خواهد داشت.

باز هم به احتمال زیاد رئیس جمهور آمریکا می‌تواند معافیت‌های تجدیدپذیررا بر این تحریم‌ها اعمال کند.

الزامی کردن گزارش دهی درباره وضعیت دارایی‌ها و حساب‌های بانکی غیرایرانی رهبران گروه‌هایی از جمله حزب‌الله از دیگر اقدامات است و بر همین اساس نیز بستن حساب‌های آمریکایی این افراد اجباری می‌شود.

شرکت ClearView می‌گوید این امر هم می‌تواند بر تجارت نفت تاثیر بگذارد.

اگر این لایحه به دلایلی از جمله مخالفت شدید جمهوری‌خواهان راست‌گرا شکست بخورد، باز هم ممکن است در اواخر سال جاری، به عنوان بخشی از بسته‌های قانونی دیگر که از حمایت هر دو حزب برخوردار است در کنگره تصویب شود. اقداماتی که ClearView می‌گوید بر تجارت نفت ایران و چین اثر خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائیل و اوکراین
  • نامه سرگشاده سهامداران و فعالان بازار سهام به رییس مجلس
  • شناسایی بازار‌های جهانی برای صادرات آبزیان از خوزستان
  • طلا تغییر فاز داد؛ سکه سرگردان میان تنش‌ها
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف