Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-16@16:10:06 GMT

◄ فیلم| آبگرفتگی خیابان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۱۶۵۸

◄ فیلم| آبگرفتگی خیابان

‍‍‍‍‍‍

تین نیوز

فیلم پیوست آبگرفتگی یک خیابان در شهر «شاوور» در استان خوزستان در تاریخ 26 شهریور را نشان می‌دهد.

به گزارش تین نیوز، شهر شاوور با جمعیتی بالغ بر ۱۰۰۰۰ نفر و تعداد۲۰۰۰ خانوار در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرکز شهرستان شوش قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آب گرفتگی خیابان شهر شاوور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است

غلامرضا غلامی گفت: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی بارش‌ها به خصوص در شهرستان‌های جنوبی استان فارس داراب شدت و حدت بیشتری است.

او با بیان اینکه بارش‌ها خوب بوده است به عنوان مثال صبح امروز، ۲۸ فروردین تاکنون قریب ۳۶ میلی‌متر باران در فراشبند داشتیم و این تازه ابتدای امروز است و قطعا تا شب انتظار بیشتری خواهیم داشت، افزود: تاکنون آبگرفتگی و یا بروز مشکلی در شیراز و شهرستان‌های استان نداشته‌ایم.

غلامی اظهار کرد: به دلیل هشدار‌های هواشناسی امروز، ۲۸ فروردین مدارس شهرستان‌های جنوبی استان نظیر مهر، لامرد، گراش، لارستان، اوز، جویم، خنج، فراشبند و زرین دشت به صورت غیرحضوری در سامانه شاد دائر کردیم یعنی تعطیلی مدارس نداریم بلکه روش تدریس غیرحضوری است.

او بیان کرد: ستاد مدیریت بحران برنامه‌های خود را به همه فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرده و تمام مرخصی‌ها لغو و مسئولان اجرایی در محل کار خود حاضرهستند و همه دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران موظف شدند تا انتهایی‌ترین لایه ارتباطی خود وضعیت جوی استان را به عنوان مهم‌ترین وظیفه خود اطلاع‌رسانی کنند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس ادامه داد: به عنوان مثال امور عشایر موظف شده است تا به همه عشایر در سطح استان اطلاع دهد که در این شرایط به هیچ عنوان کوچ نکنند و مراقب وقوع سیلاب باشند. ورزش و جوانان هم به عموم ورزشکاران و جوانان اطلاع‌رسانی کند تا به دلیل احتمال صاعقه از صعود به ارتفاعات جلوگیری کنند و به همین ترتیب جهاد کشاورزی، راهداری و... نیز باید به جامعه مخاطب خود اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دهند.

او تأکید کرد: تلاش می‌کنیم تا همه چیز به صورت مدیریت شده پیش‌رود تا خطرات احتمالی ناشی از بارش‌های رگباری را کاهش داده یا به صفر رسانیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۴ شهر استان کرمان دچار آبگرفتگی شدند
  • وضعیت سیلاب و آبگرفتگی معابر در شهر درگهان از توابع شهرستان قشم
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • آماده باش آتش‌نشانان یزدی برای کنترل آبگرفتگی‌های احتمالی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی
  • آبگرفتگی معابر در پی بارندگی شدید در دلگان
  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است
  • آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران
  • رگبار باران در ۱۷ استان/ احتمال آبگرفتگی معابر
  • باران بهاری سیل‌آسا شد