Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@10:56:39 GMT

برپایی نخستین نمایشگاه عکس اخوان در شیراز

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۱۶۶۹

برپایی نخستین نمایشگاه عکس اخوان در شیراز

رضا جاویدی مدیر کانون بسیج رسانه شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال ایثار و فداکاری شهداء، نخستین نمایشگاه عکس اخوان در تالار حافظ شیراز برپا شد.

او افزود: این نمایشگاه با موضوع ایثار و شهادت تدارک دیده شده است و ۴۰ اثر از عکاسان خبری استان فارس در معرض دید عموم قرار گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاویدی با بیان اینکه تاریخ‌نگاری، وقایع‌نگاری و مستندسازی دوران جنگ تحمیلی مرهون هنر عکاسی و عکاسانی است که پابه‌پای رزمندگان جبهه‌ها را درنوردیدند، ادامه داد: این نمایشگاه به یاد عکاس جاوید الاثر دوران مقدس کاظم اخوان برپا شده است.

مدیر کانون بسیج رسانه شیراز بیان کرد: این نمایشگاه حاوی ۴۰ تابلو عکس مربوط به یادواره شهداء، کاروان شهیدان بصیر، تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس، رژه نیروی مسلح است.

او در پایان با بیان اینکه نمایشگاه عکس اخوان به همت سازمان بسیج سپاه فجر استان فارس، اداره فرهنگ و ارشاد فارس و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان دایر شده است، تصریح کرد: آثار این نمایشگاه همچنین در مکان‌هایی از جمله ایستگاه مترو، مکان‌های نظامی و انتظامی استان، آرامگاه حافظیه و تعدادی از ادارات استان برپا و در معرض دید عموم قرار داده شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس برپایی نمایشگاه عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه  اعلام کرد میز‌های خدمت این هفته   31 فروردین ماه 1403با حضور  مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان  -مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران- حفاظت محیط زیست - آموزش و پرورش و   شهردار منطقه 1  ارومیه  برگزار می شود.

نمازگزاران از ساعت ۱۱ تا ۱۲ می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با مسئولان در میان گذارند.

 

دیگر خبرها

  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • برپا کردن چادرهای هلال احمر در نقاط سیل‌زده بلوچستان
  • گشتی در چهارشنبه بازار گرگان
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • اردوی تیم گلبال در اردبیل برپا شد
  • افتتاح نمایشگاه هنر‌های قرآنی در فرهنگسرای نیاوران