Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارپرداز جنسیت: آقا به صورت تمام وقت از ساعت 8 صبح الی 16  با وسیله شخصی حداقل مدرک دیپلم حداکثر سن 40 سال آشنا به امور اداری بانکی حقوق اداره کار  بیمه از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند. لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ: 09371333090 ایمیل: yektadamp1@gmail.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com آدرس: استان اصفهان- خیابان جی

 

پربیننده ترین خبر مهم برای متقاضیان آزمون استخدامی استخدام اپراتور و برنامه نویس CNC در تهران استخدام کارشناس برق و الکترونیک در شرکت مهندسی آریانام در تهران استخدام مشاور تلفنی در یک مرکز فرهنگی-روانشناسی در تهران استخدام نقشه کش صنعتی در شهر قدس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش‌ثبت‌نام الکامپ بیست و هفتم از ۳ اردیبهشت

به گزارش روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، کلیه علاقه‌مندان به حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ می‌توانند از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای پیش‌ثبت‌نام اولیه به سایت نمایشگاه به نشانی elecompiran.com مراجعه کنند.

پیش‌ثبت‌نام الکامپ ۲۷ تا روز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

نصر تهران اعلام کرده است: «پیش‌ثبت‌نام اولیه هیچگونه دلیلی جهت ثبت‌نام قطعی و واگذاری فضای نمایشگاهی به شرکت مربوطه نخواهد بود. بدیهی است پس از ثبت نام اولیه و تفکیک فعالیت شرکت‌های متقاضی، سالن‌های تحت پوشش نمایشگاه براساس تقسیم‌بندی موضوعی تعیین و شرکت‌ها متناسب با نوع فعالیت خود از طریق ستاد در سالن مربوطه جانمایی خواهند شد.»

همچنین انتخاب سالن و فضای هر شرکت بر عهده ستاد برگزاری است. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از متقاضیان درخواست کرده است به صورت حضوری به ستاد برگزاری مراجعه نکرده و تنها از طریق سایت و اطلاعیه‌های درج‌شده روی سایت، فرایند ثبت‌نام را طی نمایند.

همچنین می‌توانند در صورت ضرورت و جهت اخذ اطلاعات بیشتر با ستاد برگزاری تماس برقرار کنند.

در حال حاضر اکانت متقاضیان فعال نیست و پس از ثبت‌نام اولیه توسط متقاضیان اطلاعات شرکت‌های متقاضی تایید و پس از آن اکانت آن شرکت جهت ادامه فرایند پیش‌ثبت‌نام فعال می‌شود.

منبع:دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند
  • آغاز پیش‌ثبت‌نام الکامپ بیست و هفتم از ۳ اردیبهشت
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز
  • ارایه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در البرز
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی
  • برقراری بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان با بهزیستی استان البرز
  • تماس تلفنی وزیر امور خارجه سلطنت عمان با وزیر امور خارجه کشورمان
  • تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان