Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@18:30:31 GMT

نقش اصلی «اجوکیشی‌سیتی»؛ یک پرسپولیسی علیه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۱۷۹۴

نقش اصلی «اجوکیشی‌سیتی»؛ یک پرسپولیسی علیه پرسپولیس

به گزارش ایرنا، برای اولین بار قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد. پیش از این بازیکنان ایرانی در برابر تیم‌های ایرانی قرار گرفته بودند. رضا شاهرودی با لباس دالیان چین به مصاف استقلال رفت. فرهاد مجیدی با پیراهن الغرافه قطر رو در روی پرسپولیس قرار گرفت. مرتضی پورعلی گنجی با تیم السد به مصاف پرسپولیس و استقلال رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طارمی با پیراهن الغرافه پنجه در پنجه تراکتور انداخت و گل هم زد. حالا هم نوبت به رامین رضاییان رسیده است.

تفاوت رامین در این است که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد و همیشه از علاقه خاصش به این تیم صحبت کرده اما حالا در حساس‌ترین شرایط ممکن مقابل این تیم قرار خواهد گرفت و باید علیه محبوبش اقدام کند. رامین در ۳۰ سالگی و در اولین روزهای حضور در الدحیل باید جدال احساساتی و زیبایی را مقابل سرخپوشان تهرانی داشته باشد. او احتمالا باید با سعید آقایی و احسان پهلوان(اگر تغییری در ترکیب پرسپولیس ایجاد نشود) رو در رو شود. بی‌شک سرمربی الدحیل مانند بازی با الشارجه روی بازیکن ایرانی‌اش حساب زیادی باز کرده است.

رامینِ احساساتی که پیش از این برای یک سریال ترکیه‌ای گریه کرده بود ممکن است امشب هم در استادیوم اجوکیشین سیتی احساساتی شود. با توجه به اینکه ضربات ایستگاهی خوبی هم می‌زند ممکن است در موقعیت گلزنی به تیم رقیبش قرار بگیرد. از طرفی الدحیل برای صعود به پیروزی در برابر پرسپولیس احتیاج دارد و مسابقه، در وضعیت مرگ و زندگی قرار گرفته است و تیم قطری حملات بیشتری را به سوی دروازه حامد لک طراحی خواهد کرد.

یک روز مرتضی پورعلی گنجی با لباس السد در برابر پرسپولیس گل به خودی زد اما رامین جایی برای اشتباه ندارد. او تازه وارد است و اگر بخواهیم بازی امشب را به یک فیلم تشبیه کنیم، رضاییان بدون تردید شخصیت اصلی‌اش خواهد بود. نگاه‌ها در ورزشگاه اجوکیشن سیتی شهر دوحه بیشتر همه به رامین است. دوربین‌ها بیشتر روی او زوم می‌کنند و فلش می‌زنند. کارگردان تلویزیونی بیشتر از بقیه بسته‌های او را نشان می‌دهد اما یحیی و شاگردانش باید بدانند که رامین تنها ستاره الدحیل نیست. باید مراقب بازیکنانی چون المعز علی، علی عفیف، دودو و لوییز جونیور باشد.

برچسب‌ها الدحیل باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا رامین رضائیان رضا شاهرودی مهدی طارمی مرتضی پورعلی گنجی پروندهٔ خبری لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الدحیل باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا رامین رضائیان رضا شاهرودی مهدی طارمی مرتضی پورعلی گنجی الدحیل باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا رامین رضائیان رضا شاهرودی مهدی طارمی مرتضی پورعلی گنجی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی

مراسم تشییع مرحوم فرهاد چیذری مربی بدنساز اسبق پرسپولیس، نفت تهران امروز صبح در مسجد قائم چیذر و امامزاده علی اکبر با حضور بستگان و اهالی ورزش و سینما برگزار شد.

در این مراسم چهره‌هایی مانند رضا درویش، فرهاد کاظمی، حسین بادامکی، بهزاد غلامپور، جواد کاظمیان، داود سیدعباسی، مهدی امیرآبادی، امیر حاج‌رضایی، امین حیایی، سیامک انصاری و... حضور داشتند.

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • عکس‌| حرکت غیراخلاقی یک پرسپولیسی در آبادان
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • (عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • عکس‌| آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!