Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@01:52:25 GMT

کدام بازیکنان در سال ۲۰۲۰ بیشترین درآمد را داشتند؟

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۱۸۴۵

کدام بازیکنان در سال ۲۰۲۰ بیشترین درآمد را داشتند؟

به گزارش خبرگزاری فارس، به دلیل شیوع ویروس کرونا تعدادی از رقابت‌های ورزشی در سال ۲۰۲۰ لغو شد و یا به تعویق افتاد. همین اتفاق باعث شد تا درآمد ورزشکاران امسال با کاهش روبه‌رو شود. مجله فوربز در گزارشی به ۵ ورزشکاری که در سال ۲۰۲۰ بیشترین دریافتی را داشتند اشاره کرده است.

در این گزارش راجر فدرر تنیسور سوئیسی مطرح جهان در صدر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو ستاره فوتبال یوونتوس و لیونل مسی بازیکن آرژانتینی بارسلونا در رده دوم و سوم هستند.

اسامی ۵ بازیکن و دریافتی های آنها به شرح زیر است:

۱. راجر فدرر:

این تنیسور ۳۹ ساله سوئیسی با ۴ فرزند برای نخستین بار در صدر لیست پردرآمدترین ورزشکاران قرار گرفته است. فدرر امسال ۱۰۶ میلیون دلار درآمد داشته است. بیشترین درآمد او از یک شرکت ژاپنی بوده که به مدت ۱۰ سال قرارداد ۳۰۰ میلیونی دارد.

۲. کریستیانو رونالدو:

ستاره تیم فوتبال یوونتوس که پیش از این در این رئال مادرید بازی می‌کرد امسال ۱۰۵ میلیون دلار درآمد داشته است. وی به عنوان نخستین پرتغالی با قراردادی سنگین در لیگ انگلیس نام گرفت. این ستاره پرتغالی ۲۳۷ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

۳. لیونل مسی:

این بازیکن ۳۳ ساله ستاره آرژانتینی در سال ۲۰۲۰ مبلغ ۱۰۴ میلیون دلار درآمد داشته است. بر اساس گزارش محله فوربز، مسی بعد از رونالدو دومین بازیکن میلیاردر فوتبال محسوب می‌شود.

۴. نیمار:

بازیکن سابق تیم فوتبال بارسلونا که با قراردادی ۵ ساله راهی پاری‌سن‌ژرمن پیوست امسال ۹۵.۵ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. این بازیکن ۲۸ ساله برزیلی سومین فوتبالیست پردرآمد به شمار می‌رود. نمیاد یکی از گرانترین بازیکنان انتقالی است.

۵. لبرون جیمز:

این بازیکن بسکتبال ۳۵ ساله ۸۸.۲ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. جیمز یکی از ستاره های تاریخ NBA به شمار می‌رود که در سال ۲۰۲۰ درآمد زیادی داشته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال تنیس مسی راجر فدرر درآمد میلیون دلار درآمد سال ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار مشترکین جدید نتفلیکس به ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسید

ایتنا - شرکت اینترنتی پخش فیلم "نت‌فلیکس" گفته است بیش از نیم میلیارد مخاطب در سراسر جهان دارد. این کنسرن سعی کرده با کاهش اشتراک‌گذاری‌ حساب‌ها و تبلیغات گسترده درآمد خود را به حداکثر برساند.
نت‌فیلیکس، یکی از شرکت‌های پخش آنلاین فیلم و سریال است که  در مجموع ۲۶۹.۶ میلیون مشترک دارد. آمریکای شمالی با حدود ۸۳ میلیون نفر، بزرگ‌ترین بازار این شرکت است.

این کنسرن در سال گذشته دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار درآمد داشت. 

به گزارش ایتنا و به نق از دویچه وله، نتفلیکس در نامه‌ای به سرمایه‌گذاران خود اعلام کرد: «با بیش از دو نفر در هر خانوار به‌طور میانگین، بیش از نیم میلیارد نفر مخاطب داریم. هیچ شرکتی تا به حال برای موفقیت خود در این مقیاس بلندپروازانه برنامه‌ریزی نکرده است.»

اما چه چیز سبب شده است که نتفلیکس همچنان بعد از دوران کرونا هم در عرصه اشتراک‌گذاری فیلم در برابر رقیبانی چون اپل و آمازون همچنان یکه‌تاز میدان باشد؟

نتفلیکس طبق آمار بیش از یک میلیارد دلار سود بیشتری نسبت به سه ماهه مشابه سال ۲۰۲۳ کسب کرده و بنابراین درآمد این کنسرن کمی بیش از یک میلیارد دلار افزایش یافته است.

یکی از عوامل به حداکثر رساندن درآمد این کنسرن از جمله کاهش شمار افرادی بوده است که گذرواژه‌های خود را در چندین خانواده به اشتراک می‌گذارند و همچنین افزایش تبلیغات باعث شده سهام نتفیلکس در بازار بورس سیر صعودی طی کند.

کنسرن نتفلیکس سال ۱۹۹۷ در شهر لسگاتس در ایالت کالیفرنیا پایه‌گذاری شد و حالا بر بزرگ‌ترین موج موفقیت خود در طول این چند دهه سوار است.

دیگر خبرها

  • شمار مشترکین جدید نتفلیکس به ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسید
  • هیچ‌کدام از ستاره‌های رئال خودخواه نیستند
  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • ۳۶۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد
  • بیشترین شعاع انفجار متعلق به کدام بمب است؟! شعاع انفجار انواع بمب‌های معروف دنیا را ببینید + ویدئو
  • کدام دستاوردها و تجهیزات دفاعی در رژه روز ارتش به نمایش درآمد؟
  • کدام دستاوردها و تجهیزات دفاعی در مراسم رژه روز ارتش به نمایش درآمد؟
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟