Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@13:51:22 GMT

خبری نگران کننده برای وریا غفوری از همسر و پسرش

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۱۸۵۷

خبری نگران کننده برای وریا غفوری از همسر و پسرش

وریا غفوری پیش از دیدار حساس امشب استقلال برابر الشرطه، خبری نگران‌کننده شنید که البته به‌خیر گذشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عصر دیروز خودرو ۲۰۶ همسر وریا غفوری با سرعت نسبتاً بالا از کنترل خارج و به جدول کنار خیابان برخورد کرد.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید در تصویر مشخص است سر پسر کاپیتان استقلال در این اتفاق به شیشه جلوی اتومبیل برخورد کرده که خوشبختانه آسیب خاصی ندیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وریا غفوری در تماس تلفنی و شنیدن این خبر به شدت شوکه شد و بعد از برقراری تماس تصویری و گفتگو با همسر و پسرش از نگرانی اش کاسته شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال وریا غفوری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز در یزد

نارگانی سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در دو بخش آقایان و بانوان باید دارای مجوز باشند و قطعا با مدارس فاقد مجوز برخورد خواهد شد.

وی افزود: این مساله از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است و مدارس فاقد مجوز و یا مدارسی که قصد فعالیت دارند، از الان برای اخذ مجوز اقدام کنند.

نارگانی بیان داشت: اهمیت گسترش این مدارس و نقش و جایگاه آن برای توسعه علمی و عملی فوتبال هرچند برکسی پوشیده نیست، ولی یکی از مطالبات مهم و همیشگی و طبیعی مردم و خانواده‌هاست که باید تمام امور در چارچوب مقررات و تحت نظارت عالیه صورت گیرد تا از بروز تخلفات احتمالی پیشگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال
  • عکس| تصویر رضا قوچان نژاد در کنار پسرش
  • برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز در یزد
  • با مدارس فوتبال فاقد مجوز برخورد می‌شود
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • چادرملو: این صحنه پنالتی صدرصد بود(عکس)