Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@20:03:58 GMT

امکان ترخیص خودروها از طریق دفاتر پلیس ۱۰+ فراهم شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۱۹۷۹

امکان ترخیص خودروها از طریق دفاتر پلیس ۱۰+ فراهم شد

رئیس پلیس راهور فاتب گفت: از اول مهرماه ترخیص خودروها از طریق  دفاتر پلیس ۱۰+ انجام می‌شود و دیگر نیازی به مراجعه مالکان به مراکز اجرائیات نیست. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محمد حسین حمیدی با اعلام خبر ترخیص خودروها از طریق دفاتر پلیس 10+ اظهار کرد: همشهریان و رانندگان تهرانی که خودروی آنها توقیف شده، از روز اول مهر ماه برای تحویل خودروی خود دیگر نیازی نیست به پارکینگها و مراکز اجرائیات مراجعه کنند و می‌توانند از طریق مراکز پلیس 10+ برای این کار اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور فاتب افزود: پس از توقیف وسیله‌نقلیه، قبض سفید پارکینگ توسط مأمور توقیف‌کننده تحویل متصرف یا مالک می‌شود که در این مرحله متصرف/مالک باید با در دست داشتن مدارک (قبض سفید پارکینگ، سند یا کارت صورت وضعیت خلافی به همراه فیش پرداخت، کارت شناسایی معتبر، گواهینامه متصرف) به یکی از دفاتر پلیس 10+ مراجعه کند، در ادامه مدارک وی اسکن شده و اقدام به ثبت درخواست ترخیص می‌کند.

وی تصریح کرد: پرونده ثبت درخواست شده از طریق سامانه پارکینگ دفاتر پلیس 10+ (حاوی مدارک اسکن شده) برای کاربران اداره اجرائیات راهور فاتب ارسال و پس از بررسی مدارک، پیامک ترخیص یا عدم ترخیص برای متصرف/مالک ارسال می‌شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: در صورتیکه پرونده ارسالی از نظر کارشناسان اداره اجرائیات راهور فاتب مورد تأیید باشد، پیامک حاوی مبلغ فیش پرداختی پارکینگ و جرثقیل برای متصرف/مالک ارسال می‌شود و پس از پرداخت آن برای تحویل وسیله‌نقلیه به پارکینگ مراجعه می‌کند.

حمیدی خاطرنشان کرد: در صورت ناقص بودن مدارک، پیامک مراجعه حضوری به اداره اجرائیات راهور برای متصرف/مالک به منظور تکمیل مدارک و رفع نقص ارسال شده تا پس از آن اقدام به ترخیص و تحویل گرفتن وسیله‌نقلیه شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ متذکر شد:  لازم به ذکر است حدود 85 درصد از ثبت درخواست ترخیص الکترونیکی از طریق دفاتر پلیس 10+ و مابقی آن با دلایل کسری مدارک عودت و به صورت حضوری انجام می‌شود.

توضیح پلیس درباره فیلم درگیری مأموران راهور مشهد با راکب موتورسیکلت متخلفمرکز کنترل ترافیک استان مرکزی در پلیس راهور راه‌اندازی شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس دفاتر پلیس 10 راهور فاتب پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان بوشهر اعلام کرد: تیم‌های عملیاتی پلیس راهور شهرستان‌های استان بوشهر در ساعات مختلف شبانه روز به صورت محسوس و نامحسوس حضور پر رنگی در معابر دارند و با تخلفات حادثه ساز و رانندگان قانون گریزی که با رفتار‌های پر خطر خود ایمنی و سلامت دیگران را تهدید می‌کنند بدون چشم پوشی برخورد و نسبت به اعمال قانون و توقیف ساعتی و یا با مدت بیشتر اقدام می‌کنند.

حفظ ایمنی عبور و مرور و سلامت و جان مردم خط قرمز پلیس است و به هیچ عنوان اجازه داده نمی‌شود عده‌ای معدودی نظم و انضباط اجتماعی را مخدوش و آرامش و آسایش شهروندان را برهم بزند و کام آنها را تلخ نمایند.

دیگر خبرها

  • ارائه مجوزهای ترخیص کالا از طریق سامانه یکپارچه
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • صادرات ۵۰ تن خوراک ماهی از طریق مرز لطف آباد به ازبکستان
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد
  • آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌ های رانندگی؛ امکان اعتراض اینترنتی به جریمه رانندگی در سال۱۴۰۳
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی/ امکان اعتراض اینترنتی به جریمه رانندگی در سال۱۴۰۳
  • جدیدترین جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی | امکان اعتراض اینترنتی به جریمه رانندگی در سال۱۴۰۳