Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@15:46:55 GMT

مرگ دلخراش ۳ کودک دختر در آستانه‌اشرفیه

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۲۰۱۱

مرگ دلخراش ۳ کودک دختر در آستانه‌اشرفیه

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از هفت صبح، این حادثه در یکی از روستاهای آستانه اشرفیه در استان گیلان اتفاق افتاد. دکتر آبتین حیدر‌زاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این باره گفت: سه دختر ۸ ، ۹ و ۱۲ ساله اهل آستانه اشرفیه با خوردن قرص برنج و بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه نیز جزئیات بیشتری از این حادثه دلخراش را بازگو کرد و گفت: سه دختربچه ۸ ، ۹ و ۱۲ ساله اهل روستای داخل پایین از توابع بخش مرکزی آستانه اشرفیه بودند که براثر مسمومیت دارویی جان باختند. وی با بیان اینکه این سه کودک هم‌بازی بودند، افزود: پزشکی قانونی در حال بررسی نوع داروهای مصرفی است.

وی تصریح کرد: تا تکمیل شدن پرونده اظهار نظر بیشتر در خصوص علت مرگ این سه کودک امکان پذیر نیست. همچنین دادستان مرکز استان گیلان با اشاره به جان باختن سه کودک خردسال در آستانه‌اشرفیه بر اثر مسمومیت گفت: طبق اظهارات خانواده کودکان متوفی احتمال مرگ بر اثر قرص برنج پیش‌بینی می‌شود که نظر نهایی تا پایان تحقیقات پرونده اعلام می‌شود.

سید مهدی فلاح میری با اشاره به مسمومیت منجر به مرگ سه دختر بچه در آستانه‌اشرفیه اظهار کرد: متأسفانه سه نونهال دختر ۸، ۹ و ۱۲ ساله که در همسایگی یکدیگر در روستای داخل پایین از توابع بخش مرکزی آستانه‌اشرفیه زندگی می‌کردند براثر مسمومیت جان خود را از دست دادند. او با اشاره به بدحال شدن دختربچه ۸‌ساله پیش از انتقال به بیمارستان گفت:

این کودک موضوع خوردن قرص را با خانواده‌‌اش در میان گذاشته بودکه با اعلام دو کودک دیگر به خوردن قرص هر سه به بیمارستان ۱۷ شهریور رشت منتقل شدند که متأسفانه هرسه نفرجان خود را از دست می‌دهند.دادستان مرکز استان درتحقیقات اولیه نوع قرص‌های مصرفی کودکان که باعث مسمومیت آنان شده را قرص برنج اعلام کرده و افزود:

با توجه به انتقال هرسه کودک به بیمارستان ۱۷ شهریور در رشت، بازپرس ویژه قتل، برای بررسی ابعاد موضوع با حضور پزشکان متخصص در بیمارستان حضور پیدا کرد. او با اشاره به اظهارات خانواده کودکان متوفی بیان کرد: تحقیقات اولیه از برخی اعضای خانواده کودکان و مطلعین نیزحکایت از مصرف قرص برنج دارد که تحقیقات قضایی ادامه دارد و برای اعلام نظر قطعی درعلت تامه فوت منتظرنظر کارشناسی پزشکی قانونی هستیم.

پربیننده ترین مهدی رحمتی به قتل رسید! +فیلم مرگ تلخ خواننده پاپ ایرانی به خاطر کرونا +فیلم زن اسیدپاش در یک قدمی چوبه دار راز سر به مهر جسد سوخته کشف جنازه سلاخی شده زن مشهدی در سطل زباله

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودکشی پزشکی قانونی قرص برنج آستانه اشرفیه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت آستانه اشرفیه قرص برنج سه کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی

بیش از ۱۱ هزار کودک فلسطینی در جریان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده یا مجروح شده اند. خبرنگار تسنیم در غزه به روایت قصه دو کودک فلسطینی که این روزها با خطر قطع عضو و مصائب و مشکلات ناشی از این دست و پنجه نرم می کنند، گفتگو کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، حملات کور رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ویژه مناطق مسکونی سبب شده تا بسیاری از زنان و کودکان ساکن غزه دچار قطع عضو شوند. «رکان» پسر 18 ساله فلسطینی نیز به رغم نجات یافتن از مرگ در جریان حملات موشکی رژیم صهیونیستی دو پای خود را بر اثر انفجار از دست داد.

 

.

 

 این نوجوان فلسطینی در تشریح جزئیات لحظه اصابت موشک های رژیم صهیونیستی به خبرنگار تسنیم در نوار غزه گفت: پهپاد اسرائیلی به ناگهان ما را هدف قرار داد، همه چیز پیش چشمانم قرمز شد، با آمدن نیروهای امداد رسان و مشاهده وضعیتم، همان اول متوجه شدم که پاهایم قطع شده اند. احساس کردم دیگر هیچ امیدی باقی نمانده است.

«ندا»، دختر نونهال فلسطینی نیز که دو ماه قبل در جریان حمله اسرائیل به اردوگاه المغازی غزه از ناحیه پا مجروح شده است، آرزو دارد تا پاهایش مثل روز اول سلامت خود را بازیابد.

او که هم اکنون با تلاش های کادر پزشکی بیمارستان شهدای الاقصی در تلاش است تا با بهبودی هر چه سریع تر پای خود خطر قطع عضو را از سر بگذراند به خبرنگار تسنیم گفت: وقتی از ناحیه پا مجروح شدم، درد بسیاری داشتم، دعا می کردم پاهایم به مانند روز اولش احیا شود؛ آرزو دارم راه بروم و پاهایم به روزهای اول خود بازگردد.

ایده‌های جالب مردم غزه در برابر توحش همه جانبه صهیونیستهانمایش جنایات صهیونیست‌ها پس از عقب‌نشینی از خان یونس

 

بیش از 11 هزار کودک در خلال تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیده اند و تقریبا به همین میزان نیز زخمی شده اند. با این حال بیشتر صدمات وارده به کودکان عمدتا آسیب هایی دائمی است که در نهایت به نقض عضو منجر می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • خانم معلمی که کلاس درسش را در بیمارستان بر پا کرد
  • قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز