Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@08:24:29 GMT

«جشن سربرون» در آزادراه تهران ـ شمال

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۲۰۱۴

«جشن سربرون» در آزادراه تهران ـ شمال

تصویربرداری سریال تاریخی «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی در اطراف آزادراه تهران ـ شمال ادامه دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، حسن نجاریان ـ تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» ـ با اعلام این خبر افزود: در این بخش از تصویربرداری مجموعه، بخش‌های مربوط به محوطه چادر انجام می‌شود که روند تصویربرداری بسیار خوب است و امیدواریم با قوت این بخش از مجموعه را تصویربرداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه توضیح داد: در این بخش از مجموعه حسین محجوب، نادر فلاح،  لاله اسکندری و میرطاهر مظلومی جلوی دوربین خواهند رفت. تصویربرداری این بخش با همکاری صمیمانه مدیریت و عوامل آزادراه تهران ـ شمال میسر شد.

بر اساس این گزارش، سریال «جشن سربرون» مجموعه‌ای ٣٠ قسمتی به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی است. این مجموعه به سفارش مرکز سیمافیلم تولید می‌شود و به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد.

در خلاصه داستان «جشن سربرون» آمده است: بهادر، کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه «سرخو»، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختری زیبا و کم سن و سال بهادر جهان پسند می‌آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان پسند به عقد پسرعموش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می‌کند. زخم‌های کهنه سرباز می‌کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت می‌کنند. درگیری ابعاد بزرگ‌تری می‌یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می‌کند.

حسین محجوب، محمود پاک نیت، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، بیوک‌میرزایی، مهران نائل، جواد قامتی، ابراهیم برزیده، سیامک اشعریون، پرویز بزرگی، علی جاویدفر، محمد حاج حسینی، فرشید صمدی پور، محمدرضا راد، حسن محمودی، مجتبی واشیان، امیر کسارنژاد، ساقی عسگری، سارا اشتری، امیر زمستانی، سودابه علیپور، نجات علی مرادی، سیامک حلمی، آرمین ترکمندی، علی حسن ناصری، ذبیح ذبیح پور، علی نجاریان، زهرا برومند، ایوب دمان، امیر نداف فر، عباس براری، رضا درم کزین، ابوالفضل حاجی علیخانی، مجید یاراحمدی، مهران هادی، جواد عاقبت بین، حسن زارع، محمودرضا بهرامی، علی عطایی، سیامک نظری، مرتضی ستارپور، محمد نادرخانی، فیروز حیدرزاده، سجاد مومنی، رضا سیدی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لاله اسکندری نادر فلاح میرطاهر مظلومی حسین محجوب مجتبی راعی سریال جشن سربرون جشن سربرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم

مدتی است ساکنان خیابان مطهری واقع در شهرستان رودهن استان تهران با مشکلاتی از قبیل دپوی زباله جنب معاینه فنی، آب آشامیدنی، پرسه سگ‌های ولگرد و عدم روشنایی مناسب مواجه هستند از سوی دیگر بوی نامطبوع کشتارگاهی که در حومه این خیابان واقع شده است موجب آزار شهروندان است.

اهالی این منطقه بار‌ها این مشکلات را پیگیری کرده اند، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

نگاهی به وضعیت ناخوش معابر مسکن مهر دادگستری در هرسین + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • ممنوعیت عرضه دارو‌های گیاهی در عطاری‌ها
  • تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم
  • پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین