Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@14:01:04 GMT

فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه رنگ و ابزار در ایران !

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۲۰۱۷

فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه رنگ و ابزار در ایران !

فروشگاه اینترنتی رنگ و ابزار، یک فروشگاه تخصصی آنلاین در زمینه فروش رنگ و ابزار نقاشی ساختمانی، صنتی، هنری، پتینه، چوب و... در ایران است که در حال حاضر با بیش از ۱۷۰۰ قلم محصول به مشتریان خود خدمت رسانی می کند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام رنگ و ابزار، رنگ و ابزار در سال ۱۳۹۷ فعالیت رسمی خود را شروع کرده و هم اکنون با داشتن نماد اعتماد الکترونیک از سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین قرارداد با اداره پست جمهوری اسلامی ایران و در اختیار داشتن سیستم ارسال پیک داخل شهر تهران، این امکان را دارد که برای سراسر ایران، سفارشات را در کمترین زمان ممکن، پردازش و ارسال نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جهت ورود به وب سایت فروشگاه اینترنتی رنگ و ابزار کلیک کنید...
https://rangoabzar.com/

همچنین این فروشگاه برای اولین بار در ایران سیستم فروش اینترنتی رنگ های ترکیبی کامپیوتری را نیز راه اندازی کرده که مشتری با ورود به بخش ترکیب رنگ کامپیوتری در فروشگاه اینترنتی رنگ و ابزار، رنگ مورد نظر خود را می بیند و انتخاب می کند و پس از ثبت سفارش، به راحتی درب محل خود دریافت می کند.

در گذشته با توجه به اینکه در تمامی نقاط کشور، دسترسی مردم برای خرید این نوع رنگها میسر نبود و در واقع این امکان برای همه مردم در شهرها، روستاها و یا محله ها بر قرار نبود، لذا فروشگاه اینترنتی رنگ و ابزار، با این اقدام گامی بزرگ را در صنعت فروش اینترنتی برداشته است.

برای خرید رنگ ترکیبی کامپیوتری کلیک کنید...
https://rangoabzar.com/cat/%d۸%aa%d۸%b۱%da%a۹%db%۸c%d۸%a۸-%d۸%b۱%d۹%۸۶%da%af-%da%a۹%d۸%a۷%d۹%۸۵%d۹%be%db%۸c%d۹%۸۸%d۸%aa%d۸%b۱%db%۸c/

در رنگ و ابزار دات کام، هیچ نوع رنگی نیست که شما بخواهید و وجود نداشته باشد، انواع رنگهای ساختمانی، صنعتی، هنری، چوب، ابزار پتینه و ... همگی به طور کامل در فروشگاه اینترنتی رنگ و ابزار گرد هم آمده اند با بهترین قیمت و کیفیت.

مابین رنگ و ابزار و تولید کننده و یا وارد کنندگان هیچگونه واسطه ای وجود ندارد، لذا شما می توانید با خیال راحت از قیمت ها و شیوه ارسال از این فروشگاه خرید کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر و رسانه مهمترین ابزار دشمن در جنگ شناختی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    سرهنگ قاسم زاده‌علی با بیان اینکه از ابتدای آفرینش تاکنون جریان تقابل جبهه حق علیه باطل وجود داشته گفت: در این رابطه، از زمان آفرینش حضرت آدم (ع) تاکنون این تقابل از نظر وسایس شیطانی تا جنگ ترکیبی و شناختی برقرار بوده است و در این عرصه چه بسا جبهه حق همواره قدرتمند ظاهر نشده و حتی عِده و عُده جبهه باطل بیشتر بوده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌غربی گفت: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده تا زمانی که بشریت اعتقادات و باورهای خود را فراموش کرده و از باورهای باطل تبعیت کند این تقابل و جنگ بین حق و باطل ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در آیات مختلف قرآن کریم نیز به صراحت، این مهم را بیان فرموده است و با وجود اینکه تعداد جبهه حق اندک بوده، اما وعده پیروزی داده شده است.

زاده‌علی گفت: مهمترین ابزار دشمن در جنگ شناختی و ترکیبی، هنر و رسانه است و در این راستا دشمن از طریق هنر به تولید آثار پرداخته و از طریق رسانه، آن را انتشار می‌دهد تا مؤمنان را از اصول و آرمان‌های خود بازدارد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌غربی ادامه داد: هنر یک ودیعه الهی است که خداوند در وجود هنرمندان قرار داده است و این هنر نیز زمانی ارضا می‌شود که در راه ارزش‌های انسانی و خدایی به کارگیری شود.

زاده‌علی ادامه داد: در شرایط کنونی یک هنرمند متعهد و انقلابی باید حرکتی جهادگونه انجام داده و در عرصه تبیین، با به‌کارگیری هنر در خط مقدم، حرکت و نقشه‌های دشمن را در قالب هنر برملا کند.

وی با اشاره به وضعیت غزه نیز گفت: مردم غزه تنها بر روی اعتقادات خود ایستادگی کرده و بی‌تردید با قدرت ایمان و صبر، پیروزی این جنگ خواهند شد.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند
  • ادوبی پریمیر پرو به هوش مصنوعی تولید و ویرایش ویدیو مجهز می‌شود
  • تحریم، ابزار آمریکا برای توقف پروژه LNG-۲ روسیه در قطب شمال 
  • ابزار و یراق ترمووود
  • شکایت برخی کاربران عینک ویژن پرو از سردرد و کبودی چشم
  • هنر و رسانه مهمترین ابزار دشمن در جنگ شناختی است
  • ابزار جدید «تایچی» معرفی شد/ ارتقای تصویربرداری پزشکی با هوش مصنوعی
  • هجوم صهیونیست‌ها به فروشگاه‌ها همزمان با حمله پهپادی و موشکی ایران
  • هجوم صهیونیست‌ها به فروشگاه ها همزمان با حمله پهپادی و موشکی ایران