Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد با بیان اینکه دغدغه‌های نظام و انقلاب باید محور حرکت شورای تبیین بسیج اساتید دانشگاه آزاد مواضع باشد، گفت: همه اساتید بسیجی برای حفظ کیان دانشگاه و گسترش فضای انقلابی باید تلاش کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای تبیین مواضع کانون‌های استانی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به اهمیت این شورا اشاره کرد و گفت: آهنگ انقلاب باید از دانشگاه همیشه بلند باشد و شورای تبیین مواضع باید پیشران آهنگ انقلاب در دانشگاه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی در ادامه به اقدامات شایسته شورا‌های تبیین مواضع استانی اشاره کرد و گفت: گروه‌های رصد و پایش باید ذیل شورا‌های تبیین فعال باشند تا بتوانند مواضع به موقع و مناسبی را اتخاذ و حربه‌های دشمن را نقش بر آب کنند.

وی گفت: دغدغه‌های نظام و انقلاب باید محور حرکت شورای تبیین بسیج اساتید دانشگاه آزاد مواضع باشد.

مسئول دبیرخانه گام دوم انقلاب دانشگاه آزاد به نقشه‌های دشمن پیرامون تابستان داغ اشاره کرد و افزود: ارزش‌های انقلاب نباید تحت الشعاع مسائل صنفی قرار بگیرد و همه اساتید بسیجی برای حفظ کیان دانشگاه و گسترش فضای انقلابی باید تلاش کنند تا مسائل و مشکلات موجود مرتفع گردد.

عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد به تحولات انقلابی در دانشگاه آزاد اشاره کرد و اظهار داشت: برخی بدنبال این هستند که تحولات انقلابی در دانشگاه را ناکارآمد جلو دهند لذا همه اساتید انقلابی باید تلاش کنند که انتظارات نائب امام زمان عجل الله در دانشگاه تحقق پیدا کند و نقد‌های سازنده و دلسوزانه را همراه با راهکار‌های عالمانه به مسئولان ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشگاه آزاد بسیج اساتید دغدغه های نظام و انقلاب بسیج اساتید دانشگاه آزاد شورای تبیین همه اساتید تلاش کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود محمدی بعدازظهر سه شنبه در تذکر پیش از دستور یکصد و شصت و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص رعایت مفاد قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و حفاظت و صیانت از شأن و کیان شورا تذکر داد و گفت: بر اساس اختیارات قانونی در جایگاه رئیس شورا و به نمایندگی از اعضا به شهردار کرج تذکر می‌دهم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خطاب به شهردار کرج خاطرنشان کرد: شما به عنوان شهردار منتخب همین شورا، گاهاً خود را ملزم به رعایت مصوبات شورای اسلامی شهر به عنوان پارلمان شهری نمی‌دانید و چندین مرتبه نیز در مصاحبه‌ها و اقدامات، خارج از ضوابط و قوانین جاری وعده داده یا عمل کرده‌اید.

وی با اشاره به تصویب و ابلاغ بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرج و تعیین اولویت‌ها و پروژه‌های عمرانی شهر افزود: مصوباتی در جهت افزایش سطح خدمات رسانی در کلانشهر کرج تصویب شده که بسیاری از آنها روی زمین مانده است که البته هر یک به قدر کفایت زمان و انرژی می‌طلبد تا به نتیجه برسد لذا نباید فرصت سوزی شود.

محمدی با تاکید بر اینکه شهردار کرج انرژی خود را صرف اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر کند، بیان کرد: امیدواریم در ادامه مدیریت شهردار کلانشهر کرج شاهد رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باشیم.

کد خبر 6086893

دیگر خبرها

  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد