Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش، گفت: انضباط مالی در فدراسیون انجمن های ورزشی حکم‌فرما است و این مجموعه هیچ بدهی ندارد و این نشان از مدیریت و نظارت صحیح بر این فدراسیون است.

 مجمع عمومی سالیانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی امروز (دوشنبه) در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک با حضور مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، محمد علیپور رییس فداسیون انجمن‌های ورزشی، کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، نمایندگان باشگاهها، مربیان، داوران، ورزشکاران و نهادها و ارگان‌ها و روسای هیات‌های استانی(به‌صورت وبینار) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع، علی‌نژاد ضمن تمجید از فعالیت‌های گسترده فدراسیون‌ انجمن‌های ورزشی گفت: خوشبختانه انضباط مالی در این فدراسیون حکمفرما است و این مجموعه هیچ بدهی ندارد و این نشان از مدیریت و نظارت صحیح بر این فدراسیون است.

وی تصریح کرد: فدراسیون انجمن‌های ورزشی بنابر یک کارکرد ویژه و سروسامان دادن به انجمن‌ها تشکیل شد و انصافا با یک مدیریت کارآمد و ایجاد تعامل و نظارت راهبردی بر انجمن‌ها عملکرد قابل توجهی داشته و معتقدم که رشته‌های تحت پوشش این فدراسیون ظرفیت و ‌پتانسیل زیادی دارد که در بازی‌هایی آسیایی ۲۰۲۲ به مدال‌آوری برسد.

معاون ‌توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: از طرفی با مصوبه هیات وزیران انجمن‌هایی که در بازی‌های آسیایی و المپیک حضور دارند مثل چند انجمن این فدراسیون حق رای دارند و وارد مجمع خواهند شد و این مهم می‌تواند باعث توسعه و پیشرفت این انجمن‌های تحت پوشش باشد.

در ادامه این مجمع ‌کیکاوس‌سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک‌ هم با تقدیر از فعالیت‌های این فدراسیون گفت: این فدراسیون و مجموعه ‌بزرگ یک فدراسیون مهم و خاص است که با این همه فعالیت و دستاورد قابل توجه در ورزش کشور و با مدیریت علیپور به عنوان یک مدیر با سابقه و مجرب نیاز به منابع و حمایت‌های بیشتری دارد.

همچنین محمد علیپور اظهار داشت: فدراسیون‌انجمن‌های ورزشی با داشتن ۲۰ انجمن، حدود ۸۳ رشته ورزشی و بهره مندی از حدود ۹۰ تیم ملی در رده‌های سنی مختلف و در دو بخش مردان و زنان و تنوع در همه رشته‌ها اعم از ورزش‌های هوایی، آبی، سالنی، زمینی و داخل چمن یکی از بزرگترین تشکل‌های ورزشی کشور را تشکیل می‌دهد ضمن اینکه در بحث جذب نیروی انسانی بیمه شده ۱۵ درصد رشد را شاهد بوده‌ایم.

وی عنوان کرد: در سال ۹۸ در بحث کسب مدال نتایج بسیار خوبی گرفتیم و در رشته‌های مختلف در آوردگاه‌های جهانی و آسیایی و در ۱۵ اعزام برون مرزی ۳۹ مدال رنگارنگ حاصل از ۱۷ نشان طلا، ۱۲ نقره و ۱۰ برنز به ارمغان آوردیم. این در حالی است که در حوزه داخلی ۲۶۳ برنامه مختلف شامل اردوهای تیم ملی، میزبانی رقابت‌های بین المللی، اعزام‌های برون مرزی، برگزاری لیگ‌ها و مسابقات کشوری و دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی‌ داشته‌ایم. به‌طور میانگین هفته‌ای ۵ روز درگیر این فعالیت‌ها بوده‌ایم و در مجموع پرکارترین فدراسیون بوده‌ایم که در این بین ۱۴۹‌ برنامه در بخش مردان و ۱۱۴ برنامه در حوزه زنام‌ انجام پذیرفته و این نشانگر این است که در حوزه زنان پیشرو هستیم و نگاه ویژه‌ای به توسعه ورزش زنان داریم.

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با تقدیر از انجمن‌ها و هیات های استانی تاکید کرد: انجمن‌ها در این فدراسیون با عقبه حمایتی و نظارتی فدراسیون صاحب استقلال هستند و این در حالی است که اکثر آنها در فدراسیون‌های بین المللی از کرسی‌های بین المللی برخوردار هستند. هیات های استانی هم به واقع بازوان اصلی فدراسیون به شمار می‌آیند و حجم کار بالای آنها با توجه به تعدد رشته‌های تحت پوشش حمایت بیشتر اداره کل استان‌ها را می‌طلبد.

وی در پایان تصریح کرد: این فدراسیون با هدف کمک به ورزش کشور و توسعه انجمن‌ها و رشته‌های متعدد تشکیل شده و لازم است از حمایت‌ها و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تقدیر ویژه داشته باشم. همچنین ‌از اعضای هیات رییسه و پرسنل زحمتکش و همکارانم در فدراسیون تشکر می‌کنم.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون انجمن های ورزشی توسعه ورزش وزارت ورزش ملی المپیک رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم

حسن رضانیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مدیریت ارشد استان همدان حامی برگزاری رویدادهای ورزشی است، اظهار کرد: اعتقاد داریم همدان به خوبی ظرفیت برگزاری مسابقات بین‌المللی، آسیایی و ملی را دارد.

وی افزود: در رشته‌های انفرادی نظیر کاراته، بوکس، کشتی، تکواندو و سایر رشته‌ها با فراهم بودن زیرساخت‌های ورزشی و نیروی متخصص پای کار می‌توانیم میزبان بزرگترین رویدادهای ورزشی باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه تردید نداریم ورزش منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جامعه می‌شود، گفت: فعلاً در رنج سنی جوان قرار داریم و در پنجره باز جوانی هستیم و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.

رضانیا خاطرنشان کرد: جامعه‌ای سالم خواهد بود که ورزش در آن جزو اولویت‌ها باشد.

وی با اشاره به رشد زیرساخت‌های ورزشی بیان کرد: در نشستی که با ریاست فدراسیون کاراته کشور داشتیم این قول را دادیم که انشاالله با حمایت‌های مقام عالی وزارت بستر کمپ‌های بین‌المللی رشته کاراته را در استان فراهم کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان عنوان کرد: به حق با حضور دکتر وفایی در رأس کاراته استان همدان شاهد شکوفایی در این رشته ورزشی بوده‌ایم.

کد خبر 6080456

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم