Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@11:42:11 GMT

نشست هماهنگی فرکانسی ایران با عمان و امارات برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۲۰۳۹

نشست هماهنگی فرکانسی ایران با عمان و امارات برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رگولاتوری، علیرضا درویشی مدیرکل دفتر سازمانهای تخصصی بین‌المللی رگولاتوری از برگزاری نشست سه جانبه مجازی بین ایران، عمان و امارات درباره هماهنگی فرکانسی مرزی با حضور مدیران رگولاتوری و نمایندگان اپراتورهای سه کشور خبر داد.

وی گفت: این نشست به منظور بررسی وضعیت تداخلات فرکانسی، سرریز سیگنال در باندهای فرکانسی تلفن همراه به ویژه باندهای ۳۵۰۰ تا ۲۶۰۰ مگاهرتز و اقدامات صورت گرفته جهت کاهش و حذف تداخلات بین سه کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر سازمانهای تخصصی بین‌المللی رگولاتوری افزود: در زمینه باندهای فرکانسی پایین‌تر (۱۸۰۰ و ۹۰۰ مگاهرتز) نیز قرار شد سه کشور سیم‌کارت اپراتورهای تلفن همراه خود را با یکدیگر مبادله کنند تا مطابق با توافقنامه قبلی اندازه‌گیری‌ها برای از بین بردن تداخلات مرزی راحت‌تر انجام شود.

وی درباره اندازه‌گیری تداخلات مرزی با استفاده از سیم‌کارت‌های معاوضه شده، عنوان کرد: این سیم‌کارت‌ها به دستگاههای اندازه‌گیری تداخلات مرزی متصل شده و به صورت دقیق‌تری تداخلات مرزی و مشخصات آن را نشان می‌دهد، که امیدواریم با این اقدام تداخلات مرزی در باندهای فرکانسی پایین‌تر نیز رفع شود.

کد خبر 5029423 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: فضای فرکانسی رگولاتوری عمان امارات متحده عربی ویروس کرونا تحقیقات علمی واکسن کرونا شبکه اجتماعی تیک تاک فناوری فضایی شبکه ملی اطلاعات ایالات متحده امریکا ماهواره امنیت اطلاعات نوآوری موبایل گوگل شرکت دانش بنیان ربات تداخلات مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم‌ اندیشی دستگاه‌ های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه پایانی ماه مبارک رمضان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، جلسه هم ‌اندیشی دستگاه ‌های فرهنگی شهرستان گرگان با محوریت گرامیداشت شب ‌های قدر و ایام پایانی ماه مبارک رمضان و مناسبت ‌های این ایام با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف از جمله اداره تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اداره میراث فرهنگی شهرستان و دیگر دستگاه‌های تابعه شهرداری برگزار شد. هماهنگی برای فضاسازی و تبلیغات منسجم محیطی با موضوع شب های قدر و سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین ( ع) و تقسیم کار برای سیاهپوش کردن شهر، برنامه ریزی برای بزرگداشت یوم الله 12 فروردین و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی، برپایی ایستگاه های صلواتی در ایام شهادت حضرت علی (ع) در برخی تفرجگاه‌ ها و اماکن گردشگری شهرستان و ... از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت. اسماعیل تیموری، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در این جلسه بر انجام کار فرهنگی ویژه و عملیاتی برای گرامیداشت مناسبت‌ های ایام پیش رو از جمله شب های قدر و سالروز شهادت حضرت علی (ع)، بزرگداشت روز 12 فروردین، راهپیمایی روز جهانی قدس و ... تأکید کرد و گفت: برای اینکه فعالیت‌ های فرهنگی در مناسبت‌ های پیش ‌رو دارای انسجام و هماهنگی لازم باشد، نیاز است که علاوه بر شهرداری، دیگر دستگاه‌ ها که مأموریت صرفاً فرهنگی دارند نیز پای کار بیایند. وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، شهرداری گرگان با محوریت سازمان سیما، منظر و فضای سبز از امروز، شروع به سیاهپوش کردن شهر به مناسبت لیالی قدر و ایام شهادت حضرت علی(ع) کرده است. تیموری ادامه داد: علاوه بر این شهرداری سایر ظرفیت های خود را پای کار آورده تا فضای شهر، رنگ و بوی شب‌ های قدر و شهادت امیرالمومنین (ع) بگیرد، حتی ما با توجه به برگزاری مسابقات جام رمضان، اقدام به سیاهپوش کردن سالن ‌های ورزشی کرده ایم. وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوع برای در حال حاضر، مدیریت تفرجگاه ‌ها و اماکن گردشگری در ایام پیش رو است. محمد فلاحی، مسئول اجرای مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان نیز در این نشست بر برنامه ‌ریزی و همکاری دستگاه‌های مختلف برای بزرگداشت یوم الله 12 فروردین اشاره کرد و گفت: این روز، یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که نظام سیاسی ایران پس از 2500 سال به جمهوری اسلامی تغییر پیدا کرد. برای گرامیداشت این روز، مراسم اهتزاز پرچم در یکی از میادین مرکزی شهر گرگان با حضور مسئولان و گروه ‌های مردمی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم‌ اندیشی دستگاه‌ های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه پایانی ماه مبارک رمضان
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • امیرعبداللهیان: سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی تحکیم روابط با همسایگان است
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات