Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه امروز ستاد استانی مقابله با کرونا محدودیت های جدیدی برای اجرا در استان به تصویب رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، در جلسه ظهر امروز ستاد استانی کرونا تصمیمات مهمی در خصوص اعمال محدودیت های بیشتر در استان به مدت یک ماه به تصویب رسیده است. در این جلسه که به ریاست پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد حاضرین با تعطیلی یک ماهه مدارس استان، ممنوعیت اتراق و تجمع در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، ممنوعیت برگزاری هرگونه همایش، محدودیت در برگزاری نمایشگاه‌ها، ممنوعیت برگزاری مراسم تشییع و تدفین اموات و برگزاری مجالس ترحیم در مساجد و منازل و ممنوعیت پذیرایی در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تأکید بر ممنوعیت حضور دانش‌آموزان در مدارس به مدت یک ماه، گفته است: از خانواده‌ها انتظار داریم که در مدت تعطیلی مدارس، دانش‌آموزان در خانه بمانند و آموزش را از طریق فضای مجازی دنبال کنند.

وی همچنین بر ممنوعیت برگزاری هرگونه همایش و مراسم در استان تأکید کرد و گفت: مدیران دستگاه‌ها در صورت ضرورت از ویدئوکنفرانس برای برگزاری جلسات و همایش‌ها استفاده کنند.

پورمحمدی درخصوص مراسم تشییع و تدفین اموات نیز گفت: حضور افرادی به غیر از منسوبین اموات در هنگام تشییع و تدفین ممنوع است و شهرداری‌ها نسبت به جلوگیری از برگزاری مراسم در آرامستان‌ها اقدام کنند.

منبع: دانا

کلیدواژه: ممنوعیت برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا، مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان یزد به علت بارندگی فردا (چهارشنبه) بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش سه شنبه شب این مدیریت، بارش شدید باران در استان بزد موجب تخریب برخی منازل قدیمی، مسدود شدن برخی جاده‌ها و کندی رفت و امد در شماری از شهر‌های استان شده است.

۲۷۰ هزار دانش آموز در یکهزار و ۵۰۰ مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان