Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@14:07:34 GMT

بهترین گروه‌های بورسی را بشناسید

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۲۲۱۴

بهترین گروه‌های بورسی را بشناسید

به گزارش افکارنیوز،

 در معاملات امروز بورس گروه شیمیایی بیشترین حجم و ارزش معاملات را از آن خود کرده و پترول که لیدر این گروه بود توانست از صف فروش به محدوده مثبت برسد و آخرین معامله خود را مثبت تمام کند که نشان از ارزندگی این سهم بود، نفتی‌ها دوم شدند و نقش پالایشی‌ها در این حجم بالا مشهود است، فلزات اساسی و بانک‌ها نیز سوم و چهارم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  گروه بورسی  تعداد معاملات  حجم معاملات(هزار)  ارزش معاملات(میلیون ریال) شیمیایی ۹۱,۲۳۹ ۴۵۶.۶۲۰  ۹,۷۰۸.۲۶۱ فرآورده نفتی  ۶۰,۷۷۰ ۱۶۰.۱۵۹  ۵,۸۶۸.۱۴۸  فلزات اساسی ۳۱,۶۲۸ ۱۷۹.۱۳۰  ۴,۸۵۷.۵۵۴ بانکها ۱۹,۶۶۴ ۶۰۰.۵۵۷ ۲,۹۳۲.۳۳۸  چند رشته ای  ۱۹,۲۴۴ ۱۱۹.۵۱۰  ۲,۱۳۰.۲۴۰  خودرو  ۱۹,۹۹۷ ۷۰۱.۹۱۸  ۲,۱۲۸.۸۱۱  کانه فلزی ۱۲,۲۷۳ ۷۷.۸۵۴  ۱,۶۵۷.۱۲۸  انبوه سازی  ۲۷,۱۹۴ ۶۸.۶۷۸  ۱,۵۲۰.۱۱۴ سرمایه گذاری  ۱۵,۵۱۷ ۱۳۲.۰۷۰  ۱,۳۳۴.۱۸۰ قند و شکر ۵,۰۰۷ ۷.۸۶۷ ۸۰۳.۰۶۷

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بورس بورس بازار سرمایه بازار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دامنه نوسان بورس به حالت عادی از فردا

بر اساس اعلام معاون سازمان بورس، معاملات بازار سهام از روز چهارشنبه بدون محدودیت دامنه نوسان مثبت و منفی یک درصد انجام خواهد شد و به حالت عادی باز می‌گردد.

به گزارش تسنیم، سازمان بورس روز گذشته طی اطلاعیه‌ای از محدود شدن دامنه نوسان معاملات بازار در محدوده مثبت و منفی یک درصد در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه خبر داده بود.

در روز یکشنبه با دامنه نوسان مثبت و منفی یک درصد شاخص کل حدود ۱۱ هزار واحد افت کرد و در معاملات روز دوشنبه نیز با افزایش قابل توجه تقاضا شاهد رشد نسبی شاخص کل هستیم. حالا طبق اعلام جدید سازمان بورس محدودیت دامنه نوسان همچنان در معاملات روز سه شنبه نیز ادامه خواهد داشت.

رضا عیوضلو، معاون نظارت سازمان بورس گفت: اگر ریسک‌های سیستماتیک بازار تا روز چهارشبه برطرف شود، دامنه نوسان در روز چهارشنبه به حالت عادی قبل باز می‌گردد و سازمان بورس با توجه به شرایط در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ریزش ۴۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس در انتهای معاملات سه‌شنبه
  • 10 تا از بهترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی شیراز را بشناسید!
  • بازگشت دامنه نوسان بورس به حالت عادی از فردا
  • لحظه به لحظه با بورس / ریزش ۲۷۹۱ واحدی شاخص کل
  • ریزش ۲۷۹۱ واحدی شاخص کل بورس/ ۴۶۸ نماد در وضعیت قرمز
  • ورق بورس برگشت
  • رشد ۱۰هزار و ۱۴۰واحدی بورس +نقشه
  • رشد ۱۰هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل بورس در پایان معاملات یکشنبه
  • جو مثبت در بازار سهام؛ حدود ۵۰۰ نماد بورسی صف خرید شدند
  • دامنه نوسان بورس مثبت منفی ۱ درصد شد