Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@14:03:13 GMT

ترخیص خودروها از طریق دفاتر پلیس 10+ صورت می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۲۲۲۲

ترخیص خودروها از طریق دفاتر پلیس 10+ صورت می‌گیرد

سردار حمیدی گفت :از فردا ترخیص خودروها از طریق دفاتر پلیس 10+ صورت می‌گیرد و دیگر نیازی نیست مالکین به مراکز اجرائیات مراجعه کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار محمد حسین حمیدی گفت: همشهریان و رانندگان تهرانی که خودروی آنها توقیف شده برای تحویل خودروی خود دیگر نیازی نیست به پارکینگ‌ها و مراکز اجرائیات مراجعه کنند و برای گرفتن خودروی خود از طریق مراکز  پلیس 10+ اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس از توقیف وسیله نقلیه قبض سفید پارکینگ توسط مامور توقیف کننده تحویل متصرف و یا مالک می‌گردد که در این مرحله -متصرف/مالک  می بایست با در دست داشتن مدارک (قبض سفید پارکینگ - سند یا کارت – صورت وضعیت خلافی به همراه فیش پرداخت – کارت شناسایی معتبر– گواهینامه متصرف) به یکی از دفاتر پلیس 10+ مراجعه، مدارک وی اسکن شده و اقدام به ثبت درخواست ترخیص می‌کند.

رئیس پلیس راهور فاتب اشاره کرد: پرونده ثبت درخواست شده از طریق سامانه پارکینگ دفاتر پلیس 10+ (حاوی مدارک اسکن شده) برای کاربران اداره اجرائیات راهور فاتب ارسال و پس از بررسی مدارک، پیامک ترخیص یا عدم ترخیص برای متصرف/مالک ارسال می شود و درصورتی که پرونده ارسالی از نظر کارشناسان اداره اجرائیات راهور فاتب مورد تایید بوده پیامک حاوی مبلغ فیش پرداختی پارکینگ و جرثقیل برای متصرف/مالک ارسال و پس از پرداخت آن به جهت تحویل وسیله نقلیه به پارکینگ مراجعه می‌نماید.

حمیدی گفت: ولی اگر مدارک نقص داشته باشد پیامک مراجعه حضوری به اداره اجرائیات راهور برای متصرف/مالک جهت تکمیل مدارک و رفع نقص ارسال تا پس از آن اقدام به ترخیص و تحویل گرفتن وسایل نقلیه گردد.

وی همچنین اشاره‌ای هم به دلایل عودت مدارک کرد و گفت: لازم به ذکر است حدود 85 درصد از ثبت درخواست ترخیص الکترونیکی از طریق دفاتر پلیس 10+ اقدام می‌گردد و مابقی آن با دلایل کسری مدارک عودت می شود و به صورت حضوری انجام می‌شود.

انتهای پیام/4148

منبع: آنا

کلیدواژه: خودرو پلیس راهور تهران بزرگ دفاتر پلیس سردار حمیدی دفاتر پلیس 10

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران انتظامی و پلیس راهور این فرماندهی طی یک ماه گذشته ۱۱۶ دستگاه خودروی تغییر وضعیت و بدون پلاک و مخدوش و همچنین رانندگی در حالت غیر عادی را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند و همچنین ۴۵۸ خودور به دلیل آلودگی صوتی و صدای نابهنجار، شیشه دودی و پلاک مخدوش اعمال قانون شدند.

وی افزود: بیشتر تخلفات صورت گرفته خودرو‌های شوتی و دارای تغییر وضعیت مربوط به حمل سوخت قاچاق، حمل غیر مجاز سرنشین و تصادفات و فرار از صحنه تصادف بودند که قطعا با به خطر افتادن جان همگان و ایجاد حادثه همراه هستند و توقیف این خودرو‌ها با هدف جلوگیری از اینگونه مسائل با توجه به مطالبه خود شهروندان به صورت جدی در دستور کار تیم‌های گشت انتظامی و پلیس راهور نیز خواهد بود.

فرمانده انتظامی بم با بیان اینکه رانندگی در حالت غیر عادی که منجر به تصادفات ناگوار و مجروحیت و فوت تعدادی از افراد در سطح شهرستان شده است، تاکید کرد: برای کاهش این اتفاقات ناگوار و پیشگیری از ایجاد مزاحمت این رانندگان، خودروی آنها به پارکینگ منتقل و با افراد خاطی نیز برابر قانون برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی باشید
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز