Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@02:48:08 GMT

پربازدیدترین اخبار سیاسی ۳۱ شهریور ایسنا

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۲۳۰۸

پربازدیدترین اخبار سیاسی ۳۱ شهریور ایسنا

گزیده بیانات رهبری در جمع یک میلیون رزمنده دوران دفاع مقدس/ ماجرای تحویل خودروی دنا پلاس به نمایندگان/ گزارش رییس ستاد کل نیروهای مسلح به فرمانده کل قوا/ علت افزایش قیمت نهایی محصولاتی مثل مرغ، تخم مرغ، کرهو/ شـروط جـدید مـجلـس بـر سـر راه کـانـدیـداهـای انـتـخابات ریـاسـت‌جـمـهـوری... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست تحریف با انگیزه به دنبال شبهه‌افکنی در زمینه دفاع مقدس است

به گزارش ایسنا،‌ بیانات رهبر انقلاب در جمع یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در آستانه هفته دفاع مقدس در صدر اخبار پرمخاطب قرار گرفت.

حضرت آیت الله خامنه ای در این مراسم  که به صورت ویدیو کنفرانس برگزارشد با بیان اینکه دست تحریف با انگیزه به دنبال شبهه‌افکنی در زمینه دفاع مقدس است،‌فرمودند: برخی شبهه‌افکنی می‌کنند که ایران در این جنگ پیروز شد یا نشد، پیروزی جمهوری اسلامی در این جنگ اظهر من الشمس است. آنهمه کشور بر سر ایران ریختند، به دنبال تجزیه ایران بودند، می‌خواستند حکومتی ضعیف و وابسته را سر کار آورند و در پایان نتوانستند هیچ غلطی کنند. آیا این یک پیروزی نیست؟

گزارش رییس ستاد کل نیروهای مسلح به فرمانده کل قوا

همچنین در مراسم تقدیر از یک میلیون رزمنده دوران دفاع مقدس،‌رییس ستاد کل نیروهای مسلح در حضور فرمانده کل قوا از وضعیت نیر وهای مسلح و گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گزارش داد .

دیگر اخبار مرتبط با این مراسم و  چهلمین سالگرد دفاع مقدس را می توانید در لینک های زیر بخوانید.

امریکا از درون پوسیده است

باید اوامر فرماندهی معظم کل قوا را سرلوحه کار خود قرار دهیم

هشدار دریادار سیاری به تهدید دشمن

اظهارات سردار حاجی زاده درباره رفع تحریم‌ها

اجرای ۷۵۰۰ عنوان برنامه در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس توسط نزاجا

انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان وظیفه دینی، ملی و همگانی است

تقویت فرهنگ ایثار، ناجی کشور در مقابل حمله متجاوزان است

تلاش برای حفظ دستاوردهای دفاع مقدس وظیفه بزرگی است

مرگ رویایِ سلطه بر عرب و عجم

گزارش ایسنا به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با عنوان "مرگ رویایِ سلطه بر عرب و عجم" هم از خبرهای پربازدید بامداد امروز بود.

***

ماجرای تحویل خودروی دنا پلاس به نمایندگان چیست؟

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی انتقادات نسبت به تحویل خودروی دنا پلاس اتومات به نمایندگان به صورت اقساط گفت که بهتر بود به جای خودروی دنا پلاس اتومات که به برخی نمایندگان متقاضی تحویل شده، خودروی معمولی‌تری به آن‌ها داده می‌شد و مالکیت آن نیز در اختیار مجلس شورای اسلامی بود.

اظهارات حسینعلی حاجی دلیگانی در این رابطه هم از خبرهای مورد توجه مخاطبان بود.

کاهش قیمت تخم مرغ و کره در گرو تخصیص ارز به نهاده‌های دامی است

خبر بعدی، توضیحات نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس درباره افزایش قیمت تخم مرغ بود.

جلال محمودزاده «افزایش قیمت نهاده‌های دامی» را علت افزایش قیمت نهایی محصولاتی مثل مرغ، تخم مرغ، کره و... دانست و گفت: اگر بانک مرکزی، ارز کافی برای نهاده‌های دامی در نظر بگیرد، قیمت تخم مرغ، مرغ و کره کاهش می‌یابد و بازار به حد تعادل می‌رسد.

بخشی از مشکلات ناشی از چشم دوختن به لبخند یا خشم خارجی‌ها است

اظهارات سید ابراهیم رییسی در جلسه صبح امروز شورای عالی قوه قضاییه هم از پربازدیدها بود.

رییس قوه قضائیه با بیان اینکه بخشی از مشکلات امروز کشور ناشی از چشم دوختن به لبخند و یا خشم خارجی‌ها است، گفت: ممکن است برخی به لفظ نگویند ولی عملا امیدشان به نتیجه انتخابات فلان کشور باشد.

شـروط جـدید مـجلـس بـر سـر راه کـانـدیـداهـای انـتـخابات ریـاسـت‌جـمـهـوری

یکی از مسائلی که مجلس یازدهم در ماه‌های آغازین شروع به کار به آن ورود کرد، موضوع اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری است. از شروط احراز رجل سیاسی و رجل مذهبی تا تعیین دارابودن حداقل مدرک تحصیلی فوق لیسانس و شرایط احراز ایرانی الاصل بودن از جمله مواردی است که در طرح پیشنهادی مجلس به آن پرداخته شده است.

این خبر هم از پرمخاطب های بامداد امروز بود.

امکان تکرار تجربه انتخابات۹۲ برای اصلاح طلبان در۱۴۰۰

تحلیل یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگ درباره نوع رویکرد مناسب جریان اصلاحات نسبت به انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ هم از خبرهای پربازدیدبود.

محمد عطریانفر با بیان اینکه اصلاح طلبان دنبال معرفی یک شخصیت از درون جبهه خود به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند، گفت: اگر نتوانستیم چنین شخصیتی را داشته باشیم، می توانیم مثل انتخابات سال۹۲ تصمیم گیری کنیم.

دولت ۱۴۰۰ کابینه جنگ می‌خواهد

مالک شریعتی نیاسر،‌نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هم در صفحه شخصی خود در توئیتر تاکید کرد:امروز ‎جنگ اقتصادی به مراتب پیچیده‌تر از جنگ نظامی چهل سال قبل است. تحریم‌ها سال‌ها می‌مانند. دولت ۱۴۰۰ ‎کابینه جنگ می‌خواهد.

اگر آمریکا پا را فراتر بگذارد ایران پاسخ عملی می‌دهد

تحلیل یک استاد ژئوپلیتیک دانشگاه درباره درباره تلاش آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران هم از دیگر اخبار پرمخاطب بود.

عبدالرضا فرجی‌راد با تاکید بر این که اگر آمریکا پا را فراتر بگذارد ایران هم پاسخ عملی خواهد داشت، گفت‌: آمریکا با اقدامات اخیرش می‌خواهد جواب شکست سیاسی خود را به مردمش بدهد.

برخی اخبار دیگر دراین باره را می توانید در لینک های زیر دنبال کنید.

قطعنامه‌های تحریمی سازمان ملل علیه ایران همچنان ملغی هستند

برای تجارت تسلیحاتی با ایران ترسی از تحریم‌های آمریکا نداریم

دوران طلایی ایالات متحده به پایان رسیده است

سازمان بدر عراق خواستار حمایت بغداد از ایران دربرابر تحریم‌های ادعایی آمریکا شد

رژیم صهیونیستی خواستار بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران شد

ادعای واشنگتن درباره بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران

ادعای آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌ها یک اشتباه محاسباتی واضح است

اکنون این آمریکاست که منزوی شده است

مجلس پاسخ قاطعی به اقدام اخیر آمریکا می‌دهد

دفاع دوباره ترامپ از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای

ادعای بازگشت تحریم‌ها؛ جنگ روانی در جهت جبران شکست‌های مداوم

اقدام آمریکا در بازگردانی تحریم‌ها ناشی از فشار داخلی به ترامپ است

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چهل سالگی دفاع مقدس انتخابات 1400 مکانیسم بازگردانی تحریم ها چهلمین سالگرد دفاع مقدس بازگرداندن تحریم ها خودروی دنا پلاس افزایش قیمت علیه ایران تخم مرغ کل قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات نفت ایران به چین چگونه می‌شود؟

چین مشتری اصلی نفت ایران است و با احتمال اعمال تحریم‌های جدید از سوی آمریکا، سوالات زیادی درباره آینده این تجارت به وجود آمده است. نظرات متفاوتی درباره تاثیر این تحریم‌ها وجود دارد.

به گزارش آسیا، سیجیا سان، دستیار مدیر تحقیقات و تحلیل پایین دستی «اس اند پی گلوبال» اظهار کرده است: «تاکنون، جریان صادرات نفت ایران به چین طبق روال معمول ادامه دارد، اما وضعیت این صادرات در آینده، به نحوه اجرای تحریم‌ها از سوی آمریکا بستگی خواهد داشت.»

از سوی دیگر، برخی منابع پالایشگاهی و بازرگانی گفته‌اند تقاضای چین برای نفت ایران، با تحریم‌های جدید آمریکا، بعید است آهسته شود. فعالان بازار، این سوال را مطرح کرده اند که تحریم‌های شدیدتر آمریکا، چگونه می‌تواند عرضه نفت را تهدید کند و به طور بالقوه جریان صادرات را مختل کند. یک منبع مرتبط با یک پالایشگاه خصوصی در شاندونگ گفت: «تعجب نمی‌کنم که آمریکا، تحریم‌های بیشتری را برای صادرات نفت خام ایران پس از عملیات اخیر تهران اعمال کند و فکر نمی‌کنم که اقدام آمریکا، کل رویه را تغییر دهد.»

محموله‌های نفت ایران، خوراک اصلی پالایشگاه‌های مستقل چین بوده‌اند. طبق برآورد «اس اند پی گلوبال»، این محموله‌ها معمولا ۴۰ تا ۵۰ درصد مواد اولیه وارداتی توسط پالایشگاه‌های مستقل را تشکیل می‌دهند. «اس اند پی گلوبال» اطلاعات را از منابع تجاری و منابع پالایشگاهی مستقل، شرکت تحلیل داده کپلر، کارگزاران کشتیرانی و منابع بندری جمع آوری کرده و این اطلاعات را با منابعی که آگاهی مستقیم از موضوع دارند، چک می‌کند. در حال حاضر تقریبا تمام محموله‌های نفت ایران، به جای دلار، به یوان چین تسویه می‌شوند.

یک منبع پالایشگاهی گفت: «تحریم‌های بیشتر مطمئنا واردات محموله‌های ایرانی را دشوارتر می‌کند و ممکن است شرکت‌های بیشتری درگیر در این معاملات، تحریم شوند، اما همچنین می‌تواند منجر به کاهش قیمت بشکه‌ها و تشویق به خرید شود.»

دیگر خبرها

  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • نگرانی اینترنشنال از تحویل سامانه اس۴۰۰ روسیه به ایران | این سامانه چه توانایی دارد؟
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • صادرات نفت ایران به چین چگونه می‌شود؟
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه