Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون بین‌الملل قوه قضاییه گفت: چهلمین سالگرد دفاع مقدس یادآور حمایت و پشتیبانی بسیاری از کشور‌های حوزه خلیج فارس از رژیم دیکتاتور صدام در تجاوز به جمهوری اسلامی ایران است
به گزارش خبرگزاری آریا، علی باقری کنی در جلسه صبح امروز شورای عالی قوه قضاییه گفت: در آن زمان صدام، ایران را دشمن همسایگان معرفی کرده بود و به این بهانه آن‌ها را برای تحکیم دیکتاتوری داخلی و بسط سلطه منطقه‌ای می‌دوشید و پس از بهره کشی از آنها، در نهایت پاداششان را با تجاوز و اشغال داد و در آن شرایط بود که آنان دست کمک به سوی جمهوری اسلامی دراز کردند و ملت ایران با بزرگ منشی به یاری آن‌ها شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هشدار به حکام عرب؛ به زودی با شرمندگی دست به دامان ملت ایران می‌شوید
آقای باقری با بیان اینکه امروز هر چند از صدام خبری نیست، اما همان کشور‌ها با رژیمی جنایتکار، اشغالگر و متجاوز علیه ملت‌های منطقه به ویژه ملت مظلوم فلسطین هم پیمان شده اند و تاریخ دوباره تکرار شده است.
وی به کشور‌هایی که با ایجاد رابطه با رژیم صهیونیستی به قلب امت اسلامی خنجر زده اند هشدار داد که دیری نخواهد پایید که طعمه سلطه گری‌های این رژیم اشغالگر خواهند شد و آن وقت است که آمریکا و اروپا به دادشان نخواهند رسید و باز هم با شرمندگی دست به دامان جمهوری اسلامی و ملت ایران خواهند شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صدام توسعه سلطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عملیات وعده صادق» از نگاه شخصیت‌های سیاسی ترکیه

مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرماندهان، افسران مستشاران نظامی، دیپلمات‌ها و شخصیت‌های سیاسی ترکیه در آنکارا برگزار شد.

به گزارش مشرق، دوغو پرینچک رهبر حزب وطن ترکیه گفت: ما با نقشه‌های شوم آمریکا و اسرائیل روبرو هستیم، آنها به روی مردم منطقه سلاح کشیدند و جوابش را از ایران دریافت کردند، ما از عزم راسخ ایران از صمیم قلب حمایت و قدردانی می‌کنیم.

تمل کاراملااوغلو رهبر حزب سعادت ترکیه گفت: ایران پاسخ خوبی به گستاخی رژیم صهیونسیتی داد و این پاسخ، حساب شده و در چهارچوب قوانین بین المللی بود، اقدام ایران قابل ستایش است و می‌تواند گام موثری در راستای شکست رژیم صهیونسیتی و آزادی مردم فلسطین باشد.

محمت سعید باز نماینده مجلس از حزب حاکم ترکیه با تشبیه رژیم صهیونسیتی به سپاه ابرهه و موشک‌های ایران به ابابیل آهنین طبق سوره فیل قرآن کریم گفت: رژیم صهیونسیتی بسان اصحاب فیل توسط ابابیل آهنین ایران به شکلی بی سابقه و در مسافتی ۱۱۰۰ کیلومتری مورد هدف قرار داده شد. می‌بینم که این عملیات قابل تحسین و ستایش، ترس بر دل صهیونیست‌ها انداخته و راه فراری ندارند.

محمدحسن حبیب الله زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه در این مراسم با اشاره به خویشتنداری و پاسخ متناسب ایران در برابر حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به بخش کنسولی سفارت کشورمان در سوریه گفت: جمهوری اسلامی ایران بر عزم تزلزل ناپذیر خود برای جلوگیری از تعدی نسبت به حاکمیت، تمامیت ارضی، امنیت و دفاع از مردم و مقابله با اقدامات تجاوزکارانه و پاسخگویی قاطعانه منطبق بر قوانین بین المللی تصریح می‌کند.

ارتشبد ضیا جمال کادی اوغلو، فرمانده نیروی هوایی ارتش ترکیه ضمن تشکر از یاری رسانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بحران‌های طبیعی ترکیه گفت: ایران و ترکیه دو کشور دوست و برادر با روابط دیرینه و نیروهای مسلح دو کشور نیز در برابر تهدیدها همواره در کنار هم بوده و همکاری و روابط خوبی دارند.

سرهنگ خلبان تورج زین الدین رایزن نظامی ایران در ترکیه با اشاره به رویکرد و نقطه نظرات مستشاران نظامی مامور در کشور میزبان درباره عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونسیتی گفت: عملیاتی که به نام وعده صادق انجام شد امروزه باعث افتخار ایران و کشورهای مستقل دنیا است.

وی افزود: از گفته‌های نمایندگان نظامی می‌توان دریافت که عملیات وعده صادق چقدر موجب حیرت و خوشحالی کشورهای مستقل شده است.

دیگر خبرها

  • «عملیات وعده صادق» از نگاه شخصیت‌های سیاسی ترکیه
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟
  • عزم مقام‌های عالی تهران - اسلام‌آباد برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی
  • عزم مقام‌های عالی ایران و پاکستان برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران
  • هشدار روزنامه جمهوری اسلامی درباره اختلاف میان ایران و کشور‌های عربی
  • قدردانی مردم ترکیه از ایران در پی تنبیه رژیم اسرائیل
  • رئیس جمهور پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا: ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد