Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@07:40:30 GMT

همایون ارشادی از شرایط سخت زندگی می گوید

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۲۳۳۲

همایون ارشادی از شرایط سخت زندگی می گوید

به گزارش افکارنیوز،

طبق گزارش رسیده، همایون ارشادی بازیگر سینما و تلویزیون که با امضا پوستر نمایش "غرب حقیقی" این اجرا را افتتاح کرد در سخنانی کوتاه از تماشاگران و علاقه‌مندان تئاتر که با حضورشان چراغ سالن‌های تئاتر را در این روزهای دشوار روشن نگاه داشته و از هنرمندان حمایت می‌کنند؛ قدردانی کرد.

این هنرمند ادامه داد: چندین ماه است که برای دیدن تئاتر نیامده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل تصویربرداری کار جدیدی که مشغول آن هستم از خانه خارج می‌شوم و همین نکته باعث شد که پس از ماه‌ها به سالن تئاتر بیایم. شرایط سختی است اما باید زندگی کرد. خوشحالم که همه شما آمده‌اید و از هنرمندان حمایت می‌کنید.

ارشادی با اشاره به این که روزگاری پیش از کرونا در تهران 120 نمایش روی صحنه بود از اجرای تئاتر ابراز خوشحالی کرده و افزود: جای خوشحالی دارد که گروه‌هایی از دیگر شهرهای ایران برای اجرا به تهران بیایند. هر شب 120 نمایش در تهران اجرا می‌شد اما کمتر نمایشی به شهرهای دیگر می‌رفت. اتفاق خوبی است که از شهرهای دیگر برای اجرای تئاتر به تهران می‌آیند.

او تاکید کرد: ما به این تبادل هنری نیاز داریم و لازم است تا آثار یکدیگر را ببینیم و تجربه‌های تازه را شاهد باشیم.

امید سعیدپور کارگردان نمایش "غرب حقیقی" در پایان اجرا، ضمن قدردانی از همایون ارشادی ، اجرای اول این نمایش را به کادر درمان بیمارستان امام خمینی و پرستاران بخش ای سی یو بیماران کرونایی در این بیمارستان تقدیم کرد.

نمایش "غرب حقیقی" با بازی محمد چرختاب، امید سعیدپور و بیتا ازادی ، کارگردانی امیدسعیدپور و تهیه‌کنندگی پرویز پرستویی همه روزه ساعت 18.30 در سالن تئاتر مستقل روی صحنه است و علاقه مندان می‌توانند از طریق سایت تیوال نسبت به خرید بلیت این نمایش اقدام کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سینما و تلویزیون تئاتر کارگردان همایون ارشادی بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون بازیگر پیشکسوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تئاتر خیابانی «هفته هنر انقلاب» در اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی از روز ۲۰ فروردین ماه تا ۲۷ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

رسول هنرمند، مدیرواحد هنرهای نمایشی حوزه هنری اصفهان با اشاره به برگزاری این همایش به مدت یک هفته در اصفهان گفت: در ۶ فروردین ۱۴۰۳ فراخوان این همایش برای اهالی تئاتر استان اصفهان منتشر شد که ۳۲ گروه نمایشی آثار خود را به این فراخوان ارسال کردند.

وی ادامه داد: از میان این ۳۲ اثر که با موضوعات هنر انقلاب و اصفهان ارسال شده بود در مجموع ۱۱ اثر برای اجرا انتخاب شدند که ۷ اثر برای اجرا در این هفته انتخاب شد.

هنرمند افزود: این نمایش‌ها در مقابل خانه هنرمندان اصفهان (پارک ایثارگران)، حیاط عمارت تاریخی سعدی (گذرسعدی)، گلستان شهدای اصفهان، مجموعه فرهنگی عباسی واقع در خیابان آمادگاه در دو نوبت بعدازظهر به نمایش درخواهد آمد.

مدیرواحد هنرهای نمایشی حوزه هنری اصفهان با اشاره به برگزاری این نمایشها در هفته هنرانقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نمایش «عصر حجار» به کارگردانی حسین رفیعی، نمایش «رزمنده» به کارگردانی میکائیل ابراهیمی، نمایش «گمشده» به کارگردانی حسین اصفهانی، نمایش «رستاخیز ۱۴۴۵» به کارگردانی ابوالفضل شریفی، نمایش «گمشدگی» به کارگردانی ابوالفضل صادقی، نمایش «اشنوگل» به کارگردانی فرهاد قائمی فر، نمایش «غصه آب» به کارگردانی صفیه اشجع از جمله آثاری است که در این هفته در اماکن نامبرده به اجرا در می‌آید.

کد خبر 6076555

دیگر خبرها

  • میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد از ۱۰ نمایش در سال جدید
  • قطب‌الدین صادقی و ۴ پروژه تئاتری
  • قطب‌الدین صادقی و ۴ پروژه تئاتری/ از کاخ سعدآباد تا کانون
  • آغاز همایش تئاتر خیابانی «هفته هنر انقلاب» در اصفهان
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • اجرای ۳ اثر از مریم کاظمی در پردیس تئاتر تهران
  • اجرای سه نمایش کودک در پردیس تئاتر تهران
  • نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود
  • همایش تئاتر خیابانی «هفته هنر انقلاب» در اصفهان
  • توجه به تئاتر کودک و نوجوان در پردیس تئاتر تهران