Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در مراسم تجلیل از ایثارگران این اداره کل، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس به عنوان بزرگترین درس تاریخ اقتدار کشور و متن آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، چارچوب و ساختاری اساسی را درقالب نقشه راهی ماندگار از استقامت و آزادگی برایمان ترسیم کرده است.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، تورج همتی گفت: تلاش برای حفظ و احیای ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداشت خونفشانی هایی که برای آبیاری نهال انقلاب اسلامی پیشکش شده، تلاشی ارزشمند و مقدس است که دوران طلایی و سراسر افتخار رشادت دلاورمردان ایرانی را یاد آور می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به گوشه ای از دشواری‌های هشت سال دفاع ملت ایران از آرمان‌های انقلاب اسلامی افزود: امروز حفظ و زنده نگاه داشتن هر آنچه که تبلور فرهنگ ایثار و خودباوری است از ضروریات بقای نظام جمهوری اسلامی ایران است که نمادی از استقلال و خودکفایی ملی را در عرصه جهانی به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه امروز در دو جبهه اقتصادی و فرهنگی باید نقش آفرینی کرد گفت: رشادت ها و افتخار آفرینی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس، مدافعین حرمین و مدافعین سلامت کشور در برهه های مختلف زمانی، بارها نشان داده که با همبستگی ملی برای ایستادگی در برابر ناملایماتی همچون جنگهای تحمیلی، تحریمهای ناجوانمردانه و فشارهای مختلف جوامع بین المللی استوار ایستاده ایم.

در ادامه این مراسم و پس از بهره مندی از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری که از شبکه سراسری صدا و سیما و در باب ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم ملی تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت به صورت زنده پخش شد، از رشادت های عبداله دادی پایهان و محمد رنجبران دو پیشکسوت عرصه جهاد در حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پیشکسوتان جهاد و مقاومت هفته دفاع مقدس تجلیل محیط زیست خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بکوشیم در راه خدا کار انجام دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام صبح چهارشنبه در مراسم تشییع حاج محمد کیانی از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: امروز همه ما آمده‌ایم تا قدردان این مجاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما هر لحظه و هر مکان نباید از مرگ غافل باشیم تصریح کرد: فوت این جانباز گرانقدر ما را به این فکر فرو انداخت که مرگ آنی است و نباید مسائل دنیوی ما را از آن غافل کند.

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه باید بتوانیم خوب زندگی کنیم و هرکاری را انجام می‌دهیم همواره برای رضایت خداوند باشد گفت: باید کوشید مثل این مرد سالم زندگی کرد و سالم نیز از دنیا رفت.

وی خاطر نشان کرد: این جانباز گرانقدر مردی مؤمن، نیکوکار و جهادگر بود که تمام عمر خود را صرف کارهای خیر و جهادی می‌کرد، همواره تلاش کرد که به محرومین و نیازمندان کمک کند.

حجت الاسلام نکونام با اذعان بر اینکه حاج محمد کیانی در جهاد برای ناهنجاری‌ها تلاش می‌کرد و سعی داشت ناهنجاری‌ها را کنترل کند که به جامعه آسیبی نرساند گفت: این مرد بزرگ روایت‌گر جنگ برای همه نسل‌های بعد از انقلاب بود و جوانان و نوجوانان را از رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس آگاه می‌کرد.

حجت الاسلام نکونام عنوان کرد: امروز دشمن در تلاش است که روایت‌های دوران دفاع مقدس را برعکس جلوه دهد و رشادت‌های رزمندگان را کمرنگ کند، نباید اجازه داد عرصه را برای دشمن باز گذاشت.

کد خبر 6080898

دیگر خبرها

  • ۱۴۴ متخلف زیست محیطی دستگیر شدند
  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی + ویدئو
  • خسارت ۷۸ میلیارد ریالی به محیط زیست خراسان رضوی
  • مشاهده و ثبت پلنگ برای نخستین بار در شهرستان کوهسرخ
  • بکوشیم در راه خدا کار انجام دهیم
  • کسب رتبه دوم خراسان رضوی در پایش‌ های زیست محیطی کشور
  • خراسان رضوی در جایگاه دوم انجام پایش های نظارتی در کشور
  • خراسان رضوی در پایش‌های زیست محیطی کشور دوم شد
  • ارتشیان، نماد رشادت و مردانگی