Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مسئولان پرسپولیس اعلام شده در صورت محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی به دلیل عدم پرداخت مطالبات برانکو،‌ این محرومیت در پنجره زمستانی اعمال خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پرونده باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ پس از عدم پرداخت مطالبات این مربی از سوی باشگاه، وارد فاز جدیدی شده و به زودی سرخپوشان تهرانی با محرومیتی از سوی فیفا مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا که در نامه قبلی خود به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم در صورت عدم پرداخت مطالبات برانکو خبر داده بود، احتمالاً به زودی محرومیت پرسپولیسی‌ها را به طور رسمی اعلام خواهد کرد. با این حال به تازگی از سوی فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس اعلام شده، در صورت محرومیت این باشگاه از پنجره نقل و انتقالاتی، این محرومیت شامل پنجره زمستانی می‌شود و این باشگاه می‌تواند همچنان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فعالیت خود را ادامه دهد.

در همین زمینه برخی از مدیران فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس معتقدند در نامه قبلی فیفا تأکید شده، باشگاه پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی بعدی محروم خواهد شد و این محرومیت شامل پنجره تابستانی نیست.

مدیران باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته جلسات مختلفی را برای تهیه مابقی مطالبات برانکو داشته‌اند و امیدوارند به زودی مطالبات این مربی را به طور کامل پرداخت و از محرومیت فرار کنند. بسته شدن پنجره در زمستان این روزنه امید را برای مسئولان پرسپولیس به وجود آورده که با تهیه پول تا آن زمان از محرومیت فرار کنند.

مدافع پرسپولیس بازی با الدحیل را از دست دادمهاجم پرسپولیس دیدار با الدحیل را از دست داد/ احتمال غیبت برابر الشارجه

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ فوتبال پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ فوتبال پرسپولیس پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدحسین حسینی بعد از اتفاقاتی که در اراک برایش رخ داد ، دفاعیه خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرد و امروز از سوی کمیته انضباطی با محکومیت مواجه شد. کمیته انضباطی در حکم خود رای به یک جلسه محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی 30 میلیون تومانی برای سیدحسین حسینی داده است.

به نقل از ورزش سه ساعتی بعد از حکم صادر شده علیه کاپیتان استقلال ، حسینی در تمرین تیمش حضور یافت و بی‌توجه به حاشیه‌های پیش آمده کارش را جلو برد.

حسینی که در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و توانسته نقش موثری را در موفقیت‌های استقلال ثبت کند، با تجربه بالایی که دارد بی‌شک اسیر حواشی نمی‌شود و این مساله را در تمرین امروز نشان داد.

کاپیتان استقلال همچون روزهای گذشته با روحیه بالا و شرایط جسمانی و روانی مناسب در تمرین حضور یافت و کارش را جلو برد. او در عکسی که همراه با دو گلر دیگر استقلال و بهزاد غلامپور گرفت هم با لبخندی خاص نشان داد که شرایط مناسبی دارد.

حسینی در فصل جاری تاکنون در 14 بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته و در جدول بهترین دروازه‌بان های لیگ برتر رکورددار و صدرنشین است. او حالا امیدوار است در بازی هفته بیست و چهارم مقابل شمس‌آذر هم بتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا پانزدهمین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896498

دیگر خبرها

  • حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد