Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@15:39:34 GMT

کشتی مازندران باید حرف اول را در ورزش کشور بزند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۲۴۷۰

کشتی مازندران باید حرف اول را در ورزش کشور بزند

مدیرکل ورزش و‌جوانان مازندران با بیان اینکه انتظارات از کشتی مازندران بسیار بالاست،‌ گفت: این رشته در مازندران آنقدر ظرفیت دارد که باید حرف اول را در ورزش کشور بزند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ حسن رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، در دیدار عسکری محمدیان، رئیس و اعضای هیات کشتی مازندران و پیشکسوتان کشتی استان، با بیان اینکه شرایط سختی برای مدیریت هیات‌ها به‌خصوص کشتی وجود دارد، افزود: حفظ جایگاه حقیقی خود آقای عسکری محمدیان و رشد ورزش کشتی در اولویت دست‌اندرکاران این رشته در استان باید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه کشتی ورزش اول کشور است و باید در اولویت باشد، تصریح کرد: مقامات ورزشی کشور نیز معتقدند که کشتی مازندران باید حرف اول را در کشور بزند تا در دنیا برای ایران افتخار آفرینی کند بنابراین اگر پتانسیل ورزش استان به زمینه اجرایی پیدا کند مدال آوری کشور در سطح جهان افزایش خواهد یافت.

رنگرز با اعلام اینکه دستگاه ورزش استان برای کشتی کم نخواهد گذاشت، اظهار داشت: در برگزاری رقابت‌ها و میزبانی‌ها حمایت کامل صورت خواهد گرفت. در بخش آموزش نیز باید تدابیر ویژه ای اتخاذ شود چون ورودی کشتی‌گیران در حال کاهش است. به خاطر مسائل مالی ورزش دیگر در اولویت بسیاری از خانواده نیست و برای همین برای آموزش علاقه مندان باید برنامه ریزی اساسی صورت بگیرد.

رنگرز خروجی فعالیت و عملکرد در ورزش مازندران را موجب ارتقای ورزش کشور دانست و اظهار داشت: پتانسیل ورزش مازندران به حدی است که برخی از هیات های استان به اندازه یک فدراسیون ظرفیت دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران توجه و تقسیم عادلانه بودجه در میان رشته‌های مختلف ورزشی در استان ضروری دانست و گفت: ویروس کرونا به ورزش و گردشگری بیشترین آسیب را زده است چون این دو بخش با بیشترین تعطیلی مواجه شدند اما مشخص نیست که جبران عقب ماندگی‌ها پس از کرونا چطور خواهد بود.‌

او طولانی شدن پروژه‌های عمرانی ورزشی و کمبود بودجه را معضل شدید ورزش استان و کشور اعلام کرد و افزود: برای جبران کمبودها علاوه بر استفاده از تمام ظرفیت‌‌ها، باید ظرفیت‌های جدید ایجاد کنیم.

رئیس هیات کشتی مازندران نیز در این دیدار با اشاره به اینکه کشتی سال‌هاست آبرودار ورزش کشور است و باید به همین اندازه توجه شود،‌ گفت: تلاش می کنیم تشکیلات هیات گسترده‌تر شود و فقط در حوزه مربیان حدود ۱۴۰ مربی ساماندهی شده و آماده به کار هستند.

عسکری محمدیان با بیان اینکه انتظارات از کشتی مازندران بالاست، افزود: خانه کشتی را با حداقل امکانات و تجهیزات اداره می‌کنیم.

او به پیشنهاد راه‌اندازی انستیتو کشتی مازندران اشاره کرد و از مدیرکل ورزش استان خواست در این خصوص‌حمایت‌های لازم را انجام دهند.

محمدیان با تاکید بر اینکه برای ما هیچ چیزی مهمتر از کشتی مازندران نیست،‌ گفت: تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت همه علاقه مندان و پیشکسوتان برای رشد و تعالی کشتی استفاده کنیم.‌

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی مازندران حسن رنگرز عسکری محمدیان کشتی مازندران مدیرکل ورزش ورزش استان ورزش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور که صبح روز سه‌شنبه به دلیل پارگی رباط صلیبی زانو باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد، در گفت‌وگوی ضبط شده با برنامه فوتبال برتر درباره مصدومیتش عنوان کرد: اتفاق واقعا بدی است. امیدوارم برای هیچ فوتبالیستی در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی رخ ندهد.

او در مورد لحظه مصدومیتش مقابل مس رفسنجان گفت: مصدومیت در همان لحظه که برای شما اتفاق می‌افتد، احساس می‌کنید که دیگر دنیا به تهش رسیده است. وقتی تنها هستم و به آن لحظه فکر می‌کنم، می‌گویم که واقعا مسخره بود! یک مقدار به دلیل عدم تعادل روی زانوی راستم افتادم و زانوی من چرخید و آن اتفاقی که نباید، می‌افتاد.

هافبک مصدوم استقلال اضافه کرد: بچه‌های تیم ما واقعا سنگ تمام گذاشتند و تا اینجای قضیه علاوه اینکه تنهایی را احساس نکردم، بلکه حضور بچه‌ها را پررنگ‌تر از همیشه در کنارم دیدم.

مهدی‌پور یادآور شد: هواداران ما واقعا سنگ تمام گذاشتند و یک اتفاقی که برای من افتاد این بود که هواداران تیم رقیب هم خیلی با پیام‌های خود به من دلگرمی دادند.

ویدئو: 330733

هافبک آبی‌ها درباره تماس دانیال اسماعیلی‌فر، بازیکن پرسپولیس که ارتباط نزدیکی با او دارد، گفت: دانیال اگر زنگ نمی‌زد که او را می‌کُشتم. واقعا خیلی پیگیر بود.

مهدی‌پور در واکنش به اینکه دوست دارد در هفته آخر لیگ چه کسی گل قهرمانی استقلال را بزند، عنوان کرد: سوال سختی است. دوست دارم آن گل را مهرداد محمدی بزند. مهرداد بچه خوش شانسی است. در دیدار با شمس‌آذر هم اگر توپ به پای بازیکن حریف نمی‌خورد که گلر آن را می‌گرفت. هوش مهرداد بود که توپ را به پای بازیکن زد و واقعا خیلی با هوش است.

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت
  • خبر خوش برای کشتی آزاد ایران
  • زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • ماجرای کشتی ابراهیم هادی با قهرمان جهان | هدایت گنده لات‌ها به هیئت و زورخانه
  • ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود