Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با توجه به رابطه خوبی که با سیدحسین حسینی دارد، خواستار جذب این دروازه بان شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا منصوریان سرمربی تراکتورسازی که به تازگی سکان هدایت تیم تبریزی را در دست گرفته می خواهد تیمی مقتدرانه برای لیگ بیستم ببندد.او به دنبال این است که با جذب ستاره های تیم های دیگر، تراکتور را در بین مدعیان قهرمانی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تراکتور هنوز فعالیتی در فصل نقل و انتقالات نداشته و جز ابوالفضل رزاق پور بازیکنی به خدمت نگرفته است.

از سوی دیگر تراکتوری ها بدون اینکه بازیکن بخرند خروجی هم داشته اند که یکی از مهم ترین خروجی های این تیم رشید مظاهری است که باوجود اینکه باشگاه تبریزی قرارداد او با استقلال را غیرقانونی می داند اما مظاهری به جمع آبی های پایتخت پیوسته است.

فسخ یک طرفه قرارداد مظاهری با تراکتور باعث شد این باشگاه از او شکایت کند.درحالی که روند شکایت باشگاه تراکتور از رشید مظاهری همچنان در کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در حال رسیدگی است و قرار است به زودی رأی این پرونده صادر شود، اما این امکان وجود دارد که دو باشگاه تراکتور و استقلال پیش از اعلام رأی، با یکدیگر به توافق برسند.

شنیده می شود علیرضا منصوریان که قرار است در اواخر هفته جاری کارش را در تبریز آغاز کند، به دنبال جذب سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال است و در همین زمینه این امکان وجود دارد که باشگاه تراکتور در ازای دریافت رضایت‌نامه این بازیکن، از شکایتش از رشید مظاهری صرفنظر کند و به این ترتیب دو باشگاه بر سر معاوضه دروازه‌بانان خود به توافق برسند.

از آنجایی که حسینی با خود منصوریان استقلالی شد و رابطه بسیار خوبی هم با او دارد احتمال می رود که با توجه به پیچیده شدن پرونده مظاهری و تراکتورسازی این انتقال صورت بگیرد اما باید دید آیا استقلالی ها راضی به این جابجایی هستند یا نه.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال علیرضا منصوریان تراکتورسازی سیدحسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: این یک استارت دوباره است

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور پیش از رویارویی تیمش با ذوب‌آهن در جام حذفی گفت: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است

به گزارش ایسنا، تراکتور غروب جمعه، هفتم اردیبهشت، در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان ذوب‌آهن خواهد بود. این مسابقه از دور یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران برگزار می‌شود.

حمید مطهری، سرمربی تازه‌وارد تراکتور، در نشست خبری پیش از بازی تراکتور و ذوب‌هن گفت: قبل از هر چیز جا دارد بگویم خوشحالم که به عنوان مسئول فنی در خدمت تیم بزرگ تراکتور با هواداران محترم و پرشورش هستم و دوست دارم مثل همیشه یار ۱۲ تیم‌شان باشند.

او که به تازگی کادر فنی تیم ملی را برای هدایت تراکتور ترک کرده است، افزود: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است و دوست دارم هواداران مثل همیشه تیم‌شان را حمایت کنند. تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم به خمس و همکاران محترمشان و برای ایشان و همکارانشان آرزوی موفقیت دارم.

مطهری ادامه داد: از دیروز به تیم اصافه شدم و اولین جلسه تمرینی فراتر از انتظارم بود و بازیکنان خیلی امیدوارم کردند. بازیکنان توانمندی‌اند و باید این را در چمن سبز نشان دهند و با جنگندگی و نتیجه خوب باید هوادار را راضی کنند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • تکرار حمایت‌ها و پافشاری دولت رئیسی از بازگشت گشت ارشاد
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد