Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در آیین تجلیل از ۲ رتبه برتر کنکور از ارومیه افزود: همواره نهاد آموزش و پرورش به علت سنتی بودن سیستم آموزش و نیز کمبود امکانات مورد انتقاد بوده ولی همواره شاهد درخشش استعدادهای استانی در صحنه های رقابت های علمی جهانی بوده ایم.

وی اضافه کرد: درخشش نخبگان ایرانی در دنیا بیانگر وجود ظرفیت ها و استعدادهای بسیاری در کشور است که با وجود کاستی ها می‌توانند نگاههای جهانی را در المپیادها به سوی ایران اسلامی معطوف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه دولت بیشترین اهمیت را به حوزه آموزش معطوف کرده، بیان کرد: بودجه آموزش و پرورش با بودجه تمامی دستگاههای کشور برابری می کند.

وی با اشاره به اینکه خانواده ها نقش مهمی در موفقیت فرزندان دارند، ادامه داد: داشتن نظم و برنامه ریزی می‌تواند کمک شایسته‌ای به موفقیت دانش آموزان و درخشش آنان در صحنه های علمی کند.

در این دیدار استاندار آذربایجان غربی با اهدای لوح و هدایایی از رتبه های برتر کنکور سال۱۳۹۹ در استان تجلیل کرد.

"مهدی محمدی تمر" نفر اول کنکور گروه علوم انسانی کشور و "علی مولایی" نفر پنجم کنکور در گروه تجربی کشور از دانش اموزان مدارس شهید بهشتی یک و ۲ ارومیه هستند.

در آزمون سراسری امسال ۶۳ هزار نفر از آذربایجان‌غربی شرکت داشتند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی کنکور دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی کنکور دانش آموزان آذربایجان غربی کنکور دانش آموزان اخبار کنکور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دکتر ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری استان در این دیدار گفت: نظام قضایی اسلام علاوه بر نگاه قانونی و قضایی به موضوعات و مسائل نگاه انسانی و اخلاقی هم دارد خصوصاً پیرامون زندانبانی اسلامی که به هیچ وجه قابل مقایسه با سایر کشور‌های مدعی حقوق بشر نیست و زندانیان در کشور ایران از تمامی حقوق انسانی بهره‌مند هستند. 
عتباتی با اشاره به دامنه اختیارات وکلاء گفت: وکلاء در نظام حقوقی ایران از کلیه اختیارات قانونی برای دفاع از حقوق موکل خود بهره‌مند هستند. 
مقام ارشد قضایی استان با بیان اینکه نگاه انسانی به مقوله‌های جرم و مجرم در محاکم ایران کاملاً ساری و جاری است گفت: مجرمینی که شرایط قانونی را داشته باشند از بسیاری از ارفاقات و تخفیفات قانونی بهره مند می‌شوند و این امر در خصوص همه افراد یکسان است و اتباع دیگر کشور‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند و حتی در پاره‌ای از مواقع اتباع خارجی از رافت اسلامی بیشتر برخوردار می‌شوند. 
رئیس کل دادگستری استان به امر صلح و سازش هم اشاره و بیان داشت، یکی از مسائل مهم و اولویت دار در نظام قضای اسلامی ایجاد صلح و سازش در بین اصحاب پرونده است و این از آموزه‌های دین مبین اسلام است و استان آذربایجان غربی فقط در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴ فقره قتل عمد را با سازش خاتمه داده است. 
ولف دیتریش هایم سفیر اتریش در ایران هم که جهت پیگیری پاره‌ای امور قضایی در استان و در دفتر رئیس کل دادگستری استان حاضر شده بود با تمجید از نگاه ارزشمند نظام قضایی ایران به امور قضایی گفت: این نگاه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. 
هایم با اشاره به مبانی آموزش مسائل فرهنگی، اجتماعی و حقوقی در یونیسف گفت: اتریش با این نهاد بین المللی ارتباط بسیار خوبی دارد که فرصتی است برای تعمیق و توسعه مبانی آموزشی برای جوانان ایرانی که می‌تواند بسیار موثر باشد. 
سفیر اتریش به مقوله سازش که در ایران به این اندازه در سیستم قضایی جا افتاده است هم اشاره و گفت: اتریش این نگاه انسانی به مقوله سازش را بسیار ارزشمند می‌داند و آن را نشانه درک بالای سیستم قضایی ایران از مسائل حقوقی، قضایی و انسانی می‌داند.

دیگر خبرها

  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی