Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی بندرآبادی روز دوشنبه در آیین آغاز هفته دفاع مقدس در بوستان فرهنگی شهدای گمنام دامغان، بیان کرد: دفاع مقدس گنجینه ارزشمند از رشادت‌ها و از خودگذشتگی ها بود که باید از ظرفیت های اندوخته معنوی آن بهره‌مند شد. 

وی افزود: بدون شک ایثارگری شهدا، جانبازان و ایثارگران قابل جبران نیست و ملت ایران تا ابد مدیون این عزیزان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بندرآبادی تصریح کرد: با یاد شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت پیمان می‌بندیم به آرمان‌های انقلاب پای بند باشیم. 

امام جمعه دامغان نیز در این آیین تصریح کرد: ایران در جنگ تحمیلی کشوری مظلوم در برابر عراق برخوردار از تجهیزات کامل خودرویی و نظامی بود اما در نهایت اقتدار و عزت نصیب ایران شد. 

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان ادامه داد: مواد غذایی، ادوات جنگی، تجهیزات، تقویت مالی و نیروی انسانی از جمله خدمات دشمنان ایران به عراق بود. 

وی اظهارداشت: ایران با نداشتن امکانات در برابر عراق و استکبار جهانی، با اخلاص جنگید و هشت سال ایستادگی کرد.

حسینیان بیان کرد: پس از جنگ تحمیلی نیز فشارهای دشمنان کمتر نشد بلکه افزایش یافت اما باز اوج اقتدار و عزت نصیب ایران شده است که با حفظ استقلال، همواره در سطح منطقه می‌درخشد. 

امام جمعه دامغان گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا با شهدا پیمان ببندیم و حافظ آرمان‌های نظام، انقلاب، خون شهدا و پیرو ولایت فقیه باشیم. 

در دوران دفاع مقدس ۱۶هزار رزمنده و بسیجی دامغانی در بیش از ۲۰ عملیات بزرگ و کوچک حضور داشتند.

شهرستان دامغان ۶۳۳ شهید، یک هزار و ۶۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و اکنون ۳۰ هزار بسیجی سازمان یافته در قالب ۱۸ قشر و ۱۰۵ پایگاه بسیج فعالند. 

 هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور آغاز شد و تا پنجم مهرماه ادامه دارد.

برچسب‌ها جنگ تحمیلی دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته دفاع مقدس دامغان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته دفاع مقدس دامغان جنگ تحمیلی دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته دفاع مقدس دامغان اخبار کنکور هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در آیین جشنی که ۲۶ فروردین سال جاری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری آذربایجان غربی با حضور مسئولان و اصحاب فرهنگ هنر شهرستان ارومیه برگزار شد، حسین غفاری از نویسندگان پیشکسوت عرصه ادبیات دفاع مقدس استان آذربایجان غربی به عنوان چهره هنر انقلاب معرفی شد و از سال‌ها تلاش و کوشش ایشان در این عرصه با اهدای لوح‌های تقدیر و هدایای نقدی از طرف حوزه هنری و سایر دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان تقدیر به عمل آمد.

«حسین غفاری» متولد سال ۱۳۴۵ شمسی در شهرستان ارومیه و یکی از نویسندگان پرتلاش و متعهد عرصه ادبیات دفاع مقدس و بازنشسته اداره کل آموزش و پرورش استان می‌باشد که تولید و انتشار چندین عنوان کتاب از جمله «مشک و بیدمشک، براده‌های خورشید، جاده‌های سخت، نورنامه، آسمان به گوش، نسل خورشید، آینه‌های اخلاص و مسافر با موضوع دفاع مقدس را در کارنامه هنری خود دارد.

بیش از این نیز واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی طی سال ۱۳۹۷ شمسی در قالب ویژه برنامه ادبی «گوروش» از حسین غفاری تجلیل کرده بود.

دیگر خبرها

  • کهنه سربازان دفاع مقدس: ۱۶۰۰ میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: 1600 میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی
  • هر دستی که به سمت کشور دراز شود قطع می‌شود
  • چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ معرفی شد