Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- منابع عراقی از حمله به یک کاروان نظامی آمریکایی در الحله در استان بابل خبر دادند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا به نقل از صابرین نیوز، یک کاروان نظامی آمریکایی در الحه عراق با چند بمب کنار جاده‌ای هدف حمله قرار گرفت.
صابرین نیوزدر ادامه گزارش داد، مجموعه‌ای از 5 بمب کنار جاده‌ای کاروان آمریکایی را در استان بابل، منطقه الامام، مورد هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، ماشینهای آتش نشانی و پلیس عراق در حال عزیمت به محل انفجار هستند.
هنوز جزئیات بیشتری درباره تعداد تلفات احتمالی این حمله منتشر نشده است.

حمله راکتی به پایگاه نظامی آمریکا
منابع عراقی از شلیک چند راکت به پایگاه نظامی «ویکتوری» در عراق خبر دادند که میزبان نیروهای آمریکایی است.
منابع خبری در عراق یکشنبه‌شب گزارش دادند که دو فروند راکت به پایگاه نظامیان آمریکا در این کشور اصابت کرده است.
کانال خبری «صابرین» اعلام کرد که دو راکت به پایگاه نظامی «ویکتوری» در اطراف شهر بغداد اصابت کرده است.
بر اساس این گزارش، صدای چند انفجار در اطراف این پایگاه که در کنار فرودگاه بین‌المللی بغداد است به گوش رسیده است. همزمان با شلیک راکت‌ها، سامانه هشدار شلیک راکت در این پایگاه نظامی آمریکا به صدا درآمده است.
این رسانه عراقی در ادامه تعداد راکت‌های شلیک شده به این پایگاه را بیش از دو راکت دانست. با این حال، منبعی امنیتی به وب ‌سایت شبکه سومریه عراق گفت که یک فروند به اطراف فرودگاه بغداد اصابت کرده است.
پایگاه نظامی ویکتوری که میزبان نیروهای ائتلاف آمریکا در فرودگاه بغداد است، در بخش نظامی این فرودگاه قرار دارد و طی سال‌های گذشته آمریکایی‌ها از این فرودگاه برای استقرار نیروها و تجهزات خود استفاده کرده‌اند.
این پایگاه طی ماه‌های گذشته هر از چند گاهی مورد اصابت خمپاره یا راکت از سوی افراد ناشناس قرار گرفته است.
هدف قرار دادن مراکز نظامی و پایگاه‌های آمریکا در عراق بعد از آن شدت یافت که آمریکایی‌ها شماری از نیروها و فرماندهان الحشد الشعبی را هدف حملات هوایی قرار داده یا ترور کردند.

ورود تجهیزات نظامی آمریکا از عراق به سوریه
اشغالگران آمریکایی از طریق گذرگاه غیر قانونی الولید کاروانی متشکل از تجهیزات نظامی را از عراق وارد پایگاه‌های غیر قانونی خود کردند.
به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، اشغالگران آمریکایی از طریق گذرگاه غیر قانونی الولید کاروانی متشکل از تجهیزات نظامی را از عراق وارد پایگاه‌های غیر قانونی خود کردند.
برخی منابع محلی در منطقه جوادیه در حومه الحسکه گفتند، اشغالگران آمریکایی کاروانی متشکل از 60 خودروی نظامی وارد سوریه کردند. 40 دستگاه از این خودرو‌ها به پایگاه‌های غیر نظامی در شهر الحسکه و 20 دستگاه دیگر به فرودگاه «خراب الجیر» ارسال شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آمریکا عراق پایگاه نظامی تجهیزات نظامی نظامی آمریکا غیر قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود مشکوک بالگرد‌های آمریکایی در دیرالزور سوریه

تسنیم: منابع خبری از فرود مشکوک بالگرد‌های اشغالگران آمریکایی در شمال شرق دیرالزور سوریه پرده برداشتند.

منابع خبری از فرود بالگرد‌های شنوک اشغالگران آمریکایی در پایگاه غیرقانونی آنها در میدان گازی کونیکو در حومه شمال شرقی دیرالزور سوریه خبر دادند.

به گفته این منابع، این بالگرد‌ها حامل نظامیان و تسلیحات سبک بوده اند که در این مکان فرود آمده اند.

این پایگاه اشغالگران آمریکایی بار‌ها هدف عملیات تلافی جویانه مقاومت اسلامی عراق به سبب حمایت اشغالگران از جنایات مستمر رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع نوار غزه قرار گرفته است.

دولت سوریه بار‌ها بر ضرورت پایان اشغالگری آمریکا در خاک این کشور و همچنین پایان حمایت‌های آشکار آن از گروه‌های تروریستی تاکید کرده اس

tags # سوریه سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
  • انفجار در پایگاه حشدالشعبی در استان بابل عراق
  • بیانیه حشدالشعبی عراق درباره انفجار مهیب در یک پایگاه نظامی
  • جزئیات حمله پهپادی به یک پایگاه نظامی در عراق +فیلم
  • حمله پهپادی به مقر نیروهای الحشدالشعبی در بغداد + فیلم
  • حمله به مقر نیروهای الحشدالشعبی در بغداد + فیلم
  • انفجار در یک پایگاه نظامی در بغداد +فیلم
  • انفجار در یک پایگاه نظامی در بغداد
  • فرود مشکوک بالگرد‌های آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • اسرائیل چند سایت پدافند هوایی سوریه را هدف قرار داد