Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، سازمان سنجش اعلام کرد با توجه به اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ و مراجعات انبوه متقاضیان برای مشاهده کارنامه، تعدادی از متقاضیان شرکت در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال۱۳۹۹ به دلیل بار شدید مراجعات به سایت سازمان سنجش آموزش کشور موفق به ثبت نام در آزمون استخدامی نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای متقاضیان، ترتیبی اتخاذ شد که از تاریخ اول تا چهارم مهرماه ۹۹ متقاضیان با مراجعه به سایت سازمان سنجش در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال۱۳۹۹ ثبت‌نام کنند.

همه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های ۱۹ و ۲۵ شهریور و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

آن دسته از متقاضیان دارای سهمیه ایثارگر که در بازه زمانی فوق، سهمیه آنان برای ثبت نام در این آزمون مورد تایید قرار نگرفت در صورتی که با مراجعه و پیگیری موضوع سهمیه خود از اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران حل کرده اند می توانند در مهلت زمانی جدید اول تا چهارم مهرماه ۹۹ با مراجعه سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل در تاریخ اول تا چهارم مهرماه، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: آزمون استخدامی دستگاه ها اجرایی صدای ایران ثبت نام آزمون استخدامی سازمان سنجش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه اجتماعی، امکان جذب و تجمیع سرمایه‌های فیزیکی و مادی را فراهم می‌کند

ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به تاثیر سرمایه‌های مالی، انسانی و فیزیکی در تحقق رشد اقتصادی گفت: در صورت نبود سرمایه اجتماعی، امکان جذب و تجمیع سرمایه‌های فیزیکی و مادی تقریبا غیرممکن است.

دکتر امیر حسن‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: سرمایه فیزیکی، مالی و انسانی سه مولفه تاثیرگذار برای تحقق رشد اقتصادی محسوب می‌شوند و در صورت نبود سرمایه اجتماعی امکان جذب و تجمیع سرمایه‌های فیزیکی و مادی تقریبا غیرممکن است.

وی با بیان این مطلب که ماموریت کارگروه رفع موانع تولید در سال ۱۴۰۲، حل مشکلات واحدهای کوچک و متوسط بود، ادامه داد: در سال گذشته تیم اقتصادی استان کرمان تجربیات خوبی کسب کرد و مهمترین آنها، اعتماد به مردم بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان توسعه و رشد اقتصادی را در گرو توجه به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط دانست و بیان کرد: این واحدها می‌توانند باعث رشد، پیشرفت و توسعه متوازن کشور شوند.

وی با اعتقاد به اینکه تولید و اشتغال، دو مقوله مرتبطند و ارتباطشان دو سویه است، تصریح کرد: همه ظرفیت‌های کرمان از جمله کارگروه رفع موانع تولید، شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، کمیته اقتصاد مقاومتی دادگستری و ... پای کار آمدند و یکی از نتایج این همکاری، ارتقاء رتبه فضای کسب و کار استان بود.

حسن‌زاده با بیان این مطلب که برای دستیابی به توسعه متوازن و همه جانبه استان، به تلاش بیشتری نیاز است، عنوان کرد: کرمان در سال گذشته به این نتیجه رسیده بود که برای افزایش تولید به مشارکت مردم نیاز است لذا با توجه به تجربیات سال قبل، قرارگاهی برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در استان تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای کوچک و متوسط کرمان مردمی هستند و شرکت‌های بزرگ و دولت در آنها سهامدار نیستند، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری باعث افزایش ظرفیت‌های تولید، افزایش اشتغال، درآمدسرانه و شکوفایی بخش‌های مختلف اقتصادی کشور می‌شود، بنابراین امسال فرصت‌های سرمایه‌گذاری قابل اجرای استان را معرفی خواهیم کرد تا مردم هم بتوانند برای اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان تاکید کرد: حمایت از تعاونی‌ها از دیگر برنامه‌های استان در سال جاری خواهد بود زیرا تعاونی‌ها نقش کلیدی در توسعه پایدار ایفا می‌کنند.

وی گفت: تولید باید براساس نیاز بازارهای داخلی و خارجی باشد و تولید بی‌هدف نباید داشت لذا یک نیازسنجی در این زمینه لازم داریم.

حسن زاده با تاکید برآنکه باید تولید (از مرحله تولید تا بازار) براساس داده‌ها و تفکر انجام شود، تصریح کرد: در امر تولید به نیروی ماهر نیاز داریم و کمیته مهارتی که در استان تشکیل شده در این زمینه کمک خواهد کرد.

وی در ادامه درباره مصوبه استان مبنی براینکه شرکت‌های بزرگ نیازهای خود را از واحدهای تولیدی داخل کرمان تهیه کنند، گفت: شرکت‌ها پای کار آمده‌اند تا نیازهای خود را از داخل استان تامین کنند و در این زمینه رشد داشته‌ایم اما مطلوب نبوده است. البته برخی کالاهای داخلی از نظر کیفیت و قیمت برای شرکت‌ها صرفه اقتصادی ندارد و انتظار داریم که واحدهای کوچک و متوسط کالاهای استاندارد و با کیفیت و با قیمت مقرون به صرفه تولید کنند. 

معاون استاندار کرمان ادامه داد: اما بازرسی استانداری با شرکت‌هایی که کالاهای مورد نیاز خود را که در استان با کیفیت و قیمت مناسب تولید می‌شود، خریداری نمی‌کنند، برخورد خواهد کرد.

وی در خصوص اینکه شرکت‌های بزرگ چگونه می‌توانند مطلع شوند که چه کالاهایی در استان تولید می‌شود، تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی استان وبگاهی طراحی کرده‌ تا واحدها کالاهای تولیدی خود را در آن ثبت کنند و تاکنون حدود ۴۰ واحد این کار را انجام داده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در پایان تاکید کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی(مردم)، دانشگاه‌ها و اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف و ... و با یک کار تیمی شعار سال را محقق خواهیم کرد تا شاهد توسعه پایدار و پیشرفت استان کرمان باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بستر‌های مشارکت مردم در جهش تولید فراهم می‌شود
  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • تولید قطعات صنعتی با چاپگر‌های سه بعدی فلزی در کشور
  • اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • سرمایه اجتماعی، امکان جذب و تجمیع سرمایه‌های فیزیکی و مادی را فراهم می‌کند
  • حضور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن‌ کریم