Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه یاسوج در نامه‌ای اعلام کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا شرکت آبفا و کهگیلویه و بویراحمد، هرچه سریع‌تر نسبت به حل مشکل آب آشامیدنی روستای دژ‌سلیمان اقدام کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزای دانشجو، مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه یاسوج در نامه‌ای به رئیس سازمان آبفای روستایی شهرستان گچساران خواستار حل مشکل آب روستای دژ‌سلیمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه به شرح زیر است:
ریاست محترم آبفای روستایی شهرستان گچساران‌
سلام علیکم‌
در تمام مدت پیروزی انقلاب تا امروز و قبل از آن، کسانی که بیش از همه سینه سپر کردند، از نظام دفاع کردند، سختی‌های نظام را به جان خریدند و در مقابل دشمنان ایستادند، طبقات محروم و پابرهنه و مستضعفان جامعه بوده‌اند. این‌ها باید بیش از دیگران مورد توجه قرار گیرند.
اگر نیم نگاهی به تقویم سالیانه داشته باشید، متوجه خواهید شد که اکنون ۶ ماه از سال ۹۹ گذشته است و همچنان مشکل آب آشامیدنی روستای دژ سلیمان از توابع بخش مرکزی شهرستان گچساران که قرار بود تا پایان سال ۹۸ رفع شود، پابرجاست!
مستندات وضعیت آب آشامیدنی روستای دژسلیمان گواه بر بی‌عدالتی و محرومیت است، محرومیتی در دل بام نفتی ایران که با هیچ کدام از آرمان‌های انقلاب اسلامی سازگاری نداشته و به هیچ عنوان توجیه پذیر نمی‌باشد.
تکرار مکررات نمی‌کنیم؛ قطعا مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، اهمیت و الزامات دسترسی مردم یک منطقه به آب پاک، سالم و بهداشتی را به خوبی می‌دانند و انتظار می‌رود با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و همچنین وضعیت قرمز شهرستان گچساران هرچه سریع‌تر نسبت به حل مشکل آب آشامیدنی روستای انقلابی و ولایت‌مدار دژ‌سلیمان اقدام نمایند.

در نهایت دلسوزانه هشدار می‌دهیم در صورت عدم پیگیری سریع و انعکاس آن به آحاد مردم از طریق رسانه‌های رسمی، ناچارا به همراه جامعه دانشجویی از طرق دیگری با حفظ همه شرایط لازم اقدام خواهیم کرد.

رو نوشت به:
نماینده محترم، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد جهت استحضار.
فرمانده محترم سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد جهت استحضار.
استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد جهت استحضار و اقدام.
مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد جهت استحضار و اقدام.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آلودگی آب شرب کم آبی آب آشامیدنی روستای شهرستان گچساران حل مشکل آب روستای دژ دژ سلیمان شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضائیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این معضل در شهر یاسوج به عنوان مرکز استان بیسار بیشتر است و دی‌ماه سال گذشته، یک پسر ۹ ساله در روستای «سرآبتاوه» مورد حمله سگ ولگرد قرار گرفت.

وی بیان داشت: این کودک از ناحیه صورت و دست مورد حمله قرار گرفت و به کما رفت و اکنون پس از ۱۰۵ روز همچنان در بیمارستان امام سجاد یاسوج بستری، در حالت کما و زیر دستگاه «این توبه» قرار دارد.

رضائیان تصریح کرد: یکی از مشکلات مهم بهداشتی و اجتماعی در بسیاری از شهرها و روستاها وجود سگ‌های ولگرد است که علاوه بر خطرات جانی حمله به انسان‌ها، باعث شیوع بیماری‌های قابل‌انتقال بین حیوان و انسان می‌شود.

کد خبر 6081078

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم