Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@13:51:44 GMT

محقق‌شدن آرزوی مادر شهید کوهگرد پس از 15 سال

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۲۸۵۴

محقق‌شدن آرزوی مادر شهید کوهگرد پس از 15 سال

مادر شهید غلامعلی کوهگرد امروز به آرزوی 15 ساله خود رسید و به دیدن آرامگاه فرزند شهدش رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، سال گذشته و در دیدار سردار خرم دل با خانواده شهید غلامعلی کوهگرد در شهرستان لنده مادر این شهید تقاضایی از فرمانده سپاه فتح استان مبنی به تحقق آرزوی 15ساله خود و زیارت قبر فرزندش را به دلیل صعب العبور بودن منطقه و نداشتن جاده ارتباطی داشت که در این دیدار سردار خرم دل برای تحقق این موضوع قول پیگیری داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته و در پی آتش سوزی کوه سفید لنده بالگرد هوافضای سپاه پاسداران در شهرستان لنده جهت هلی برن نیروها اقدامات شایسته ای داشت که با درخواست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده و پیگیری سردار خرم دل و استاندار و کسب مجوز از تهران موافقت با انتقال مادر شهید صورت گرفت و تا ساعتی دیگر بالگرد هوافضای سپاه جهت انتقال این مادر شهید و تحقق آرزوی 15ساله وی در لنده مستقر خواهد شد.

به دلیل صعب العبور بودن منطقه این مادر 15 سال است که بر سر مزار فرزند شهید خود نرفته است و امروز این اذرزو محقق خواهد شد.

زیارتگاه این شهید عزیز در روستای دم تنگ چاهن در بخش مرکزی شهرستان لنده زیارتگاهی است برای عاشقان شهید و شهادت.یادشان همواره پر رهرو باد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مادر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس صبح سه‌شنبه به ریاست سردار یدالله بوعلی دبیرکل این کنگره با موضوع بررسی عملکرد کمیته‌های دوگانه در اتاق جلسات کنگره برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار بوعلی با تاکید بر استفاده سپاه فجر فارس از ظرفیت رسانه‌ای اقشار بسیج و نواحی مختلف سپاه گفت: دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته باید با شکوه و عظمت هرچه تمام‌تر برگزار شود.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف باید در مدت زمان باقیمانده تمام همت و تلاش خود را صرف برگزاری پیش‌برنامه‌ها و یادواره‌های مختلف به مناسبت‌های مختلف کنند تا برای برگزاری این رویداد آمادگی لازم را داشته باشند.

سردار یدالله بوعلی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب که بُرد و اثر رسانه را بیش از هرچیزی بیان کردند افزود: باید از تمام ظرفیت‌های رسانه و فضای مجازی و ابزارهای فرهنگی برای تبیین جایگاه شهدای گرانقدر به ویژه ۱۵ هزار شهید استان فارس بهره برد.

در ادامه جلسه سایر اعضای کمیته فضای مجازی و کمیته فرهنگی از جمله حمیدرضا قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، محسن هاشمی رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، سید رسول موسویان نژاد معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، سردار هاشم جمالی دبیر اجرایی دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس، سید مرتضی آل علی دبیر ستاد این کنگره و … گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند.

دومین کنگره ملی شهدای استان فارس آبان امسال برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086243

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد