Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@14:25:39 GMT

توضیحات سرپرست سپاهان درباره وضعیت شایان مصلح

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۲۸۸۶

توضیحات سرپرست سپاهان درباره وضعیت شایان مصلح

رضا فتاحی در مورد شرایط سپاهان در آستانه بازی با العین اظهار داشت: خوشبختانه مشکلی نداریم و جو بسیار خوب و آرامی در تیم حاکم است.

او در مورد آخرین وضعیت شایان مصلح که گفته می شود مشکوک به کرونا است، عنوان کرد: در قطر بابت تست ها سخت گیری شدیدی می شود. مصلح در آخرین آزمایشی که در ایران داده منفی بوده اما در اینجا مدام می گویند مشکوک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر او کرونا را داشت اصلا هتل او را تغییر می دادند و به جای دیگری منتقلش می کردند. درهر صورت دوباره دیروز تست داده و تا یکی دو ساعت دیگر جوابش آماده می شود.

فتاحی همچنین در مورد وضعیت مصدومان این تیم تاکید کرد: مهدی زاده و منصوری دو بازیکن مصدوم ما بودند که دیروز در تمرینات شرکت کردند اما به بازی امروز نمی رسند.

سرپرست سپاهان در خصوص اینکه گفته می شود سروش رفیعی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی با جریمه دلاری روبرو شده گفت:اصلا این طور نیست. همان روز اول او وسائلی را برای اقوام خود که در قطر هستند آورده بود و در همان هتل تحویل داد و بابت این موضوع تذکر گرفت اما از جریمه و مسائل دیگر خبری نبود.

کد خبر 1434936

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شایان مصلح باشگاه سپاهان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا رژیم صهیونیستی بابت جنایاتش غرامت پرداخت خواهد کرد؟

محمد دهقان معاون امور حقوقی رئیس جمهور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اقدامات حقوقی دولت بعد از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی بیان کرد: ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمیشناسیم که بخواهیم علیهش شکایت کنیم و تنها محمل ما تعقیب جنایتکاران این رژیم است که این هم در داخل کشور در حال انجام است. 

وی ادامه داد: ایادی صهیونیستی در دادگاه‌های داخلی و بین المللی مورد تعقیب قرار خواهند گرفت. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق روح تازه‌ای به کالبد مجاهدان طریق القدس دمید
  • سپاهان با روش جدید: زکی‌پور حمله کن!(عکس)
  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • فیلم/ توضیحات وحیدی از آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده
  • هوادار قدیمی سپاهان: 45 سال است هوادار این تیمم؛ داوری باعث این وضعیت شده! / فیلم
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر
  • آیا رژیم صهیونیستی بابت جنایاتش غرامت پرداخت خواهد کرد؟
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • سرپرست ذوب: علت اعتراض سپاهان را نمی‌دانم