Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@22:03:54 GMT

دلیل اصلی ناراحتی استراماچونی از استقلال!

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۲۹۷۷

سرمربی ایتالیایی از استقلالی ها ناراحت است چون اعتقاد دارد آن ها اراده ای برای بازگشت او نداشتند

آندره آ استراماچونی اعتقاد دارند مدیران استقلال هیچ اراده ای برای بازگرداندن او به ایران نداشتند.

به گزارش طرفداری، پروژه بازگرداندن استراماچونی به ایران چند روز قبل از دربی حذفی کلید خورد، جایی که احمد سعادتمند به همراه مهدی نوروزی و کاظم قیم، دو معاون خود به ایتالیا سفر کردند تا آنطور که خودشان ادعا می کنند بتوانند زمینه بازگرداندن این مربی به استقلال را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال صحبت های استراماچونی با نزدیکان خود در ایران حکایت از موضوع دیگری دارد. او گفته که حاضر بوده بدون قید و شرط در ازای دریافت خسارت سال اول خود به همان قرارداد سال دومش برگردد و حتی مبلغ این قرارداد را هم افزایش نداده در حالی که مدیران استقلال با ارائه پیشنهاد فقط قصد داشتند از سرمربی ایتالیایی تخفیف بگیرند.

همچنین استراماچونی در گفتگو با نزدیکان خود مدعی شده در هیچ یک از جلسات مذاکره حضور نداشته و داریو کانووی و ماتزیلی، وکیل او افرادی بودند که سه جلسه با مدیران استقلال برگزار کرده بودند.

در واقع برداشت استراماچونی از جلسه مدیران استقلال این است که با وجود تمایلش برای بازگشت به کار این باشگاه هیچ اراده جدی برای بازگرداندن او نداشته و این موضوعی است که این سرمربی ایتالیایی را به شدت ناراحت کرده است.

نکته مهم ماجرا این است که مدیران استقلال بعد از این که به استراماچونی اعلام کردند قوانین به او اجازه بازگشت نمی دهد، از وی درخواست کرده اند که حالا برای بستن پرونده با این باشگاه وارد مذاکره شود که این موضوع با مخالفت سرمربی ایتالیایی همراه شده است.

استراماچونی حالا ترجیح می دهد که شکایت خود را از فیفا پیگیری کند و پول خود را از طریق حکم قانونی بگیرد.

استراماچونی به دوست ایرانی خود گفته آن کسی که می خواست شکایت را تبدیل به قرارداد کند، من بودم و نمایندگان استقلال قصد داشتند با مطرح کردن بحث بازگشت من، تخفیف بگیرند و مبلغ غرامتی که باید بابت قرارداد بپردازند را کاهش بدهند.

جالب اینجاست احمد سعادتمند در ایمیلی که بعد از منتفی شدن بازگشت استراماچونی به استقلال برای مرد ایتالیایی و مدیربرنامه هایش، فدریکو پاستورلو فرستاد اعلام کرد طلب استراماچونی از استقلال 500 هزار یورو است و باشگاه استقلال ادعای مطالبه 900 هزار یورویی سرمربی ایتالیایی را نمی پذیرد. استراماچونی ادعا می کند هدف مدیران استقلال از سفر به ایتالیا شکستن همین مبلغ بوده و او با آگاهی از این موضوع، فقط وکلای خود را به جلسه فرستاده و حاضر نشده با مدیرعامل استقلال و همراهان او ملاقات کند.

البته باشگاه استقلال مدعی است واقعا قصد برگرداندن استراماچونی را داشته اما قوانین اجازه چنین کاری را نداده است.

همچنین بخوانید:

دلایل دلخوری استراماچونی از استقلال | سعادتمند برگ برنده را به استراماچونی سپرد

استراماچونی تصویر پروفایل واتس اپ خود را به طرحی از استقلال تغییر داد

آندره آ استراماچونی: دروغ ها هیچوقت عشق ما را از بین نمی برند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی ایتالیایی مدیران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا

ممکن است ژاوی از تصمیم ۳ ماه قبل خود منصرف شود و فصل آینده هم روی نیمکت بارسلونا بنشیند

طرفداری | ۳ ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرد که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

اعلام خروج ژاوی، شوک مثبتی به اردوی بارسلونا وارد کرد و این تیم موفق شد علاوه بر صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در لیگ نیز فاصله‌اش را با رئال مادرید کاهش داد و امیدهای قهرمانی را زنده کرد. هرچند بلوگرانا با قبول شکست برابر پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان کنار رفت و در ال کلاسیکو نیز نتوانست نتیجه دلخواه را کسب کند، اما مدیران بارسلونا از روند تیمشان طی هفته‌های اخیر رضایت دارند و از ادامه همکاری با ژاوی استقبال می‌کنند.

ژاوی چراغ سبز نشان داد

دقایقی قبل، رسانه موندو دپورتیوو اعلام کرد ژاوی به ماندن در بارسلونا چراغ سبز نشان داده و از مدیران باشگاه خواسته که جلسه‌ای در مورد ادامه همکاری با یکدیگر ترکیب بدهند‌. رابطه خوب مدیران بارسلونا با ژاوی و همچنین حمایت بازیکنان کلیدی ترکیب از این سرمربی جوان، عقب‌نشینی سرمربی آبی و اناری پوشان از تصمیمش را به یک احتمال جدی تبدیل کرده‌است.

به این شرط می‌مانم!

بر اساس خبرها، ژاوی تنها در صورتی حاضر می‌شود در بارسلونا بماند که باشگاه خواسته‌های او را برآورده کند. ژاوی می‌خواهد که ترکیب تیمش با اضافه شدن چند بازیکن مطرح مثل دنی اولمو تقویت شود و از مدیران باشگاه انتظار دارد که به خواسته‌های او جامه عمل بپوشانند. البته که مدیران باشگاه نیز قرار نیست خواسته‌های محال و غیرممکن ژاوی را برآورده کنند و انتظار دارند که این سرمربی جوان خودش را برای تداوم حضور در بارسلونا، با شرایط مالی باشگاه وفق دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد