Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار ملکی از برگزاری جشن گلریزان خیرین مازندرانی در مرکز فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: تکمیل این پروژه فرهنگی نیازمند توجه ویژه خیرین و مسئولین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «عبدالله ملکی» امروز(31شهریور) در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بسیج و سپاه کربلا با نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به تشکیل 15 کمیته استانی و 22 کمیته شهرستانی از افتتاح نمایشگاه استانی در پارک موزه دفاع مقدس در ساری خبر داد و گفت: 100 هزار نفر از رزمندگان دفاع مقدس مازندران صبح امروز همزمان با سراسر کشور تکریم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران شمار رزمندگان مازندران را 171 هزار نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 91 هزار نفر بسیجی هستند.

 

وی در رابطه با برنامه‌های این اداره کل در هفته دفاع ‌مقدس سال جاری اظهار کرد: امسال 40 سالگی دفاع مقدس علی‌رغم محدودیت‌های موجود به‌علت شیوع بیماری کرونا، فعالیت های متناسب با چهل سالگی دفاع مقدس از 3 خردادماه آغاز شده و تا29اسفندماه ادامه دارد.

 

سردارملکی اضافه کرد: در ۲۴ بهمن به مدت یک هفته معرفی ظرفیت‌های حوزه دفاع مقدس در استان را خواهیم داشت، همچنین کارنامه‌های جنگ در حال آماده و چاپ است، برگزاری کنگره و اجلاسیه‌های عظیمی هم در دستور کار قرار دارد.

 

وی به رونمایی کتاب آیت الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر خبر داد و گفت: کتاب مرحوم آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده سابق مقام معظم رهبری در استان مازندران نیز  به زودی چاپ می شود.

 

سردار ملکی از رونمایی از ۱۲ کتاب با موضوع دفاع مقدس و ۲۰ کتاب صوتی در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: گلیریزان خیرین برای کمک به تکمیل پروژه پارک موزه دفاع مقدس، برگزاری جشنواره‌های مختلف، اجرای یادمان‌های مختلف و ... از دیگر فعالیت های متناسب به چهل سالگی دفاع مقدس است.

 

وی با بیان اینکه جشن گلریزان خیرین در مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار می‌شود، پخش برنامه زنده کوله پشتی از سیمای مازندران و ویژه برنامه خط مقدم از صدای مازندران را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهل سالگی دفاع مقدس نماینده ولی فقیه درمازندران پارک موزه دفاع مقدس مازندران جشن گلریزان پارک موزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد

داود شایقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بیمارستان نجف زاده اردبیل که با پیشرفت قابل قبولی در حال احداث است در روزهای پایانی سال گذشته از اعتبار ۸۴ میلیارد تومانی بهره مند شد.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر نیز ۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل ادامه داد: برای شبکه آبیاری سبلان ۲۰ میلیارد تومان و شبکه کشاورزی مغان نیز ۲۰ میلیارد تومان از این منابع ملی ابلاغ شده است.

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تالار اردبیل

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل در مورد تنها پروژه حوزه فرهنگی نیز گفت: برای تکمیل تالار شهر اردبیل ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت تا این پروژه زیربنایی حوزه فرهنگی و هنری نیز به سرعت تکمیل و راه اندازی شود.

شایقی اظهار کرد: در مجموع ۲۶۸ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از ۹۲ پروژه استانی در روزهای پایانی سال اختصاص یافت تا تحول خوبی را در این حوزه شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه ها عمدتاً در بخش زیرساخت شهرک های صنعتی، تکمیل سالن های ورزشی، واحدهای آموزشی نیمه تمام، طرح های صنعتی و تولیدی با اشتغال بالا، طرح های آبرسانی به روستاها و مناطق عشایری و … است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل اظهار امیدواری کرد؛ با تلاش مدیران دستگاه های اجرایی استان اردبیل تعداد زیادی از طرح های پیشران توسعه استان اردبیل در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم به سرانجام برسد.

کد خبر 6064243

دیگر خبرها

  • کمک ۱۲ میلیاردی خیرین چالدران در جشن گلریزان
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس