Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@09:21:45 GMT

دروازه بان چلسی برای هر سیو 525 هزار و 925 پوند پول گرفته است!

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۳۰۸۸

دروازه بان چلسی برای هر سیو 525 هزار و 925 پوند پول گرفته است!

اشتباه فاحش و عجیب کپا آریسابالاگا دروازه بان چلسی روی گل دوم لیورپول که توسط سادیو مانه به ثمر رسید با واکنش‌های زیادی مواجه بوده است.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، چلسی که امسال تابستان با هزینه های قابل توجه در بازار نقل و انتقالات توجه زیادی به خود جلب کرده بود و همین باعث شده بود نگاه های زیادی معطوف به این تیم باشد در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر مقابل قهرمان فصل گذشته قرار گرفت اما با درخشش سادیو مانه و دریافت دو گل از مهاجم لیورپول با نتیجه 2-0 شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما یکی از مهمترین و واکنش برانگیزترین اتفاقات این بازی اشتباه عجیب و فاحش دروازه بان جنجالی چلسی، کپا آریسابالاگا، روی گل دوم دریافتی این تیم بود. اشتباهی که واکنش‌های زیادی به دنبال داشته و او را هدف تمسخرها و انتقادهای تند در شبکه‌های اجتماعی قرار داده.

هیاهوی بسیار برای هیچ

در دقیقه 54 مسابقه درحالیکه چلسی با گلی که در دقیقه 50 دریافت کرده بود 1-0 از لیورپول عقب بود و یک یار کمتر هم داشت چرا که آندریاس کریستینسن بازیکن آبی های لندن در دقیقه 45+1 با کارت زرد مواجه شده و اخراج شده بود، کپا که توپ را با پا دریافت کرده بود با بدترین تصمیم و بدترین پاس ممکن توپ را درست در مقابل سادیو مانه انداخت. سادیو مانه‌ای که با تعقیب کردن توپ آن را به راحتی تصاحب کرد و دومین گل خود را به ثمر رساند.

درحالیکه انتظار می رود چلسی در همین هفته ادوارد مندی دروازه بان تیم فرانسوی رن را به خدمت بگیرد و این می تواند مشکل دروازه بانی این تیم را تا حد زیادی حل کند اما اشتباه فاحش کپا در بازی دیشب کافی بود تا او هدف تندترین انتقادها و حتی تمسخرها قرار بگیرد.

یک کاربر در توییتر: یک نفر می گفت ساری رو باید برگردوند و به خاطر خرید کپا به اتهام جنایات جنگی محاکمه کرد

گل در توییتر: دفاع لمپارد از سنگربان پراشتباه چلسی. "وظیفه من به عنوان مربی دادن اعتماد به نفس به کپا است". "اشتباه واضحی بود و ..."

یک کاربر در تویتر: کپا تا اینجا 135 سیو برای چلسی انجام داده. چلسی برای کپا 72 میلیون هزینه کرده. یعنی 525هزار و 925 پوند برای هر سیو.

واکنش روزنامه استار: کپای بی کیفیت

آلن شیرر: متاسفانه چلسی با این دروازه بان نمی تونه قهرمان لیگ بشه.

جیمی کاراگر: کپا حالا در چلسی روزهایی کابوس وار را پشت سر می گذارد و من برایش متاسف هستم.

یک کاربر در توییتر: واقعا دلم برای کپا می سوزه. دنیای فوتبال به گلرها خیلی بی رحمه (این اتفاق برای کاریوس هم افتاده بود). مهاجم ها ممکنه در یک بازی ده فرصت از دست بدن ولی دروازه بانها کافیه یک اشتباه بکنن تا کارشون ساخته بشه.

یک کاربر : از بازی چلسی جلوی لیورپول راضی ام چون کپا یکبار دیگه نشان داد که اگر مفت هم بدهند بره باز هم سود خالص است و هرچه زودتر باید جایگزین بشه. هر اقدامی که به رفتن این پسر منجر بشه از نظر من خیر مطلق است

یک کاربر: اینکه فکر میکنم کپا آریزابالاگا چقدر در سال حقوق میگیره قلبمو واقعا به درد میاره

دفاع لمپارد از کپا: من از کپا راضی هستم و او اینجا هست و دروازه بان ما است.

بعد از آنکه فشار مانه روی کپا او را مجبور به اشتباه کرد یورگن کلوپ در پایان بازی گفت وقتی می بیند بازیکنانش به خاطر پرسینگ سنگینی که در بازی اجرا می کنند پاداش می گیرند لذت می برد.

و آخرین پست کپا آریسابالاگا در توییتر:

بازگشت به روزهای پیروزی. ما ادامه می دیم.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: چلسی کپا آریسابالاگا اعتراض کاربران سادیو مانه دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)

مائوریسیو پوچتینو که ورزشگاه امارات برای او یک کابوس محسوب می‌شود، امشب در کنار شاگردانش شکست تحقیرآمیزی را متحمل شد تا آرسنال در بام لندن و لیگ برتر قرار بگیرد.

دانلود (106.8MB)

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند