Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی محمدی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت قرار گرفتن در آستانه سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا همه کلاس‌های دانشگاه پیام‌نور از آغاز شیوع این ویروس در استان به‌صورت آنلاین برگزار شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به اینکه این اقدام در راستای حفظ سلامت جامعه هدف و اساتید دانشگاه در مقابله با کرونا است، عنوان کرد: این رویه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری آزمون‌های نهایی دانشگاه پیام‌نور در بستر فضای مجازی خبر داد و عنوان کرد: آغاز ترم جدید برای دانشجویان قدیمی، به‌صورت آنلاین و الکترونیکی است.

محمدی خاطرنشان کرد: آغاز کلاس‌های ترم جدید برای دانشجویان جدیدالورود نیز از ابتدای آبان‌ماه سال‌جاری خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه پیش از شیوع ویروس کرونا بخشی از کلاس‌های دانشگاه پیام‌نور در بستر مجازی برگزار می‌شده است، ادامه داد: ماهیت و رسالت دانشگاه، آموزش ترکیبی است.

وی با بیان اینکه آموزش ترکیبی شامل آموزش حضوری و نیمه مجازی است، گفت: شعار امسال دانشگاه پیام‌نور «دانشگاه امن است» تا در روزهای خطیر و حساس آموزش‌های آنلاین را با حفظ سلامت دانشجویان و اساتید مورد توجه قرار دهد.

محمدی از فعالیت مراکز ۹ گانه پیام نور در استان خبر داد و افزود: ۱۱۵ رشته گرایش در این دانشگاه ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به اینکه تاریخ انتخاب رشته‌های بدون آزمون از پنجم مرداد آغاز و تا هفتم مهرماه امسال ادامه دارد، عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های این ترم هم به‌صورت آنلاین خواهد بود.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: علی محمدی ویروس کرونا کلاس دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان

جام جم آنلاین - خوزستان، شهرام ملایی هزاروندی با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال1402مجموعا تعداد 147 هزارو513 نفر موردسنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای شدند که از این تعداد 90 هزار و 385 نفر موفق به اخذ گواهینامه بین المللی مهارتی شدند.

مدیر كل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان اضافه کرد: آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای در بیش از 350 حرفه مهارتی از زیر مجموعه رشته‌هاي صنایع غذایی،صنایع کشاورزی، فناوري اطلاعات، صنايع جوش، عمران، امور مالي و بازرگاني، تاسيسات، اتومكانيك، برق، صنايع دستي وصنعت ساختمان ودرقالب11 مرحله اجراشد.

وی عنوان کرد: با راه اندازی 24 مرکزآزمون آنلاین استان در سال گذشته 62 درصد نسبت به سال1401 رشد نشان می دهد.

مدیر كل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان خاطرنشان کرد: سنجش مهارت وتعیین صلاحیت حرفه ای شامل آزمون هماهنگ پایان دوره كارآموزان بخش هاي دولتي، آموزشگاه های آزاد، تفاهم نامه ، صنعت ساختمان و آنلاین می باشد .

گفتنی است در خوزستان 55 مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و یک هزار و 550 آموزشگاه آزاد در بخش خصوصی برای ارایه آموزش های مهارتی در استان فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • یگان‌های پیاده نیروهای ۴ گانه ارتش در رژه تهران شرکت کردند
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز ملکی و غیر ملکی