Web Analytics Made Easy - Statcounter

رتبه 8 گروه علوم تجربی آزمون سراسری سال 99 گفت: از تعویق کنکور بابت کرونا برای جمع‌بندی و آزمون بیشتر استفاده کردم.

علی چیت‌ساز در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: توصیه بنده به داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ این است که مطالعه برای آزمون سراسری را از مهر امسال آغاز کنند تا با برنامه‌ریزی و پیوستگی بتوانند به نتیجه مطلوبی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا حدودی فکر می‌کردم که رتبه برتر کنکور را کسب کنم چراکه روزی ۱۲ ساعت برای قبولی در آزمون سراسری درس خواندم. در مدرسه تیزهوشان شهید دستغیب ۱ تحصیل کردم و از هیچ کلاس خارج از مدرسه‌ و مؤسسات کنکوری به جز درس ادبیات، استفاده نمی‌کردم.

رتبه 8 گروه علوم تجربی آزمون سراسری سال 99 درباره تأثیرگذاری کرونا بر درس خواندن بیان کرد: اوایل شیوع کرونا تأثیر خاصی بر روی درس خواندن من نداشت چراکه همیشه در منزل مطالعه می‌کردم. البته تعویق کنکور، منجر به تغییر بسیاری از برنامه‌ها و پیش‌بینی‌هایم شد ولی در نهایت علی‌رغم افت روحیه‌ام به خاطر یکنواختی کارها، از وقت اضافی و تعویق کنکور به دلیل شیوع کرونا، برای جمع‌بندی و آزمون بیشتر استفاده کردم.

چیت‌ساز با اشاره به نقش مهم خانواده در موفقیت خود خاطرنشان کرد: هر زمان که هر کتابی نیاز داشتم، خانواده برایم تهیه و به من اعتماد می‌کردند و بر نتیجه آزمون‌ها تأکید نداشتند هرچند که نتایج آزمون‌نهایی که می‌دادم خیلی خوب می‌شد.

وی در پاسخ به این سؤال که خبر قبولی کنکور را چگونه دریافت کردید، گفت: صبح زود وقتی بیدار شدم متوجه شدم که نتایج کنکور را اعلام کردند و بسیار خوشحال شدم هرچند که در ابتدا باورم نمی‌شد. برای تحصیل در دانشگاه، رشته پزشکی دانشگاه شیراز یا رشته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران را انتخاب خواهم کرد.

انتهای پیام/4118/

منبع: آنا

کلیدواژه: کنکور علوم تجربی آزمون سراسری تعویق کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول کنکور با حضور ۱۰ هزار داوطلب در استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرزین یغمایی ظهر پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی دانشگاه سمنان ضمن بیان اینکه ۱۰ هزار و شش نفر برای کنکور سال ۱۴۰۳ در استان ثبت نام کردند، ابراز داشت: رقابت بر سر کرسی دانشگاه‌ها از امروز پنج شنبه آغاز شده است.

وی ضمن بیان اینکه آزمون سراسری کنکور در روز جمعه و شنبه ششم و هفتم اردیبهشت ادامه دارد، افزود: گروه‌های ریاضی و فنی و علوم انسانی امروز پنج شنبه آزمون دادند.

نماینده تام الاختیار برگزاری آزمون سراسری ضمن بیان اینکه سایر گروه‌ها فردا و پس فردا امتحان خواهند داد، ابراز داشت: مرحله دوم آزمون سراسری هفتم و هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

یغمایی ضمن بیان اینکه نتیجه آزمون سراسری نیمه مرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد، تصریح کرد: دانشگاه‌های صنعتی شاهرود، دانشگاه سمنان، دانشگاه دامغان و دانشگاه گرمسار از جمله حوزه‌های مهم امتحانی کنکور هستند.

وی افزود: شمار داوطلبان شرکت در آزمون سراسری سال جاری نسبت به سنوات گذشته با روند افزایشی مواجه بوده است.

کد خبر 6088494

دیگر خبرها

  • ۲۱ هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • نوبت اول کنکور با حضور ۱۰ هزار داوطلب در استان سمنان برگزار شد
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • آغاز برگزاری فرآیند کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری کنکور سراسری فردا و پس فردا
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • بیش از ۷۲۰ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ گرفتند