Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده معظم کل قوا فرمودند:برخی با استناد به خطایی که در بخشی انجام گرفته یا جمعی انجام دادند، مجموعه دفاع مقدس را به بی تدبیری متهم می‌کنند؛ دفاع مقدس از اول تا آخر مدبرانه و عقلایی بود. فیلم/حامیان #نوید_افکاری قاتل را بشناسید جان‌باختن 177 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته افشای همکاری فرح پهلوی با صدام در بمباران ایران مبلغی در گفت‌وگو با دانا: دولت در بازگشایی مدارس تعجیل کرد/ سلامت مردم به مخاطره بیفتد مجلس ورود خواهد کرد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان یزد مکانی که گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی را روایت می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: در این مرکز مناطق عملیاتی و حماسه آفرینی دلاورمردان ایران اسلامی در قالب ماکت و بازسازی صحنه به تصویر کشیده شده است.

سرهنگ زارع ادامه داد: این موزه در مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع و در ۴ بخش طراحی شده که تصاویر ۴ هزار شهید استان نیز روی آیینه خودنمایی می‌کند.

وی ادامه داد: این فضای مناسب فرصتی است تا نسل نوجوان و جوان جامعه با فداکاری و جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا شوند و از آنها الگو بگیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از این موزه می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها نیز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به این مرکز فرهنگی واقع خیابان شهید تیمسار فلاحی، جنب پارک آزادگان مراجعه کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه‌ها یک شبهه است
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • بکوشیم در راه خدا کار انجام دهیم
  • جهان آبادی نماینده مجلس: پس از پاسخ ایران به اسرائیل موجی از شادی و امید در مردم زنده شد/ مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند که در دفاع مشکل ندارند/ ایران با کسی در منطقه شوخی ندارد